Harka написа:Само да допълня, че сляпото следване на инструкциите на производителя най-често е признак за липса на техническа грамотност.
Аз щях да го кажа по меко ... инструкциите са за хора без въображение
Harka написа:Само да допълня, че сляпото следване на инструкциите на производителя най-често е признак за липса на техническа грамотност.
did написа:airborneone написа:Pr3d4t0R написа: ....
Ще споделиш ли дали беше пълна синтетика или не?
Синтетично е.
_SoRa_ написа:А как стои въпроса с профилактиката на шок Fox Float R? Някой има ли такъв и какво му е било необходимо за профилактиката?
Хубаво, но ако не искам да си оставям колелото и искам да присъствам на профилактиката, какво правим тогава? Вариант да го оставя не виждам, виждам само вариант да си загубя целия ден съзерцавайки процеса Но чуствам че реално няма да повече от 2-3 часа... да не кажа 1, ако човека си разбира от работата...did написа:konopr написа:че на моето място ми казаха че трябва да го оставя за един цял ден
Един ден е съвсем приличен срок за такава профилактика.
zax983 написа:Хубаво, но ако не искам да си оставям колелото и искам да присъствам на профилактиката, какво правим тогава? Вариант да го оставя не виждам, виждам само вариант да си загубя целия ден съзерцавайки процеса Но чуствам че реално няма да повече от 2-3 часа... да не кажа 1, ако човека си разбира от работата...did написа:konopr написа:че на моето място ми казаха че трябва да го оставя за един цял ден
Един ден е съвсем приличен срок за такава профилактика.
П.П. Въпреки че клиента като гледа, става 2 пъти по бавно, а ако реши и да "помага" 4 пъти по-бавно, но аз обикновенно само гледам
Jumpup написа:Еми вилката е на по-малко от седмица, каква профилактика да и правя за две, три песъчинки. Интересуваме как да ги махна без разглобяване.
_SoRa_ написа:.... трябва ли да си осигуря уплътнения и масло когато я давам в сервиз /ако се стигне до този вариант ще я изпратя в София/?
_SoRa_ написа: При мърдане на кормилото напред и назад сякаш се усеща луфт. Но не знам дали идва от главината, от десния ботуш или просто си въобразявам. При ход на вилката 120 или 100мм, луфта не се усеща.
Ако се окаже, че има нужда от профилактика, трябва ли да си осигуря уплътнения и масло когато я давам в сервиз /ако се стигне до този вариант ще я изпратя в София/?
codename47 написа:след като попитах съпорта на Фокс дали може в хидравилката на Float RC2(inverted FIT) да се сложи 5W масло на Motul , те ми отговориха:
It is not recommended to use any other oil in your FIT damper other than the FOX red 10wt. oil as the damper was designed to work with this specific oil. Using 5wt. oil will likely cause a loss of rebound and compression damping. Please contact your nearest FOX distributor for further set up assistance.
..все пак го сложих онзи ден но нямах възможност да го пробам както трябва. Мисля че изполвам около 10 клика на Low Speed настройката за разлика от преди ~ около 2-3(следователно настройката си работи и сега). Не се усеща като че ли повишен diving при спиране както очаквах заради по-рядкото масло. Засега толкова...
(цена/качество/използвано масло)
vvvaaal написа:(цена/качество/използвано масло)
А ако изключим цената като подробност има ли?
codename47 написа:Друг проблем е прехвърлянето на масло от смазването на ботушите във въздушната камера (при вилките с въздушна пружина): http://forums.mtbr.com/shocks-suspensio ... 34912.html - уж проблема се оправял като се махне един дунапренен пръстен но доколкото наблюдавам ефекта само се забавя. За окончателно излекуване си трябва нов комплект уплътнения от Фокс. Доколкото четох 2012 вилките пак са пуснати със стария дунапренен комплект така че може би и при тях трябва да се направи тая смяна: http://forums.mtbr.com/9167437-post181.html . При мен ефекта се наблюдава като постепенно "вкоравяване" на вилката - започва да не реагира на малки препятствия - все едно е вкаран въздух в preload камерата. Това може да се оправи като се отвори въздушната камера отгоре и да се излее допълнителното масло но кофти е че не остава такова (зеленото) в ботуша отдолу за смазване - последния път когато го отворих цялото масло се беше прехвърлило във въздушната камера.
Аа и фабричните прахови уплътнения протекоха при мен адски бързо - сега съм със SKF които вършат страхотна работа и май намаляват триенето защото не усещам насичане като преди (преди да започнат да текат)..
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 115 госта