bikerider написа:... твърде много различни неща започнаха да се наричат с една дума - "боза".
zero knowledge написа:"Слуз" не ми звучеше достатъчно мелодично навремето, боза повече ми допадна. А сега какво стана ... всеки бъркоч - "боза." Та чак и по ГаМазините така го водят ...
zero knowledge написа:bikerider написа:... твърде много различни неща започнаха да се наричат с една дума - "боза".
"Слуз" не ми звучеше достатъчно мелодично навремето, боза повече ми допадна. А сега какво стана ... всеки бъркоч - "боза." Та чак и по ГаМазините така го водят ...
bikerider написа:Изми ли ги отвътре преди да сипеш бозата? че частиците се овалват в боклуците и остава само течност, която нищо не може да запуши...
На мен в момента ми се въргаля едно цяло топче из предната гума, ама довечера ще има remake...
започвам да се замислям за другата боза, дето е за трактори и ATV-та, тя е малко по-гъстичка.
fhristo написа:Аз пък тъкмо се похвалих, че не съм пукал гума откакто съм с бозата на Стан, и ето че днеска и това ми се случи! След леко скокче май се приземих на остър камък ли, какво стана незнам, за секунда-две спадна изцяло.
тучо чучо написа:Гумите бяха чисто нови, съответно абсолютно чисти. Проблемът беше заради висока скорост + остри камъни, а това при гума като Vertical (около 730 гр.) и моите 80 кг. не дава сигурност от прекълцване.
Harka написа:Ами може би от вентила.
bikerider написа:Кофти работа, трябва дебела гума за горе...
Nymphetamine написа:След като изкорубим вътрешностите на винтила, помпенето с компресор май става невъзможно... В момента не мога да си представя винтила, но да го изкорубиш, означава, освен черъвцето, да се махне и всичко друго и да остане само "тръбичката".
Harka написа:Този начин е доста по-трудоемък и свързан с много по-трудно запечатване на системата, защото външната гума контактува направо с борда, а не с гумена лента преди това, както е при първия способ.
Nymphetamine написа:След като изкорубим вътрешностите на винтила, помпенето с компресор май става невъзможно... В момента не мога да си представя винтила, но да го изкорубиш, означава, освен черъвцето, да се махне и всичко друго и да остане само "тръбичката".
Harka написа:Естествено. Но кой ти говори за фабричните ленти на чичо Стан?
Harka написа:(въпреки че аз ги намирам за леко тежички)
Защо се заяждаш за налягането ? не те разбирам. Аз в града карам с хибрид с гуми Conti Top sport 35 на 5-6 bar-а и пукам гума най-много веднъж годишно, а по горски пътеки съм Scwalbe и Conti на 2.1 и ги карам на около 3+ bar-a.bikerider написа:Най-добре е на осем атмосфери - така вместо да пукаш гуми директно ще къртиш лагерите
Сега сериозно - хората питат за средство против пукане. Ако си мислиш, че с високо налягане ще се предпазиш от трънче... кво да ти кажа, освен, че не си карал достатъчно
bodo написа:
Аз например карам на педали, а други си търсят гeлова седалка - разни хора разни идеали...
Най-хубавото е , че колената скапат ли се няма поправияjivkonik написа::offtopic:bodo написа:
Аз например карам на педали, а други си търсят гeлова седалка - разни хора разни идеали...
Само гледай като се навъртят годинките и километрите да не си търсиш нови коленца....
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта