Здравейте!
Умряха ми зъбчатките и веригата от износване... нормално след дълга, тежка и вярна служба!:angel:
Мисля да пробвам доста дискутираната по чужди сайтове схема:
1 бр. нова задна касета
3 бр. нови вериги.
Свалям всяка от веригите след всеки 600 -700 км пробег и слагам следващата. Така на цикличен принцип. По този начин се усигорявал по-дълъг живот на здната касета, защото зъбите не се оформят толкова интензивно по профила на разтеглените вече износени вериги. И за живота на 3-те вериги се изчерпва живота на зъбчатките ефективно.
Та да попитам някой от тук четящите пробвал ли е тази система? С какви компоненти? Ефективна ли е като начин на работа? Какво се случва с предните плочи при този процес - животе им удължава ли се и на тях, или трябва да се сменят преждевременно (ако изходим от позицията, че при стартиране на схемата и те са почти нови).
Поради липсата на резервни нитове за снаждане на шиманските вериги съм се насочил към такава с Power Link елемент - някоя на СРАМ или друг подобен модел (видях някакви Италиански в Байк Центъра на същия принцип се снаждат и струват малко под 50 лв едната). За зъбчатки отзад мисля да взема някоя средно скъпа от класа на DEORE LX-XT.
Така го мисля. Хайде дайте предложения и мнения ако имате опит с подобни конфигурации. Ще съм благодарен!:banana::beer::thumb: