Майстори,
1) Съгласен че технологиите не са толкоз сложни и може да се направи
2) Обаче трябва да се сметне като хората ( и тук съм за мнението на XTR) Значи не е идеята само да се докара на външен вид и гладкост и айде да речем че може и на здравина да го докараш (макар че за да си сигурен че е достатъчно здрав, трябва да се сметне)
Диска също доста се загрява и трябва да се сметне колко топлина се отделя при яко спиране и колко диска може да отдели в околната среда. Тук се отчита температурата на околната среда, въздушният поток ... Те тия отвори в диска може и да не са само за олекотяване а и за охлаждане. Трябва да се вземе в предвид също като се загрее диска, при изстиването след това да не се изкриви (това зависи от материала най-вече а можеби и от топлинната обработка и смятам че то е довело до твоя проблем)
И накрая, фирмите които държат на името си, би трябвало след като са направили всички тези сметки, и то с известен коефициент на сигурност, да направят тестове, като се прави прототип, симулира се работа в продулжение на нам колко часа при нам кво натоварване, загряване, охлаждане .... и се гледа как се държи. И ако вс.е ОК. се пуска на конвеира.
Така че, ако си ИНЖЕНЕР, с добри познания можеш да го сметнеш, можеш даже да го изпиташ и да го направиш, ама това се изплаща ако ще пуснеш няколко хиляди бройки след това, та да си избиеш за работата, иначе нема смисъл.
Според мен, ако ти се занимава, занимавай се, нема лошо, ама ако искаш свестна спирачка, мани тва ТНТМ ( да прощават по-младите дето не помнят какво е ТНТМ
) и си купи свестен диск.