bobiracing059 написа:kapitango
от личния ми опит ти казвам да си вземеш някакви здрави гуми и съответно здрави вътрешни и ти гарантирам че няма да имаш повече този неприятен проблем
kapitango написа:Последните три пъти гумата се прекълца на скалите в Кайлъка. Бях я напомпал на 2,6 понеже и преди съм имал ядове на този терен но и това не я спаси, все пак не съм кой знае колко тежък- 77кг. съм. Предната за сега страда от тръните на нек'ви храсталаци (не им знам името но раздърпват и ръкавиците и протекторите като ме закачат), а задната предимно я прекълцвам. Може би ще трябва да сменя и външните но не ми се слагат по- широки, че ми убиват скоростта по асфалта и за това карам с 1,95.
Аз карам с такива китайски и за 1 година само припомпвам по малко. Взех ди от Нина по 6-7 лв. парчетоCrimson написа:А какви са тези фабрично пълнени? Не бях чувал за тях, споделете малко инфо
killvanrea написа:Един приятел направи следното с външната си гума и реши проблемите с бодливите храсти:Взимате една сатара външна гума(трябва да е без грайфер).Изрязвате и профила.И я слагате отвътре на външната гума на колелото и вече никакви бодливи храсти няма да ви пукат гумата(поне отгоре ама отстрани си остава проблема със съдирането).
killvanrea написа:Един приятел направи следното с външната си гума и реши проблемите с бодливите храсти:Взимате една сатара външна гума(трябва да е без грайфер).Изрязвате и профила.И я слагате отвътре на външната гума на колелото и вече никакви бодливи храсти няма да ви пукат гумата(поне отгоре ама отстрани си остава проблема със съдирането).
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 81 госта