Грижи с онлайн търговия

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Грижи с онлайн търговия

Мнениеот MIKEY MOUSE » Вто Сеп 20, 2016 7:51 pm

Здравейте колеги,
Това е единствения Форум,който отварям всеки ден /не плакна с хладка вода никой-консервативно мислене/.Вероятно въпросът ми би звучал не така нелепо в друг форум , но... ,ако желаете ,може да ми бъдете полезни.
Сега за грижите ми: Купих си хладилник , онлайн от магазини Зора. Работи нормално вече три дни,но...При доставката му от куриера -Спиди получих опакован хладилник без документи и гаранционна карта. Това нормално ли е ? Писах до Зора -отговор няма. Вие ,какво ще кажете по въпроса ! Благодаря. :wavey:
PRO ARIS ET FOCIS / ЗА ОЛТАРИТЕ И ДОМАШНИТЕ ОГНИЩА/- ЗА ОТЕЧЕСТВОТО!

Ако искаш да разсмееш Господ, разкажи Му за плановете си !
Аватар
MIKEY MOUSE
 
Мнения: 933
Рейтинг: 1637
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2012 7:55 pm
Местоположение: В един измислен свят-само за усмихнати и без модератори

Re: Грижи с онлайн търговия

Мнениеот madsnake » Сря Сеп 21, 2016 8:05 am

От моя опит (пералня от Технополис и телевизор от Техномаркет) мога да съдя, че трябва да ти бъдат дадени документите. От Зора съм взимал на майка ми хладилник и не бих повторил. Имаше драми с надрасквания, отношение и разни други дреболии. Но по спомен документи пак си имаше с хладилника. Само не помня гаранционната карта дали я викаха до магазина да я издадат или и я дадоха на място. Беше преди 2години+.
Аватар
madsnake
 
Мнения: 737
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 11:47 pm
Местоположение: Софийската джунгла

Re: Грижи с онлайн търговия

Мнениеот Exorcist » Сря Сеп 21, 2016 8:34 am

Прегледа хубаво чекмеджетата и камерата му, не си ги замразил, нали :)
Не е нормално, даже е незаконно. И в самите общи условия на ЗОРА си го пише за гаранцията.
Трябва да получиш задължително и касов бон за платената сума за хладилника, гаранция в писмена форма, попълнена за конкретния вид модел и серион номер хладилник. Хубаво е, че си им писал, за да има следа, но обади им се по телефоните директно и се разбери с тях къде са ти гореизброените документи и как ще си ги получиш. Ако се правят на интересни ги заплаши с КЗП и с правото ти на връщане на хладилника на ЗОРА в 14-дневен срок от покупката, без да дължиш обяснения, а те ще са длъжни да ти върнат парите.
Аватар
Exorcist
 
Мнения: 275
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 9:08 pm
Местоположение: София

Re: Грижи с онлайн търговия

Мнениеот Speedmaster™ » Сря Сеп 21, 2016 8:50 am

https://zora.bg/%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B ... D0%B8.html
Лично не съм взимал нищо от тях и може да се обадите на посочения телефон за инфо.Примерно когато пазарувам от eMAG гаранция няма при получаване на стоката при куриера,тегли се от сайта им там където сте правили поръчка в офлайн форма,тоест...гаранциите предлагани от eMAG са в електронен формат и са винаги на твое разположение в клиентския ти акаунт.При Технополис независимо от кой магазин е взиман уредът може да се даде за сервиз в друг от веригата магазин,примерно взимах таблет от София го дадох за ремонт в магазин Пловдив.
Аватар
Speedmaster™
 
Мнения: 570
Рейтинг: 1448
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 9:07 pm
Местоположение: България

Re: Грижи с онлайн търговия

Мнениеот windv » Чет Сеп 22, 2016 6:41 am

Случвало ми се е за телевизор документите да пристигнат с допълнителен плик. Въобще се занимавай с мейли, а се обаждай :)
~~~o)Ѣ(o~~~
Велоделия - заигравки с хвърчалници :spin:
Аватар
windv
 
Мнения: 1288
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Мар 16, 2008 12:28 pm


Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта