Snevk написа:Perpeto mobile Ходи го патентовай
Тц. Енергията не се появява или изчезва, само преминава от един вид в друг. Динамото и мотора превръщат от механична в електрическа енергия и обратно, като част от енергията се превръща в топлинна (напр. от триенето), т.е. се губи. Така, че не само, че няма да произвежда повече, отколкото харчи, ами цялото нещо ще хаби акумулатора повече, отколкото ако имаше само двигател. За повече подробности: http://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_motionrodopi_biker написа:Според мен ако предния генератор е по-мощен от задния двигател за единица обороти (+инерцията) ще пройзвежда повече ток от колкото задния изразходва.
naskoj написа:Бях чел някъде за спирачки при които колкото повече стискаш ръкохватките толкова повече спираш .
natalito написа:naskoj написа:Бях чел някъде за спирачки при които колкото повече стискаш ръкохватките толкова повече спираш .
как точно
не звучи добре аз само минуси виждам
naskoj написа:natalito написа:naskoj написа:Бях чел някъде за спирачки при които колкото повече стискаш ръкохватките толкова повече спираш .
как точно
не звучи добре аз само минуси виждам
http://fakti.bg/technozone/19801-bezjic ... a-kolelo#/
hitar_potter написа:Десет - десет, ама виждаш ли волтажът какъв им е?
subritual написа:Изглежда не си разбрал поста ми по-горе.Продава се готово устройство,което при спиране връща ток в акумулатора.
Разбира се,пак ще трябва да се дозарежда,но на някое по-голямо спускане ще се връща известна част от изхабената енергия за изкачването.
И колкото по-малко са батеийките и хорцата на брой,толкова по-добре.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 146 госта