TOYAGA написа:Некой много отворен я е отварял... Затва се е отракала така
gatof написа:след първото отваряне се появи... някои някакви идеи ?
Editor написа:gatof написа:след първото отваряне се появи... някои някакви идеи ?
Аз съм с 289 и след първото отваряне също се появи тракане.Трака трака и след третото каране спря ... .Покараи я малко ако не спре пробваи да си поиграеш с ю-търна защото обикновенно при някой положения на ю - търна трака.
gatof написа:Editor написа:gatof написа:след първото отваряне се появи... някои някакви идеи ?
Аз съм с 289 и след първото отваряне също се появи тракане.Трака трака и след третото каране спря ... .Покараи я малко ако не спре пробваи да си поиграеш с ю-търна защото обикновенно при някой положения на ю - търна трака.
аз съм с 318 модела с Remote POPLOCK , няма U-turn ... дали няма да се допрецака?? интересното е че чука в средата на хода.
Editor написа:gatof написа:след първото отваряне се появи... някои някакви идеи ?
Аз съм с 289 и след първото отваряне също се появи тракане.Трака трака и след третото каране спря ... .Покараи я малко ако не спре пробваи да си поиграеш с ю-търна защото обикновенно при някой положения на ю - търна трака.
едит:
Ако не си забелязал си имаш работа с Rock Shox...
jivkonik написа:Чука ти пружината в тръбата на крака отвътре при сгъването. Тя нали се деформира и явно някъде се извива към тръбата и там чука. В стари теми (за други модели вилки мисля бяха) имаше идеи как да се отстрани този проблем - нещо слагаха вътре в тръбата като тънко фолио или подобно, но не съм сигурен точно какво правеха. Трябва да потърсиш в търсачката на форума.
gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
jivkonik написа:gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
Защо ти изрязваха спейсъра?! Той е бил с нужната дебелина за да подпира нещо, сега нещото не опира в спейсъра и може би то хлопа?!
jivkonik написа:gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
Защо ти изрязваха спейсъра?! Той е бил с нужната дебелина за да подпира нещо, сега нещото не опира в спейсъра и може би то хлопа?!
Editor написа:jivkonik написа:gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
Защо ти изрязваха спейсъра?! Той е бил с нужната дебелина за да подпира нещо, сега нещото не опира в спейсъра и може би то хлопа?!
А може би не !Можем само да гадаем.Докато не си я отвори сам или тоиде в сервиз няма да разбере от какво е.
gatof написа:Editor написа:jivkonik написа:gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
Защо ти изрязваха спейсъра?! Той е бил с нужната дебелина за да подпира нещо, сега нещото не опира в спейсъра и може би то хлопа?!
А може би не !Можем само да гадаем.Докато не си я отвори сам или тоиде в сервиз няма да разбере от какво е.
сервиза не знае от какво чука така...
Editor написа:gatof написа:Editor написа:jivkonik написа:gatof написа:чукането идва от левия крак , тоест там където е въздушното бутало.... вилката е с ход 120мм. махнаха ми 2/3 от 30мм спейсър, дали може да е от това ???
Защо ти изрязваха спейсъра?! Той е бил с нужната дебелина за да подпира нещо, сега нещото не опира в спейсъра и може би то хлопа?!
А може би не !Можем само да гадаем.Докато не си я отвори сам или тоиде в сервиз няма да разбере от какво е.
сервиза не знае от какво чука така...
Ти си си платил а те може да са объркали нещо ! Длъжни са да я отворят наново и да отстранят проблема ако си сигурен че преди това го е нямало това чукане.Ако бях на твое място щях да ходя да си искам правата!
gatof написа:скъсано уплътнение при MOTION CONTROL-а при неправилната инсталация. Също така имаше скъсано уплътнение и във въздушното бутало, също така маслото във Motion control-а беше по-малко от нужното
gatof написа:между другото някой да знае кои са оторизираните сервизи на ROCK SHOX за българия?
gatof написа:cheers батка и извинявай ако ти лазя по нервите хехехе
Потребители, разглеждащи този форум: stealth и 116 госта