V8 написа:Ех лапетии - а някой сети ли се да отвори вилката, да измъкне пружините, и така да я сгъне и да премери колко ход вади? А сега както е сгъната и празна някой да премери колко е дълбока от ръба на подпорите долу до буталото. Нека да се позанимаем и с пружините - някой мераклия да измери дебелината на телта, да преброи колко навивки има, и накрая да умножи броя на навивките по дебелината на телта - поздравления, току що намерихте височината на пружината при максимална компресия - запишете си я на листче някакво. След това измерете дебелината на "тапата" която се навива горе в подпората - запишете я на същото листче. Съберете двете числа и резултата сравнете с дълбочината на подпората която измерихте в началото - подпората трябва да е по-дълбока отколкото пружината и тапата взети заедно са високи, ако ли не значи вилката скоро ще е за смяна.
V8 написа:Ех лапетии - а някой сети ли се да отвори вилката, да измъкне пружините, и така да я сгъне и да премери колко ход вади? А сега както е сгъната и празна някой да премери колко е дълбока от ръба на подпорите долу до буталото. Нека да се позанимаем и с пружините - някой мераклия да измери дебелината на телта, да преброи колко навивки има, и накрая да умножи броя на навивките по дебелината на телта - поздравления, току що намерихте височината на пружината при максимална компресия - запишете си я на листче някакво. След това измерете дебелината на "тапата" която се навива горе в подпората - запишете я на същото листче. Съберете двете числа и резултата сравнете с дълбочината на подпората която измерихте в началото - подпората трябва да е по-дълбока отколкото пружината и тапата взети заедно са високи, ако ли не значи вилката скоро ще е за смяна.
URNEST написа:Не, че е нещо ама това е работа на производителя.Защото момчето не пита дали може да направи повече от 130мм, а защо не ги прави.
Editor написа:Я пак...
gada написа:хм...просто работата е че искам прекалено много от тази вилка а тя не е предназначена точно за ДХ...нямаше смисъл от темата мисля...днес го проумях
мерси все пак!
ddevil написа:@v8
Същият ефект само, че малко по-мек(може би) няма ли да се получи и с прекалено много масло...при сгъване на вилката обема намалява,маслото не се свива и праз...става изведнъж много твърдо Или тва си е моя заблуда за Живота,Вселената и всичко останало
gada написа:хм...просто работата е че искам прекалено много от тази вилка а тя не е предназначена точно за ДХ...нямаше смисъл от темата мисля...днес го проумях
мерси все пак!
ddevil написа:@v8
Същият ефект само, че малко по-мек(може би) няма ли да се получи и с прекалено много масло...при сгъване на вилката обема намалява,маслото не се свива и праз...става изведнъж много твърдо Или тва си е моя заблуда за Живота,Вселената и всичко останало
bikerider написа:ddevil написа:@v8
Същият ефект само, че малко по-мек(може би) няма ли да се получи и с прекалено много масло...при сгъване на вилката обема намалява,маслото не се свива и праз...става изведнъж много твърдо Или тва си е моя заблуда за Живота,Вселената и всичко останало
То маслото по принцип не се свива, твърдостта идва от нагнетяването на въздуха над него
@gada:
Ако вилката е нова или предишния собственик е бил по-тежък, значи проблема е в маслото или ако разликата в теглата ви е по-голяма - пружините. А най-вероятно и двете, но по-добре да започнеш от маслото - излей 10-15мл от крак и виж какво ще се получи...
V8 написа:По принцип си прав, възможно е, ама това е двукоронна вилка, за да се постигне тоя ефект трябва едва ли не галон масло да са й наляли... във всеки крак
ddevil написа:Тук всички гадаем,в крайна сметка един ще отвори вилката и ще разбере проблема в действителност
gada написа: хода си го прави доволно от място с силен натиск 16см
адски съм Зле
gada написа:преди 5 мин я отворих и излях по малко и от двата крака...да наистина има разлика вече...вилката е втора ръка сервизирана е но маслото точно преди да я купя беше сменено... хода си го прави доволно от място с силен натиск 16см
адски съм Зле
Мерси На Алл!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 99 госта