- 0-02-05-ff8fc1fc0f498cccda4fd9e8aa7b9f059af3ec90cbfe43a14d86db64c4ec25f8_full.jpg (127.31 KiB) Прегледано 5115 пъти
Здравейте, да стоманени тръби 40х40х1,4 вече има и седалка на която и предстои боядисване и облицовка.
Курбелите са ниско като на първите две. Тука повече се гони удобството от колкото гъзарията. Седалката дори в суров вид е доста удобна дори учудващо удобна. Конструкцията е съобразена с много неща, но може още да се оптимизира! Два пъти му променям геометрията за да се постигне това.
Съображенията ся следните: Възможно най-високо на пътя при това седене, краката възможно най-ниско за удобство, дължина на велосипеда само с 200мм. по-дълъг от стандартен, височина на кормилото и седалката възможно по-ниско но не много за да е удобно и в същото време да се побира в асансьор. Пребирането и съхранението също не е въпрос за подценяване!!!
За видимостта на пътя : Има динамо в предната главина с което е енерго обезпечено и независимо. Ще има яко осветление отпред и отзад! Но мога и байряче да сложа !
Следващия проект към този велосипед е ремарке за багаж което ще е с 20 инчови капли за да може да се монтират динама в главините които ще зареждат група батерии. Така ще има достатъчно енергия за осветление вечер за зареждане на телефон и навигация примерно. тъй, че с три динама може да свети като коледна елха!
За карането: Ще се кара 95% по асвалт и вело алеи. Все пак идеята е за дълги преходи. Ще се кара по 6- 10 часа на ден.
И все пак благодаря за мненията!