Един може би ламерски въпрос, но все пак:
карам Scott G-Zero с заден shock 170мм, интерсуваме много ли се нарушава геометрията и ще си прецакам ли рамката ако и сложа 190 милиметров?
Cipokrila Zizibaga написа:...геометрията на рамката не се променя много-получаваш повече ход на люлеещото рамо и малко по-висока рамка.
Ozzie написа:А челния ъгъл? Какво правим с него?
bikerider написа:окей, а какво става с височината на средното (центъра на тежестта), пътя на задната ос, маневреността на колелото и още ред "дреболийки"?
в смисъл така единственото което правиш е, че вдигаш рамката нагоре с цената на влошаването на геометрията.
ако това беше начина всички щяхме да караме с 500-мм ход отзад и отпред
@copkiller: за мен това са грешни пари инвестирани в даунгрейд - единствения начин това да проработи що-годе е както е направил ЦипокрилаЗизибага, а в неговия вариант единствения начин да не се вдигне средното е да кара с по-хлабави пружини, т.е. повече sag. Което значи повече клатушкане и мъки при въртене и в крайна сметка означава единствено повече негативен ход, тоест реална полза няма.
Сам виждаш че има десетки фактори за да е едно колело пъргаво, маневрено и подходящо за каране.
Според мен всичко което ще спечелиш с този по-дълъг шок можеш да го постигнеш с по-добра техника. Но това което ще загубиш няма с какво да го компенсираш.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 115 госта