Shimano Acera + Truvativ

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Shimano Acera + Truvativ

Мнениеот reaper » Съб Дек 11, 2004 11:47 am

Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот reaper » Нед Дек 12, 2004 3:57 pm

Тц-тц-тц. Никой ли нищо не знае по въпроса. Най-много ме интересува това с плочата. За водача...мисля, че има такива пластини, а за вилката - не е фатално да карама клаймър с еднокоронна вилка. :)
Моля ви се, дайде информация!
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот No1s » Нед Дек 12, 2004 6:55 pm

[quote="reaper"]

Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
[/quote]

Уточни каква двукоронна вилка имаш предвид, щото са много:^:
why you have to shoot and die, when you can jump and fly
No1s
 
Мнения: 459
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Май 30, 2004 5:27 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот reaper » Нед Дек 12, 2004 8:02 pm

Ами от евтините маслени: Boxxer Ride, дори DNM USD-180 съм навит да сложа като за начало. Нещо което като ново да е под 1000 лв. Не съм се замислял, но може и Pike да сложа. Мисълта ми е дали може да издържи тормоза на една такава вилка подобна рамка. Ако трудно би се получило някакво "съжителство":) между тези два компонента, първо ще се взима мека рамка и след това двукоронnа вилка. Но чак сега ми дойде идеята за Pike. Мисля, че с нея съвсем спокойно мога да си карам рамката за спускане (когато я взема, а мисля това де а до година и половина - две) и да подлагам вилицата на по-голямо натоварване, отколкото с твърдата рамка.
Питам, защото съвсем сериозно съм се замислил за копуване на байк и искам да измисля възможно най-добрия вариант, който да ми излезе изгодно от гледна точка на качеството (ще бъде за екстремно търкаляне) и финансовата сума, която трябва да отделя. (За повече информация по въпроса съз закопуването и окомплектоването: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=4361
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=4220 )
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот No1s » Нед Дек 12, 2004 8:06 pm

[quote="reaper"]

Ами от евтините маслени: Boxxer Ride, дори DNM USD-180 съм навит да сложа като за начало. Нещо което като ново да е под 1000 лв. Не съм се замислял, но може и Pike да сложа. Мисълта ми е дали може да издържи тормоза на една такава вилка подобна рамка. Ако трудно би се получило някакво "съжителство":) между тези два компонента, първо ще се взима мека рамка и след това двукоронnа вилка. Но чак сега ми дойде идеята за Pike. Мисля, че с нея съвсем спокойно мога да си карам рамката за спускане (когато я взема, а мисля това де а до година и половина - две) и да подлагам вилицата на по-голямо натоварване, отколкото с твърдата рамка.
Питам, защото съвсем сериозно съм се замислил за копуване на байк и искам да измисля възможно най-добрия вариант, който да ми излезе изгодно от гледна точка на качеството (ще бъде за екстремно търкаляне) и финансовата сума, която трябва да отделя. (За повече информация по въпроса съз закопуването и окомплектоването: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=4361
http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=4220 )
[/quote]

Boher и DNM определено няма да издаржи. Виж с един Pike ще стане супер
why you have to shoot and die, when you can jump and fly
No1s
 
Мнения: 459
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Май 30, 2004 5:27 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Дек 13, 2004 10:49 am

[quote="reaper"]

Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
[/quote]


1. не би трябвало да има проблем, ако спазиш всички размери. ;) не би трябвало да имаш проблеми да разбереш какъв размер плоча ти трябва и какъв можеш да намериш...
а под предпазител на веригата, bashguard ли имаш предвид?
2. водач може да се сложи на всяка стандартна рамка, ако дясната чашка на средното има ръб, с който да стисне пластината на водача към рамката. всички водачи би трябвало да стават, за Truvativ-ския съм 100% сигурен. само имай предвид, че така си увеличаваш chainline-а с 4-5мм (колкото е пластината) и може да имаш леки проблеми с превключването отзад, ако плочите по принцип са ти отместени навън. Но ако искаш да караш голяма гума отзад и да ползваш най-малките предавки, така или иначе ще ти се наложи да си увеличиш chainline-a. А може и да не ти се наложи, ако climber-a не ти позволи толкова дебела гума (не си спомням каква побираше), че да задира във веригата на ниските предавки.
3. не те съветвам. в най-добрия случай губиш гаранция. щом рамката е проектирана за trial и DJ (май така беше или се лъжа), една двукоронна вилка с ход от 150 и нагоре във всеки случай няма да щади рамката заради челния ъгъл. Мисля че 150мм е максимално допустима за такава рамка, но [u]има риск[/u] и би следвало да го отчетеш. Зависи разбира се и какво точно ще правиш с колелото.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот 4getcredo » Пон Дек 13, 2004 11:08 am

При курбелите Shimano Accera, доколкото имам впечатления, плочите са блок. Чудно ми е как смяташ да ги замениш с други плочи, запазвайки най-малката? Ако имаш решение, сподели:bulb:! А ако е поради липса на пряк опит, имай предвид забележката ми.:beer:

Поправка: Както прочетох на друго място, явно има и със сменяеми плочи. Изказах се неподготвен!:sleeping:
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Shady™ » Пон Дек 13, 2004 12:14 pm

абе между ALTUS и АLIVIO няма разлика :)
Единствената разлика е че ALTUS-а е с не разглобяеми плочи а в цената е 1 или 2 лева :)
Само при стариq мoдел на ALTUS и ACCERA има голяма разлика ;)
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот axelmax » Пон Дек 13, 2004 1:44 pm

от acerata има и разглобем fc 340

отидете на сайта на шиманио ,там има много инфо;),и отнема по малко жреме от колкото да чакаш отговор тука а и е по игурно ,кое е вярно;)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот reaper » Пон Дек 13, 2004 6:06 pm

[quote="bikerider"]

[quote="reaper"]

Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
[/quote]


1. не би трябвало да има проблем, ако спазиш всички размери. ;) не би трябвало да имаш проблеми да разбереш какъв размер плоча ти трябва и какъв можеш да намериш...
а под предпазител на веригата, bashguard ли имаш предвид?
2. водач може да се сложи на всяка стандартна рамка, ако дясната чашка на средното има ръб, с който да стисне пластината на водача към рамката. всички водачи би трябвало да стават, за Truvativ-ския съм 100% сигурен. само имай предвид, че така си увеличаваш chainline-а с 4-5мм (колкото е пластината) и може да имаш леки проблеми с превключването отзад, ако плочите по принцип са ти отместени навън. Но ако искаш да караш голяма гума отзад и да ползваш най-малките предавки, така или иначе ще ти се наложи да си увеличиш chainline-a. А може и да не ти се наложи, ако climber-a не ти позволи толкова дебела гума (не си спомням каква побираше), че да задира във веригата на ниските предавки.
3. не те съветвам. в най-добрия случай губиш гаранция. щом рамката е проектирана за trial и DJ (май така беше или се лъжа), една двукоронна вилка с ход от 150 и нагоре във всеки случай няма да щади рамката заради челния ъгъл. Мисля че 150мм е максимално допустима за такава рамка, но [u]има риск[/u] и би следвало да го отчетеш. Зависи разбира се и какво точно ще правиш с колелото.
[/quote]

1. да, за башгард говоря.
2. я разясни малко, по-подрбоно го изкажи това за линията на веригата, че не успях да разбера:banghead:
3. ами аз си мислех, че клаймъра е рамка за почти всичко, сиреч рамка за умерено спускане и фрийрайд, за трайъл става, и според мен най вече за ол-маунтин. Ами за сега съм се ориентирал към Сънтур, може би Дуро-Д или нещо по-евтино и хубаво. Но питам за по-нататък. Щом не става ще сложа новата вилка на Рок Шокс - Пайк :liplick:, докато се вземе рамката за спускане, но това са бъдещи планове. Питам за инфромация просто, за да си изградя тактика на надграждане.:eyebrow:
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Дек 14, 2004 12:48 pm

[quote="reaper"]

[quote="bikerider"]

[quote="reaper"]

Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
[/quote]


1. не би трябвало да има проблем, ако спазиш всички размери. ;) не би трябвало да имаш проблеми да разбереш какъв размер плоча ти трябва и какъв можеш да намериш...
а под предпазител на веригата, bashguard ли имаш предвид?
2. водач може да се сложи на всяка стандартна рамка, ако дясната чашка на средното има ръб, с който да стисне пластината на водача към рамката. всички водачи би трябвало да стават, за Truvativ-ския съм 100% сигурен. само имай предвид, че така си увеличаваш chainline-а с 4-5мм (колкото е пластината) и може да имаш леки проблеми с превключването отзад, ако плочите по принцип са ти отместени навън. Но ако искаш да караш голяма гума отзад и да ползваш най-малките предавки, така или иначе ще ти се наложи да си увеличиш chainline-a. А може и да не ти се наложи, ако climber-a не ти позволи толкова дебела гума (не си спомням каква побираше), че да задира във веригата на ниските предавки.
3. не те съветвам. в най-добрия случай губиш гаранция. щом рамката е проектирана за trial и DJ (май така беше или се лъжа), една двукоронна вилка с ход от 150 и нагоре във всеки случай няма да щади рамката заради челния ъгъл. Мисля че 150мм е максимално допустима за такава рамка, но [u]има риск[/u] и би следвало да го отчетеш. Зависи разбира се и какво точно ще правиш с колелото.
[/quote]

1. да, за башгард говоря.
2. я разясни малко, по-подрбоно го изкажи това за линията на веригата, че не успях да разбера:banghead:
3. ами аз си мислех, че клаймъра е рамка за почти всичко, сиреч рамка за умерено спускане и фрийрайд, за трайъл става, и според мен най вече за ол-маунтин. Ами за сега съм се ориентирал към Сънтур, може би Дуро-Д или нещо по-евтино и хубаво. Но питам за по-нататък. Щом не става ще сложа новата вилка на Рок Шокс - Пайк :liplick:, докато се вземе рамката за спускане, но това са бъдещи планове. Питам за инфромация просто, за да си изградя тактика на надграждане.:eyebrow:
[/quote]


3. Ти си знаеш за вилката, аз казвам какво мисля.
2. chainline e разстоянието от центъра на черупката на средното до средата на предния блок венци (тоест средата на средния венец при 3 венеца или 2+башгард). Като сложиш водач, отместваш остта на средното в дясно, при коетo chainline-а се увеличава. Chainline буквално значи линия на веригата - когато се увеличи, веригата стои под по-голям ъгъл спрямо равнината на венците, съответно по-далеч от грайфера на гумата. Затова въведоха 150мм главините - понеже с текущите стандарти за черупка на средното (68/73мм) и 135мм главини, като се сложи водач, ъгъла на веригата става прекалено голям и има понякога проблеми със качването на голям венец отзад. По-важната причина е, че хората с водачи обикновено карат дебели гуми и ако сложиш много дебела гума, тя задира във веригата, когато си на ниска предавка (веригата се приближава до рамката/гумата). Обръщах ти внимание на тези два проблема, защото предполагам че си със стандартна 135мм главина. Ако няма да караш толкова дебели гуми, нямаш грижи. Скоростите не са болка за умиране според мен - работят си отлично (но не и перфектно) в такава комбинация.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Вто Дек 14, 2004 5:33 pm

А би ли могло да се сложи такава главина на такава рамка?
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Дек 14, 2004 6:29 pm

[quote="reaper"]

А би ли могло да се сложи такава главина на такава рамка?
[/quote]


Ами не, тези размери които цитирам за главините са именно разстоянието от ухо до ухо на рамката.
Обратното (135мм главина в 150мм рамка) би могло да стане със преправяне на оста и каране само с v-brake, но това което питаш не може да стане - няма място :unhappy:

Всъщност двата проблема, които ти описах не са отделни проблеми, а са свързани "на кантар". Като сложиш водач, отдалечаваш с 4-5мм веригата от рамката/гумата, което води евентуално до [u]малки[/u] проблеми с скоростите, като сложиш обаче по-голяма гума доближаваш грайфера до веригата.
В смисъл, че можеш да караш с водач и без голяма(>2.6) гума, но обратното обикновено води до проблема с грайфера и тогава водача всъщност помага да се отдалечи веригата от грайфера; цената на това обаче е леко влошено качване на големите венци отзад при дълга ос на средното.

Нещо много го оплетох: в общия случай ако караш с гума до 2.6" (tailor каква гума побираше Climber всъщност, да не се излагам? :P) няма да имаш проблеми. Ако караш със ISIS курбели и оста на средното ти не е над 118мм, не вярвам да имаш осезаеми проблеми и със скоростите, когато сложиш водач.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Вто Дек 14, 2004 6:52 pm

Climber-а побира до 2.7 гуми. Значи ако оста на средното е до 118мм и гумите отзад са например 2.5, не би трябвало да имам проблеми с линията на веригата, водача и с превключването на скоростите. Ами каква е разликата от това да караш курбели на квадрат с водач и такива с ISIS с водач?
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Дек 15, 2004 11:23 am

[quote="reaper"]

Climber-а побира до 2.7 гуми. Значи ако оста на средното е до 118мм и гумите отзад са например 2.5, не би трябвало да имам проблеми с линията на веригата, водача и с превключването на скоростите.
[/quote]

Да. Не би трябвало. Дори мисля, че и с 2.6 няма да има проблеми, но не съм сигурен - трябва да се мери с конкретната гума.

[quote="reaper"]
Ами каква е разликата от това да караш курбели на квадрат с водач и такива с ISIS с водач?
[/quote]


Разликата е, че на оста на квадрат нямаш ограничител за курбела, тоест на квадрата с неговото постоянно дозатягане (когато се разлуфти) не може да се сметне нищо предварително, защото chainline-а е неопределен. На ISIS по проект е предвиден такъв ограничител, за да може да се сметнат няколко стандартни конфигурации и всичко да е по-ясно и просто. С други думи ако си с ос на квадрат, инженера който проектира водача или курбела да речем не може да сметне какъв chainline e нужен за да работи всичко добре винаги, защото не знае потребителя колко мм ще си дозатяга курбела, и не може да предвиди нищо, което да е гарантирано стабилно. Аз по същата причина не мога да ти кажа нищо определено за ос на квадрат колко дълга ти трябва и дали ще има проблеми. В началото може и да няма и като дозатегнеш после да има. Затова говоря само за ISIS.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот SPA » Сря Дек 15, 2004 6:19 pm

[quote="reaper"]

...[/quote]


Ще си купиш вилка за 800-1000лв. Ще и сложиш Рамка за 170лв. Пък на рамката ще сложиш курбел за 37лв и касетка за 12лв... Е... аз ти предлагам в този ред на мисли да вземеш да си сложиш и едни педали за 10лв - колелото направо ще заспи.

Няма смисъл да караш компонети от толкова различн класа. По-добре си балансирай колело което да по близко качество на нещата.

А и освен това ми е писнало от такива като тбе дето все викат, кое да си взем Дорадо или Боксер Тоалетна. И после като получи отговора: Ама аз не сега след година две като събера пари.
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот reaper » Сря Дек 15, 2004 6:28 pm

[quote="SPA"]

[quote="reaper"]

...[/quote]


Ще си купиш вилка за 800-1000лв. Ще и сложиш Рамка за 170лв. Пък на рамката ще сложиш курбел за 37лв и касетка за 12лв... Е... аз ти предлагам в този ред на мисли да вземеш да си сложиш и едни педали за 10лв - колелото направо ще заспи.

Няма смисъл да караш компонети от толкова различн класа. По-добре си балансирай колело което да по близко качество на нещата.

А и освен това ми е писнало от такива като тбе дето все викат, кое да си взем Дорадо или Боксер Тоалетна. И после като получи отговора: Ама аз не сега след година две като събера пари.
[/quote]


никой нищо не е казал за копуване на вилка за 1000лв. и курбели за 40. едно не мога да разбера. защо не четете по-задълбочено и тогава да пишете. а пък като взема вилка (не съм казал каква ще е, защо уточняваш), когато и да е, ще ти се обадя. ;) като ти е писнало, аз нищо не мога да направя. също като въпроса с кирилицата - ми не чети постовете ни.:)
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Чет Дек 16, 2004 1:34 am

[quote="SPA"]

[quote="reaper"]

...[/quote]


Ще си купиш вилка за 800-1000лв. Ще и сложиш Рамка за 170лв. Пък на рамката ще сложиш курбел за 37лв и касетка за 12лв... Е... аз ти предлагам в този ред на мисли да вземеш да си сложиш и едни педали за 10лв - колелото направо ще заспи.

Няма смисъл да караш компонети от толкова различн класа. По-добре си балансирай колело което да по близко качество на нещата.

А и освен това ми е писнало от такива като тбе дето все викат, кое да си взем Дорадо или Боксер Тоалетна. И после като получи отговора: Ама аз не сега след година две като събера пари.
[/quote]


споко;)и аз ще се изкажа

pi4 ами ,човека иска постепенно да надгради ,според мен ,рамката му е наи малкия проблем началото още повече ако е рамката (за малко пари нема да е качествена и няма смисъл да даваш пари ,за нея като спестните пари за капли например и монтаж,а да караш и след време да си вземеш ,добра още повече твърда ,едвали тя ще ти опраи возията ако е неква за 500 лева,докато един скъп преден амортесиор ,опредеелно ДА

абе като човек сглобява ,част по част,требе да има едно на ум :
-кое е комсуматив -и да не набляга на него от начало ,износва се бързо
-кое иска повече подръжка -на което треба да се праи профилактика
-кое е по уязвимо-кое е подложено на по голям стрес и опастнос от удар


дано сам ти бил полезен
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот водолаз » Чет Дек 16, 2004 1:58 am

ot kuv zor na acera truvativ
водолаз
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 8:13 pm

Мнениеот bikerider » Чет Дек 16, 2004 11:31 am

[quote="водолаз"]

ot kuv zor na acera truvativ

[/quote]


като покриви курбела да заминат и трувативските плочи :evil:
и аз не разбирам, но той си знае най-добре...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Чет Дек 16, 2004 5:51 pm

Бе аз нали казах, че ще има башгард пред плочата. Това ми дойде като идея, защото ми се струва, че плочите от Асерата са прекалено слабички, пък уж екстремно ще ги карам...и-и за това. Но сега намерих една оферта и може би първоначално ще сложа само Асера, пък после ще взема курбели+водач+две предпазни плочи Труватив.
П.С. +Средно на шлици. ;)
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Дек 17, 2004 10:35 am

:thumb:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Съб Дек 18, 2004 11:55 am

байкрайдър, вчера бях до магазин и попитах за водач и ос на квадрат. Пичовете ми казаха, че също може да се получи сравнително точно. Мисля, че няма да има проблем.
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Съб Дек 18, 2004 7:54 pm

[quote="reaper"]

байкрайдър, вчера бях до магазин и попитах за водач и ос на квадрат. Пичовете ми казаха, че също може да се получи сравнително точно. Мисля, че няма да има проблем.
[/quote]


Радвам се :thumb: - приятно каране :beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Съб Дек 18, 2004 11:42 pm

Не звучи съвсем искрено:I Но карай, благодаря все пак!
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Дек 20, 2004 11:43 am

[quote="reaper"]

Не звучи съвсем искрено:I Но карай, благодаря все пак!
[/quote]


Напротив - съвсем искрено беше. Не мога да говоря за квадрат, щото не знам за колко дълга ос става дума, колко е пристяган квадрата и така нататък. В магазина са видяли всичко на място (колко ти е дълга оста и другите моменти) и са преценили че ще стане. Затова ти казах, че се радвам, че така се е оказало и ти пожелах приятно каране. :beer:

Edit: старая се да съм принципен и затова не си позволявам другите теми (за шегите и smilies имам предвид;)) да ми повлияят когато става дума за нещо чисто техническо като тази тема.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот reaper » Пон Дек 20, 2004 7:01 pm

Е, добре, благодаря още веднъж!
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Дек 21, 2004 2:32 pm

:beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта