Здравейте.
Изобщо не мисля да се оплаквам, така че се надявам мнението ми да не се приеме така, просто ми стана странно следното нещо. Реших да си поръчам рога за кормило и харесах модел, който предлага въпросният сайт. Отправих няколко въпроса още във вторник, относно продукта, през сайта - никакъв отговор, писах мейл на пощата им - никакъв отговор, в Скайп са вечно офлайн, пробвах да звънна (днес) - включва се гласова поща (нещо, което никак не харесвам, кара ме да се чувствам пълен идиот) Както и да е, реших направо да поръчам и го направих вчера по обяд. Няколко часа по-късно поръчката ми беше приета и излезе статус, че се обработва (така и до сега) Днес около обяд, малко след като пробвах да им звънна, ми се обадиха по телефона, за което благодаря, както и човекът с когото говорих беше страшно любезен. Идеята е, че продукта, който е в наличност на сайта, всъщност бил в някой от магазините им и се опитвали да го изтеглят от там, за да ми го изпратят и така вече...вие сметнете от кога. Ами странно ми е просто. Поръчвал съм какво ли не, от къде ли не - музикални инструменти, хранителни добавки, дрехи...каквото се сетите. Ами няма сайт в БГ, който да не обслужва клиентите си онлайн, пък ако ще и за 5лв поръчка да става въпрос. Всичко се обслужва в рамките на работния ден, че и се изпраща, така че в рамките на 24 часа клиента да си получи пратката. Нямам опит с въпросния сайт, за когото чета само положителни отзиви, но само за пример, при отправено запитване през сайта на "bikescenter" след края на работния ден, ми се обадиха по телефона в първите часове на следващия, макар че не бяха длъжни да го правят, а и няма да купя рогата от тях. Не знам, дано моя случай да е частен или ако не е така, то пожелавам на "screambikes" да подобрят експедитивността в приемането и обработването на поръчките