GECKO написа:А може просто да има масло във въздушната камера. По принцип там трябва да имаш около 5-10мл масло. Възможно е да има повечко и за това да излиза. От друга страна, ако не си задържа налягането вилката ще е добре да се види. Ти нямаше ли да я водиш на доктор за хода?!? Това е на същото място и ако се отвори ще се видят и двете, освен ако не си я замъкнал на правилния майстор и той ти е прецакал уплътнението между камерите
stroker написа:Леко съм притеснен,защото вчера като си проверявах налягането в позитивната и негативната камера и от двата винтила изтече доста масло
Да се притеснявам ли?Да я водя ли веднага на сервиз или да си карам без притеснения?
Не намерих нищо в чзв,усер мануала на срам!Само се сещам че някаде из www.mtbr.com съм го срещал каот проблем при revelation-a.....
Моля за помощ!
edit Сега го видях това но се пак ако може малко помощ:
OIL LOSS
• Inspect the air piston o-ring for air bypass. If there is a repeated loss of air pressure, air may be the cause of oil loss at the left
dust seal.
• Inspect your shaft bolt crush washers. Replace if worn or damaged.
• Inspect your top cap o-rings. Replace if torn or knicked.
sstefanov написа:stroker написа:Леко съм притеснен,защото вчера като си проверявах налягането в позитивната и негативната камера и от двата винтила изтече доста масло
Да се притеснявам ли?Да я водя ли веднага на сервиз или да си карам без притеснения?
Не намерих нищо в чзв,усер мануала на срам!Само се сещам че някаде из www.mtbr.com съм го срещал каот проблем при revelation-a.....
Моля за помощ!
edit Сега го видях това но се пак ако може малко помощ:
OIL LOSS
• Inspect the air piston o-ring for air bypass. If there is a repeated loss of air pressure, air may be the cause of oil loss at the left
dust seal.
• Inspect your shaft bolt crush washers. Replace if worn or damaged.
• Inspect your top cap o-rings. Replace if torn or knicked.
Не би трябвало да е проблем. Нормално е при положение, че камерата е пълна с масло. Ако не губиш налягане - всичко е наред.
Внимавай как проверяваш налягането - като закачиш помпата, се губи задължително някакво налягане, защото въздух от камерата пълни обема на помпата. Експериментално можеш да го провериш колко е като напомпаш вилката до определен обем, махнеш и закачиш помпата и видиш каква е разликата.
Стефан
stroker написа:sstefanov написа:[
Не би трябвало да е проблем. Нормално е при положение, че камерата е пълна с масло. Ако не губиш налягане - всичко е наред.
Внимавай как проверяваш налягането - като закачиш помпата, се губи задължително някакво налягане, защото въздух от камерата пълни обема на помпата. Експериментално можеш да го провериш колко е като напомпаш вилката до определен обем, махнеш и закачиш помпата и видиш каква е разликата.
Стефан
Да и аз си го мислех това,даже загуба на въздух има и при махането на помпата от винтила,каде същосигурно се губи налягане
Harka написа:На мен пък Рибицата си ми тече направо горе от МС-а. На "О, Persenk!" Revelation-a май също оттам тече.
Harka написа:Извинявам се.
Значи пояснявам - моята тече, а на Persenk "леко сълзи".
A иначе като изключим своенравното потъване на Lyrik-а на Admin до арката (понякога си е направо полезно; жалко, че не може да се контролира...), си е напълно безпроблемна вилка. Дори не тече!
jivkonik написа:Отиваш при Теко в БАС, плащаш си и не се занимаваш.... не бих рискувал да разкостя тези системи в къщи!
Да не стане после темата "Чакам нов Motion Control поради проявена аграрщина при разглабяне (сглабяне)"....
jivkonik написа:Отиваш при Теко в БАС, плащаш си и не се занимаваш.... не бих рискувал да разкостя тези системи в къщи!
Да не стане после темата "Чакам нов Motion Control поради проявена аграрщина при разглабяне (сглабяне)"....
HepBeH_XaMcTep написа:jivkonik написа:Отиваш при Теко в БАС, плащаш си и не се занимаваш.... не бих рискувал да разкостя тези системи в къщи!
Да не стане после темата "Чакам нов Motion Control поради проявена аграрщина при разглабяне (сглабяне)"....
Плащаш си.... и той създава проблемите вместо теб
Admin написа:Ъъъ, нали за въздушни пружини става дума... защо просто не увеличиш малко налягането?
Capoeira написа:Защо си мислиш че маслото е сменяно, все пак вилката е направо нова..
Capoeira написа:Защо си мислиш че маслото е сменяно, все пак вилката е направо нова..
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 104 госта