Възможно е първото спукване да е предизвикано от трънче, което да не е премахнато от външната гума в сервиза и все още да си пука наред.
Възможно е също при монтажа на вътрешната гума да е прищипана към каплата, което да предизвиква спадането й при по-натоварени обстоятелства.
Възможно е да не е завита достатъчно игличката на винтила, понеже дори и при спукана гума остава малко въздух, който някои хора спадат чрез отвиване на въпросната игличка и съответно в твоя случай може да не е завита обратно колкото е нужно.
Възможно е и гумата да е прекалено... суха (не ми звучи хубаво, но за това се сетих) и това да е предизвикало протриването й към външната. Например повечето гуми се продават с малко мазничко по себе си, което да предотврати протриването, ама не всички...
Ако твоята е суха можеш да сложиш малко талк (продава се в аптеките) и да го разстелеш по цялата вътрешна страна на външната гума. (ама, че тафталогия).
Предвид "симптомите", които си описал последното ми се струва най-вероятно, понеже протриването прави най-често мънички дупчици, с които можеш да си караш цял ден, докато гумата спада бавно (и не съвсем осезаемо), но през нощта докато велосипеда си стои в мазето, да спадне окончателно...
Аз май се изчерпах, дано съм бил полезен.