Полезна документация и снимки на компоненти

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот tanec » Вто Яну 31, 2012 9:41 am

Малък Step by Step за сервизиране на Manitou Travis - http://www.pinkbike.com/forum/listcomme ... adid=69008
Аватар
tanec
 
Мнения: 329
Рейтинг: 1992
Регистриран на: Пон Апр 25, 2005 8:22 am

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот idaivan » Нед Фев 12, 2012 4:09 pm

Paint върши работа :D :agree: Изображение
Еverything is possible!!!
Аватар
idaivan
 
Мнения: 236
Рейтинг: 1355
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 10:43 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот dh_denko » Пон Фев 13, 2012 8:20 pm

Някои може ли да ми даде клип или снимков матерял как се разглабя ZOOM ZHR 120mm ? Искам да я раазглобя но болта отдолу превъртя смисъл или е скъсана резбата и не може да се развие и завие или е така попринцип (нямам опит с вилки затова са и такива въпросите смисал знам кво има вътре но се чудя как да развия болта (шиша)) Благодаря предварително . :agree: :agree: :agree:
Scott High Octane FR
Аватар
dh_denko
 
Мнения: 186
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 7:18 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот SeSSion » Пон Фев 13, 2012 8:49 pm

Преди време и аз имах такава вилка и на нея също не можеше да се отвият болтовете отдолу.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот Ozzie » Пон Фев 13, 2012 9:11 pm

Сигурно защото, трябва да се махнат тапите на короната и да се намери начин да се държи главата на болта вътре? ;)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот idaivan » Вто Фев 14, 2012 10:38 pm

Ozzie написа:Сигурно защото, трябва да се махнат тапите на короната и да се намери начин да се държи главата на болта вътре? ;)

Точно! Проблема е че главата на болта е много навътре...
Еverything is possible!!!
Аватар
idaivan
 
Мнения: 236
Рейтинг: 1355
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 10:43 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот Ozzie » Вто Фев 14, 2012 11:47 pm

Винаги могат да се намерят удължители, вложки и т.н.
Или да се направи нещо с подръчни материали.
:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот dh_denko » Чет Фев 16, 2012 5:37 pm

Ozzie написа:Винаги могат да се намерят удължители, вложки и т.н.
Или да се направи нещо с подръчни материали.
:agree:

Тия дни ще пробвам и ако стане ще кача снимки. :agree: :beer:
Scott High Octane FR
Аватар
dh_denko
 
Мнения: 186
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 7:18 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот outfaced » Чет Фев 16, 2012 7:29 pm

идея :idea:
http://vimeo.com/35430235

коментара отдолу и другото видео на пича, за повече подробности
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот Capoeira » Чет Фев 23, 2012 10:07 pm

Знам че за повечето не е проблем, но все пак за хората каращи Boxxer RC 2010-2012 ако чувате едно неприятно кликане до чукане при преминаването на вилката от компресия в рибаунд, то има решение.
1. Вижте дали звука идва от левия или десния крак, ако е от десния продължете, ако ли не вижте вариянт "А"в края на темата.
2. Продвайте се да чуете дали идва от горната или долната половина на стеншъна, ако е от горната развийте компресията докрай и продължете, ако ли не вижте вариянт "Б" в края на темата.
3. Развийте врътката на компресията с болтчето отгоре.
4. Развийте и премахнете MoCo "демфера", няма да изтече повече от няколко капки масло ако се прави бавно ваденето.
5. Бележете отдолу с маркер положението на клапата спрямо синята пластмаса, така че после да знете в какво положение е била.
Изображение
6. От долния край на "демфера" там където е въртящата се клапа с формата на трикрила пеперуда, се виджа две щипки с различна големина който задържат двете части на тялото. Долната е 10-то кратно по малка. стиснете и двете и го разчленете едно от друго. Спокойно шиша вътре е от две части който влизат една в друга на "зъб".
Изображение
7. Ако успеете да различите черното клинче което влиза в шиша за врътката ще видите, че надоли има една пружинка която крепи затворен обратния кръг на компресията докато вилката се сгъва или седи неподвижна, при разгъване обаче, сега е времето да натиснете клинчето надолу и да свиете пружинката, се отлепя долната клапа и се отварят отворите за да може маслото обратно да влезне в камерата с рибаунда. Поиграйте си малко като натиската и пускате клапата, звука който издава докато натискате рязко е кликането което се чува при преминаване от компресия в рибаунд и е причинен от удрянето на двете пластмасови части една в друга, отдолу клапата също може леко да потраква, но когато всичко е потънало в масло нейната площ е достатъчно голяма за да може да създаде хидравлична възглавница от маслото и да се затваря доста тихо.
8. Маркирайте положението на черното клинче спрямо синьото тяло на демфера с маркер при положение, че долните белези на клапата и тялото съвпадат, така че после да може да сглобите всичко в същата геометрия.
9. В средната част на пружината ще видите и самото тяло на оста на клапата, метално е и се вижда около 3-4-5мм само, в останалата си част е във втулката на тялото и в черното клинче. Леко пъхнете малко тъпо ножче или по широка, но тясна отвера и с постепенно усулие извадете гоната част тази с клинчето от оста на клапата.
10. Намерете стара химикалка и извадете пружинката от нея, ще видите, че като цяло е с много малко но по тясна от оста на клапата. С леки завъртяния обратно по посоката на навивките на пружинката я уширете в средната част. Трябва ви само 1-2 навивки, така че не си играйте много. Отрежете само 1.5-2 навивки от уширената част и я сложете върху оста така че да легне на пластмасовата гайка която крепи shimstack-а.
Изображение
11. Сложете внимателно обратно ченото клинче с пружинката в правилната позиция, така че всички предварително напрвени белези да съвпадат и го притиснете добре. Пробвайте сега как е звука имайте впредвид, че пружинката, която сложихте трябва да се натиска само когато натискате клинчето към края за да спира съвсем плавно движението.
12. Сглобете обратно двете тела "демфера" като следите положението на клапата долу да съвпадат белезите.
13. Сложете обратно MoCo демфера в стеншъна и го притегнете.
14. Сголбете си връката отново в болчето.
15..... пробвайте сега как в звъка от вилката.... Остава пак съмсем леко притъпено чукване, но няма нищо общо с онзи звук.....

Снимките не са мой а са взети от темата в ridemonkey:
http://www.ridemonkey.com/forums/f19/an ... 38/index2/
На първата снимка се вижда дупка която при вас няма да я има тя не се покрива от клапата и не я правете, няма никакъв смисъл освен ако не иската да останете без компресия, пък на третата вече е отвита гайката която задържа shimstack-a и е махната надолната щайба, не правете и това защото оставате без високо скоростна компресия или по скоро отваряте нейния кръг за постоянно, коеот води до общо увеличаване на компресията което ще трабва да компенсирате с повече врътки, нов крайна сметка няма да има въобще високоскоростна компресия

Имах няколко проби и освен с пръжинка пробваш и с гумен пръстен, но той ограничаваше повече потъването на клапата и нямаше желания ефект.
Не знам защо някой китайски "експерт" е икономисал пружинка за 0.5 стотинки и е ебал майката на всичко като по този начин вилката трака като задницата на софийска марширутка.

Вариянт "А".
Проверете пръжината дали не се е смачкала с няколко милиметра и вече е по-къса от необходимото, това се получава когато се кара по-мека пружина от необходимата дълго време. Проверете гумените предпазители по дължината на пружината да са на равно разтояние един от друг за да не удра по стените.
Вариянт "Б".
Проверете самата сглобка на клпана и тялото ан рибаунда дали не се е развила от шиша и дали няма хлабина по цялата сголбка.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот frantishek » Пет Мар 09, 2012 6:00 pm

Crank Brothers Cobalt 1 seat post 31,6/400
Изображение

Fun Works Fat Maddam 31,8/680
Изображение

BBB HighRise OS 35D BHS-25 schwarz 31,8/70
Изображение
Аватар
frantishek
 
Мнения: 426
Рейтинг: 1433
Регистриран на: Чет Юли 30, 2009 2:01 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот dh_denko » Нед Мар 18, 2012 8:54 pm

Бях обещал да кача снимки като разглобя вилката .Става въпрос за зуум .Ето че това разглобяване стана по злощастен повод.
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5697_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6160_n.jpg
Утре още снимки на карантиите. :agree:
Scott High Octane FR
Аватар
dh_denko
 
Мнения: 186
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 7:18 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот msniki » Чет Мар 22, 2012 4:54 pm

Изображение
Тегло на Boxxer Team с висока корона.
:agree:
Аватар
msniki
 
Мнения: 2350
Рейтинг: 1392
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот frantishek » Пет Апр 06, 2012 11:08 am

Ако некой реши да кара с такива трактори да знае че са 1260 гр.

CST C-1218 26" x 2.125"

Изображение
Аватар
frantishek
 
Мнения: 426
Рейтинг: 1433
Регистриран на: Чет Юли 30, 2009 2:01 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот uBaH » Пет Апр 06, 2012 11:33 am

Бройката? Ивъх...
Аватар
uBaH
 
Мнения: 1249
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:44 pm
Местоположение: Димитровград / Хасково

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот dimochito » Пет Апр 13, 2012 6:52 pm

Изображение
Шайбите в DHX 5.0 Air за IH 7point
did написа:Сега видях - всъщност желязното е пластмасово, но направено от алуминий.

Price/weight/performance my friend. Pick 2.
Аватар
dimochito
 
Мнения: 372
Рейтинг: 1391
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:15 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот outfaced » Пет Апр 13, 2012 8:07 pm

dimochito написа:[img]http://ap1.pinkbike.org/p4pb7969822/p4pb7969822.jpg[img]
Шайбите в DHX 5.0 Air за IH 7point

не се различават от стандартните ...
Играл ли си си с някакви промени?
Аз преместих една шайба от страната на компресията като за начало, но ефекта е почти 0-ев.
Прикачени файлове
shims A 807-63-032_RevB.pdf
(108.73 KiB) 474 пъти
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот dimochito » Пет Апр 13, 2012 9:27 pm

Нищо не съм барал, отворих го само за смяна на масло. Мислех за някаква промяна, но в момента шока си работи доста адекватно и не смятам да го барам :)
did написа:Сега видях - всъщност желязното е пластмасово, но направено от алуминий.

Price/weight/performance my friend. Pick 2.
Аватар
dimochito
 
Мнения: 372
Рейтинг: 1391
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:15 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот idaivan » Пон Апр 16, 2012 10:40 am

На Fox DHX 5.0
Изображение
Изображение
Еverything is possible!!!
Аватар
idaivan
 
Мнения: 236
Рейтинг: 1355
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 10:43 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот Hell_Man » Пон Апр 16, 2012 11:58 am

Няколко снимки и обяснения защо е наложително да се прави профилактика на вилката, а и на всичко останало по колелото.
Колелото ми беше откраднато преди три години и преди няколко месеца си го намерих. Състоянието беше плачевно откъм поддръжка, но най-тежко беше положението с вилката. Предполагам, че в някакъв момент се е счупила пружината на блокиращия механизъм и е заклинила в горната тръба (вилката беше неподвижна, а врътките на амортисьорната пружина и блокировката не мърдаха дори като опитах да ги завъртя с тръбен ключ). След заклинването цялото напрежение е отнасяла тази точка, а амортисьорната пружина изобщо не е действала. От напрежението, счупената пружина и липсата на поддръжка ръждата се е натрупала и е пробила тръбата, а после боклуците вътре са влошили още повече положението.

SR_Suntour_XCM_all_components.JPG
Това е общ преглед на компонентите в разпарчосаната вилка. Качвам снимките, за да се види нагледно какво има вътре.
(241.29 KiB) 1203 пъти


Отворих я по следния начин:
Развих единия шиш, а вторият шиш превъртя.
Налях първо Meglio, а после и газ покрай гумените маншони, защото не знаех какво се случва вътре и се надявах да поотпусне каквото и да е.
Намерих ключ за горните "тапи" - блокиращата и амортисьорната - и разпилях вътрешностите както и един куп боклук и ръжда на люспи.
Налях още газ, хванах здраво ботушите и започнах внимателно да избивам горните тръби като закрепих трупче дърво в свръзката на стержена и короната, за да намаля щетите и след като засилих ударите вилката поддаде и излезе. Вижда се на общата снимка, че смлях короната на няколко места.
SR_Suntour_XCM_schupena_tryba.JPG
Счупената горна тръба.
(180.2 KiB) 1143 пъти

Развиването на уплътнителите на шишовете се случи като ги издърпах колкото може напред, изчистих колкото можеше резбите, закрепих ги на менгеме и полека им развих гайките. Не искаха да се развиват лесно въпреки чистенето.
Свалих внимателно пластмасовите уплътнители от ботушите и ги изчистих.
Изчистих добре вътрешността на ботушите с парцал напоен с газ и с дълга шпилка, за да обърша отвсякъде.
Избърсах горните тръби и с водна шкурка, първо 800, а после 2000, изчистиха цялата сгур, ръжда и гняс, която се беше полепила докато станат хубаво гладки.
Изчистих и смазах уплътненията на шишовете.
Избърсах хубаво с газовия парцал почистените горни тръби и ги наклепах с графитна смазка. Сметнах, че за бракувана вилка не ми се дават 15 лв. за 20-30 гр. оригинална Suntour смазка и омазах хубаво с наличната руска графитна.
SR_Suntour_XCM_lqva_tryba.JPG
Левият ботуш отвътре
(107.1 KiB) 952 пъти

SR_Suntour_XCM_dqsna_tryba.jpg
Десният ботуш отвътре
(94.38 KiB) 817 пъти

Намазах пластмасовите уплътнения отвътре, за да влезе по-лесно обратно вилката и с чист мазен парцал размазах смазка и по вътрешността на ботушите. Имах смазка - мазах.
SR_Suntour_XCM_vtulka.jpg
Единият пластмасов уплътнител
(250.27 KiB) 901 пъти

Почистих хубаво гумените маншони и ги омазах с обикновена смазка.
Покрих носещата пружина с лек слой смазка, не съм сигурен, че е било нужно, но ми се стори правилно.

Обратно сглобяване:
Навих гайките на шишовете с уплътненията докрай и ги мушнах обратно в горните тръби.
Наредих пъзела с пружините обратно, като внимавах да не объркам посоката на носещата пружина. Другите неща няма как да се объркат как са били, като се помисли малко кое за какво е.
Прецених, че съм сбъркал с пъзела - извадих пружините и напъхах горните тръби в ботушите почти до края.
Избягнах прословутия проблем с превъртането на шишовете като взех блокиращия механизъм и го използвах като "контра" докато затягах шишовете. Ако имах нови гайки и бях минал шишовете на метчик сигурно щях да си улесня живота, но не го направих.
SR_Suntour_XCM_blockage.jpg
Това е блокиращата система на вилката. Вижда се ясно строшената пружина и поредността на компонентите.
(283.09 KiB) 985 пъти

Наредих всичко обратно и затегнах внимателно "тапите" като изчистих и смазах амортисьорната, за да се движи по-лесно. Беше малко пипкав моментът с придържането вътре в тръбата и затягането на тапата на амортисьорната пружина, но и сам човек се справя с малко ловкост (натиках тапата и я придържах с палец, докато направя един, два оборота с ключа).
Наместих внимателно обратно маншоните, раздвижих вилката (о, да, движеше се!) и обърсах излишната грес.

Тази операция ми отне време от около 11 ч. до 17 ч. като се вземе предвид, че обикалях по кварталните вело ателиета за ключ за тапите, за смазка, за бира и накрая направих един курс да покажа на хората какво се излюпи отвътре. И на двете места, където отидох, ми казаха, че такова чудо не са виждали. Аз също не бях, затова и го разказвам толкова подробно, за да спестя някому ужасния опит.
В момента съм извадил заключващия механизъм, защото пружината вече е 3-4 оборота по-къса и не достига тапата, а само трака. Ако някой има бракувана вилка и не му трябва тази пружина или поне амортисьорната - да направя вилката с две амортисьорни и да я облекча малко откъм натоварване - ще се радвам да драсне ред и ще се разберем.

Ето и техническата схема на вилката (взех линка от темата за разглобяване и профилактика).
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?

uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне :agree:

Hell_Man
 
Мнения: 285
Рейтинг: 1563
Регистриран на: Пет Апр 13, 2012 11:56 am

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот alpha.d0g » Пон Апр 16, 2012 8:52 pm

Mrazocchi 888 RC 2005 с HSCV системата за смекчаване. Отворена и готова за сервизиране /смяна на семеринги, прахоловители/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/027r.jpg - цъкнете в/у нея за цял екран

А тука е и ръководството от производителя http://my-sport.spb.ru/manual_1/2005-888-rc.pdf .

ПП Ако някой може да ми каже от къде да намеря UPPER и LOWER BUSHING - 16, 18 от ръководството - 'водачите на тръбите'
alpha.d0g
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Дек 13, 2011 7:44 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот Fujitzo » Съб Апр 21, 2012 6:09 pm

@Hell-man: Евала за усилята да съживиш мъртвец :beer: Аз минах през същото упражнение с моята XCM вилка мин месец. Като гледам снимките мисля че е същата - модел 2007/2008. Моята не я бях отварял 3 години и беше в малко по-добро състояние от твоята, но все пак мизерно. В крайна сметка реших да разкрам цялото колело и да си взема ново, след като си дадох сметка че дори и след цялостния ремонт на байка (Драг Онтарио ТЕ) който ми отне поне два дена, колелото е само минимално по-добре. Независимо от почистването и смазването повечето части си бяха за смяна - курбел / венци / верига / дерейльор / накладки / седалка / вилка

ПП: Интересно ми е как така си намери откраднатото колело ? Просто си седеше изоставено на някоя улица ? :D
Fujitzo
 
Мнения: 281
Рейтинг: 1303
Регистриран на: Чет Апр 08, 2010 11:11 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот ABSOLUT » Пон Апр 23, 2012 8:31 am

Не знам дали е за тази тема, ама нали съм нов и не намерих по-подходяща. :dontknow:
Понеже нещо не ми се даваха 15-20лв. за Lizard Skins протектор за тръбата на рамката, ми хрумна да я предпазя с текстилен изолирбанд Tesa.
По принцип се използва за изолиране на снопове кабели в автомобилите, доста е качествена и залепва перфектно.
Свалих задната капла, почистих там рамката с кореселин и навих на богато. След това се сетих, че може да навия малко на броните на скорости и спирачки, там където се търкат в рамката, за да не оставят трайни следи по нея. Доволен съм, ето го и резултата:
rsz_imag1264.jpg

rsz_imag1265.jpg
Аватар
ABSOLUT
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Сря Мар 21, 2012 1:49 pm
Местоположение: София

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот SeSSion » Вто Апр 24, 2012 12:07 am

Това добре изглежда, но аз лично бих сложил по една свинска опашка (някаква много малка)в двата края, колкото да не се разлепи по края от вода, прах и други.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот outfaced » Вто Апр 24, 2012 8:33 am

На чейнстея мислиш ли, че ще издържи дълго :dontknow: . Плата за връзване на кабели в домашни условия не е мислен да го блъска верига в прах и кал. После пък не знам дали се маха лесно. Събира и боклуци.
Това на кабелите може да стане по-лошо отколкото ако ги беше оставил само на гума. Имам подозрения, че лентата ще се набие с прах и ще стане по-абразивна от самите кабели.
За кабелите най-евтино и бързо е читава лепенка на рамката. Далеч не е нужно да е специална "байкърска". Дебели фолиа бол.
За чейнстея идеята със самозалепващата хава не е лоша, само че трябва да се види дали нямат нещо гумено и здраво.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот ABSOLUT » Вто Апр 24, 2012 9:50 am

Еми още е рано да се каже колко ще държи, но го следя и ще ви информирам за резултатите.
Но си залепва харабииската като ПВЦ изолирбанд и крайчетата за сега (само 2 дни) не са мръднали.
Иначе много се учудих на брониите, които са Jagwire и уж са рамка-френдли, ама си драскат и остават протрито. На пипане тези места с лентата са по-меки от гумата на брониите.

п.п. не бързайте да слагате за сега :D
Аватар
ABSOLUT
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Сря Мар 21, 2012 1:49 pm
Местоположение: София

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот outfaced » Вто Апр 24, 2012 11:26 pm

ABSOLUT написа:Иначе много се учудих на брониите, които са Jagwire и уж са рамка-френдли, ама си драскат и остават протрито. На пипане тези места с лентата са по-меки от гумата на брониите.


Не броните трият рамката, а прашинките между бронята и рамката ;)
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот ngtodorov » Сря Май 02, 2012 8:44 pm

http://service.foxracingshox.com/consum ... #Step3VANr

Профилактика на Fox Vanilla R

Изображение
ngtodorov
 
Мнения: 220
Рейтинг: 1108
Регистриран на: Пон Юни 13, 2011 5:45 pm

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот codename47 » Сря Юни 27, 2012 4:58 pm

spoke-046 32.pdf
suspension tuning for idiots
(578.8 KiB) 828 пъти
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Полезна документация и снимки на компоненти

Мнениеот bikerider » Сря Юни 27, 2012 5:09 pm

Добро заключение :D
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

ПредишнаСледваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 109 госта