Diskova spirachka!!!

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот Spitfire » Нед Окт 05, 2003 7:07 pm

2 до 4 спускания по точно :) а ако караш в града може и месеци

It never hurts to help
It never hurts to help
Spitfire
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 7:44 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HellRaider » Нед Окт 05, 2003 7:09 pm

[quote="Spitfire"]

2 до 4 спускания по точно :) а ако караш в града може и месеци

It never hurts to help
[/quote]

mda tochno za tova govoreh

Dum Spiro Spero
Samo slabite se stremqt kym porqdyk. Silnite vladeqt haosa
Вчера е история.
Утре е мистерия.
Днес е подарък.
HellRaider
 
Мнения: 351
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 8:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bgurov » Пон Окт 06, 2003 9:48 am

Майстори,
1) Съгласен че технологиите не са толкоз сложни и може да се направи
2) Обаче трябва да се сметне като хората ( и тук съм за мнението на XTR) Значи не е идеята само да се докара на външен вид и гладкост и айде да речем че може и на здравина да го докараш (макар че за да си сигурен че е достатъчно здрав, трябва да се сметне)
Диска също доста се загрява и трябва да се сметне колко топлина се отделя при яко спиране и колко диска може да отдели в околната среда. Тук се отчита температурата на околната среда, въздушният поток ... Те тия отвори в диска може и да не са само за олекотяване а и за охлаждане. Трябва да се вземе в предвид също като се загрее диска, при изстиването след това да не се изкриви (това зависи от материала най-вече а можеби и от топлинната обработка и смятам че то е довело до твоя проблем)
И накрая, фирмите които държат на името си, би трябвало след като са направили всички тези сметки, и то с известен коефициент на сигурност, да направят тестове, като се прави прототип, симулира се работа в продулжение на нам колко часа при нам кво натоварване, загряване, охлаждане .... и се гледа как се държи. И ако вс.е ОК. се пуска на конвеира.
Така че, ако си ИНЖЕНЕР, с добри познания можеш да го сметнеш, можеш даже да го изпиташ и да го направиш, ама това се изплаща ако ще пуснеш няколко хиляди бройки след това, та да си избиеш за работата, иначе нема смисъл.
Според мен, ако ти се занимава, занимавай се, нема лошо, ама ако искаш свестна спирачка, мани тва ТНТМ ( да прощават по-младите дето не помнят какво е ТНТМ :D) и си купи свестен диск.
bgurov
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Ное 12, 2002 6:13 pm

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта