[quote="reaper"]
[quote="bikerider"]
[quote="reaper"]
Въпрос 1 е: Може ли на курбели Shimano Acera, на мястото на втория и третия венец да се сложи плоча от Truvativ Hussefelt и предпазител за веригата?
Въпрос 2 е: Нали може да се сложи водач на рамка Drag Climber. Май имаше накакви приставки, които се слагах на средното движение, ако няма уши на рамката. Може ли да се разчита на такива(които се слагат на средното)?
Въпрос 3 е: Ще издържи ли рамка Drag Climber дврукоронна вилка?
Това е за сега. Айде лека и безаварийна!
[/quote]
1. не би трябвало да има проблем, ако спазиш всички размери.
не би трябвало да имаш проблеми да разбереш какъв размер плоча ти трябва и какъв можеш да намериш...
а под предпазител на веригата, bashguard ли имаш предвид?
2. водач може да се сложи на всяка стандартна рамка, ако дясната чашка на средното има ръб, с който да стисне пластината на водача към рамката. всички водачи би трябвало да стават, за Truvativ-ския съм 100% сигурен. само имай предвид, че така си увеличаваш chainline-а с 4-5мм (колкото е пластината) и може да имаш леки проблеми с превключването отзад, ако плочите по принцип са ти отместени навън. Но ако искаш да караш голяма гума отзад и да ползваш най-малките предавки, така или иначе ще ти се наложи да си увеличиш chainline-a. А може и да не ти се наложи, ако climber-a не ти позволи толкова дебела гума (не си спомням каква побираше), че да задира във веригата на ниските предавки.
3. не те съветвам. в най-добрия случай губиш гаранция. щом рамката е проектирана за trial и DJ (май така беше или се лъжа), една двукоронна вилка с ход от 150 и нагоре във всеки случай няма да щади рамката заради челния ъгъл. Мисля че 150мм е максимално допустима за такава рамка, но [u]има риск[/u] и би следвало да го отчетеш. Зависи разбира се и какво точно ще правиш с колелото.
[/quote]
1. да, за башгард говоря.
2. я разясни малко, по-подрбоно го изкажи това за линията на веригата, че не успях да разбера:banghead:
3. ами аз си мислех, че клаймъра е рамка за почти всичко, сиреч рамка за умерено спускане и фрийрайд, за трайъл става, и според мен най вече за ол-маунтин. Ами за сега съм се ориентирал към Сънтур, може би Дуро-Д или нещо по-евтино и хубаво. Но питам за по-нататък. Щом не става ще сложа новата вилка на Рок Шокс - Пайк
, докато се вземе рамката за спускане, но това са бъдещи планове. Питам за инфромация просто, за да си изградя тактика на надграждане.
[/quote]
3. Ти си знаеш за вилката, аз казвам какво мисля.
2. chainline e разстоянието от центъра на черупката на средното до средата на предния блок венци (тоест средата на средния венец при 3 венеца или 2+башгард). Като сложиш водач, отместваш остта на средното в дясно, при коетo chainline-а се увеличава. Chainline буквално значи линия на веригата - когато се увеличи, веригата стои под по-голям ъгъл спрямо равнината на венците, съответно по-далеч от грайфера на гумата. Затова въведоха 150мм главините - понеже с текущите стандарти за черупка на средното (68/73мм) и 135мм главини, като се сложи водач, ъгъла на веригата става прекалено голям и има понякога проблеми със качването на голям венец отзад. По-важната причина е, че хората с водачи обикновено карат дебели гуми и ако сложиш много дебела гума, тя задира във веригата, когато си на ниска предавка (веригата се приближава до рамката/гумата). Обръщах ти внимание на тези два проблема, защото предполагам че си със стандартна 135мм главина. Ако няма да караш толкова дебели гуми, нямаш грижи. Скоростите не са болка за умиране според мен - работят си отлично (но не и перфектно) в такава комбинация.