[quote="nk"]
След като отворих вилката за първи път, смених маслотои я почистих, всичко изглежда ОК, освен че от крака с маслото изпуска по малко покрай долния болт... Колко трябва да се затяга там? Досега беше до упор затегнато, махнах болта и го сложих пак, като не го затегнах толкова много за да не смачква евентуално гуменото пръстенче. Интересното е че маслото пробива само след силен рязък удар (дроп). Някакви съвети за побългаряване на уплътнението там долу ? Не е като да сложиш гумичка на чешма все пак...
[/quote]
Loctite не би трябвало да ти трябва за да спреш теча. Проблема е в уплътнението. Провери внимателно дали не си го усукал или скъсал при затягането (като преди това обърнеш вилката нали
). Ако не си го смазал преди затягането има доста голяма вероятност да се е скъсало или разтеглило и да пропуска масло. Ако е повредено, вземи си ново, например обикновен маслоустойчив о-пръстен (има ги навсякъде по магазините за лагери), само измери оригиналното уплътнение. Иначе болта трябва да се стяга нормално, не много, но не и малко (виж си ръководството към вилката колко трябва да се стяга, ако имаш достъп до динамометричен ключ).
А това, че пуска масло при дроп, ми говори на мен, че уплътнението е почти в ред, само някъде има малък луфт/повреда, откъдето излиза масло при високо налягане (рязко сгъване).
Loctite изсъхва и се втвърдява до полимер при отсъствие на кислород, тоест когато затегнеш резбата. Обикновено му трябват до няколко часа за да засъхне напълно. Функцията му при конкретния болт е да предотврати саморазвиване от вибрациите при работа на вилката.