Ужас! 70% бутане...
Първо хасфалта е мокър.. Но това е най-малкото.
Черните пътеки са на мноооооооогооо малко места без снаг, но преобладава сняг до глезена.
Съответно трябва да е утъпкано преди това от хора.
При железница това започва не от контролния пункт , а от една поляна с беседки и т.н. (до там има един туристически път, предполагам го знаете.)
Снегът беше ужасен - първо, отгоре дава вид на сняг, ама отдолу е една мокра киша, и още в началото бях с мокри крака. Второ - нито много мек, та да стигне гумата до почвата, нито много твърд, за да може да се кара по него. На малко места ставаше за каране по отъпканото... Но то е тясно, и докато се борите предната гума да седи където и е мястото , въртейки педалите, задната често се пързаля на къде реши. Също така - ако дадете много газ, гумата превърта и се закопава директно надолу, а ако дадете малко - спирате и голям прас. Ако все пак уцелите правилния темп, и въртите нормално, понякога задната се пързулва, набива се в пуфкаф сняг, почвате да се борите за контрол над колелото и много малък процент интелигентния хомосапиенс надделява. В повечето случаи битката печели физиката. Аз стигнах до Бистрица ( има едни катерушки и един хасфалтов път, пуснах се по него), и се прибрах с празен корем.
За това - ако ще карате - веднага щом изгрее слънцето. за да е стегнат снега (евентуално) и да може да имате някво сцепление.
Но като съвет - изчакайте ПОНЕ следващата седмица, до тогава-изислете някой асфалтов път. Бих ви препоръчал стаия ботевградски път - спускането на витиня. Ако ви е далеч - мислете си вие.
Успех от мен... И утре да дойдете да си купите мартенички от мен ей!!!
Best wishes, papi007