1.Слагаш веригата на най-малкия венец отпред и най-големия отзад. Командите, разбира се, трябва да показват същото
2.Завърташ винта Low (L) насам-натам, така че вътрешната планка на дерайльора да е на 1мм от веригата и венеца
3.Местиш веригата на най-голям венец отпред и най-малък отзад
4.Въртиш другия болт High (H) насам-натам, докато външната планка на дерайльора застане на 1мм от веригата и венеца.
5.Би трябвало да са О.К., но ако все още не са, пробвай малко да си поиграеш и с регулатора (врътката) за опън на жилото, която е там, където жилото излиза от командата.
Уточнения:
1. Без снимки може би ще ти е трудно да разбереи написаното, ама няма снимки в момента
2. Това е теорията, но на практика, колкото по-евтин е предният дерайльор, толкова повече проблеми очаквай! С някои такива изчадия съм си играл по 1-2 часа, докато ги наглася и в някои случаи се е налагало да пренебрегна някои от горните правила, които съм ти написал. Ако срещнеш много трудности, ще се наложи да отидеш при механик.