темата не е въпрос, а по-скоро информация
значи карам мартзоки и съм пробвал масла Valvoline, Motorex, Motul, IGOL
и се усещам задължен да споделя какво ми се случи при последната смяна на масло (завчера)
последния период (сменям на 4-5-6 месеца) карах с Мотул 2,5В в левия крак и ИГОЛ 0В в десния, общо-взето ми връщаше мааалко бавно, затова реших сега да сложа ИГОЛ 0В и в двата крака
сипах в левия, завих и вилката блокира - много насича и твърд ход и то се сгъваше около 3см, и се чуваше някакъв удар и колкото и да я насилвах не щя да се сгъва повече ... отварям, вадя пружините, шайбичките - данеби някоя шайба да е накриво или нещо такова, сгъвам я като не е затворена - еми сгъва се, доста бавно и грозно но се сгъва - хубаво, затварям я - пак блокира - пак отварям, отсипвам малко от маслото, затварям - блокира
третия път отворих и махнах едната пружина, затворих - ми блокира
реших че проблема е в маслото
оставих да се цедят капчиците около час и нещо, данеби да е останало и да се е смесило и пресекло нещо (при смяна обикновено изцеждам 15-20мин) и сложих мотул 2.5в и в двата крака и работи по-добре (гладко и мазно) от когато беше с 0в в единия крак, сега тук някой ще каже че то маслото като е за смяна вилката се държи гадно, да, обаче се усеща много много по-добра, просто е фрапиращо, връща по същия начин но се сгъва неимоверно по-добре (плавно и изглажда повече), а уж 0В както си го представям трябва да позволява по-бързо сгъване
значи всичките масла са за мотоциклетни сиреч с отворена баня, на игол-а специално пише че е и за офроуд и за рейс приложение, знам ли
струва 25лв литъра, в една метална цилиндрична туба - прилича на туба за боя само че е по-висока и чучурчето се вади като на повечето кутии за масло
препоръчвам ако ще взимате такова масло да внимавате
сега имам около половин литър и не смея да го сложа, въпреки че в десния крак си карах с такова няколко месеца без проблеми