Настройка на U-turn на Revelation Air/U-turn 409

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот stroker » Съб Юли 07, 2007 9:17 am

GECKO написа:
stroker написа:В пинкбайк също смятат че е 130мм,което е доста разочароващо, защото вилката не може да направи повече от 100-110мм ход в реални условия дори при подходящи настроики на позитивната и негативната камера.
Още повече че дори и при напално изпуснати камери хода е 115мм,камо ли в реални условия да ги направи тея 115мм да не говорим за 130 които пишат Рокшокс.
Щом вие казвате че в момента е 130 и в пинкбайк също,значи е 130!!!
Мамка им на рокшокс искам си моито 130мм за които дадох 800лв :bawling: :bawling: :bawling:
ебати проблемите имам :rofl: :rofl: :rofl:
:offtopic: са отивам да режем хедлока че изправих косите на половин форум :rofl: :rofl: :rofl:


Ти си умопомрачен, не разбра ли, че вилката ти е настроена на 115мм ход, и няма проблем да си направи 130 стига да се пренастрои. Стига рева ами иди и си я оправи :(!:

Плюс това, ако в нормални условия вилката ти реализира целия си ход ти ще се пребиеш а вилката ще се разкоси. И като си дал 800лв за вилка знаеш ли изобщо какво си правил или просто си искал скъпа вилка?!

:offtopic: Аре да не ми държиш такъв тон моля Те!!!
Какато виждаш или може би както не виждаш се шегувам!!!
А и само ти си на менение че е настоена на 115 ,всички остана ли сме на мнение че е на 130!!!
:rofl: :rofl: :rofl: ти тея иконки не ги ли виждаш???Аз ако бях умопомрачен немаше да ги използвам!
Наистина балгодаря на всички останали за помоща! :beer:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот GECKO » Съб Юли 07, 2007 12:25 pm

Казах ти как да премериш, в другия случай ще се разбере като я отвориш и видиш спейсъра. С твоето мерене си изкарвам Boxxer-а с 220 ход а Recon-а на 145. Като си смениш ботушите може да си провериш, обзалагам се че има 1 черен спейсър откъм пружината точно под буталцето :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот GECKO » Съб Юли 07, 2007 10:41 pm

Изображение

Recon 351 спаднат реализира 130мм ход измерено е по начина по който ти мериш и при мен трябва да значи 145мм ход ама не. Уплътнението не може да се докосва до короната. Има 5мм уплътнение и 10мм оставено до короната. Реално от края на уплътнението до короната има 135мм и сгънато на макс остават 10мм, или 10мм от мястото от което ти мериш.

Изображение

Така изглежда измерено от горния край на уплътнението (праховия семеринг) до короната - 140мм

Ето ти положението при Totem:


Изображение

по начина по който ти мериш той трябва да има 200мм ход, а:

Изображение

правилно измерено има 188мм с 8мм остатък за да не се смаже семеринга в короната.

Ако това не ти помага да разбереш, че имаш 115мм настройка в момента и за това не реализираш хода си.... просто не знам...

За да имаш 130мм ход отстоянието което ти мериш като ~137мм трябва да е 147. Не ми се мисли, какво щеше да е, ако имаше Manitou :crap:

Edit: измерените вилки не са отпускани и са мерени във леко сгънато състояние (като оставиш колелото и сгъват леко - около 4мм за Totem и 2мм за Recon)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот airborneone » Нед Юли 08, 2007 10:19 pm

Я, имал съм 200мм ход на Тотема, (йес) а да го разбера чак снощи :D
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Нед Юли 15, 2007 2:35 pm

GECKO написа:Казах ти как да премериш, в другия случай ще се разбере като я отвориш и видиш спейсъра. С твоето мерене си изкарвам Boxxer-а с 220 ход а Recon-а на 145. Като си смениш ботушите може да си провериш, обзалагам се че има 1 черен спейсър откъм пружината точно под буталцето :agree:

@GECKO шегата,майтапа и заяждането на страна :beer:
Твойто менние изглежда найстина досотверно,ок сигурно не е правилно да меря по този начин(но и никаде не съм го казал че е верен),просто премерих от там до оноам,а то секи мойе да види от праховия семеринг до короната колко см е!
Чул те Господ да е в момента на 115мм!!!Защотото се поразработи вилката и се сгава зверски точно около 115мм и ако ти наистина си прав,значи при махане на спеисъра ще си станат 130мм :bowdown:
Довод обаче за това че в момента е на 130мм е че като сравних revelation air/u-turn настроен на 130мм с revelation dual air като моя и бяха на абсолютно равен като разстояние ход!,но се пак мое и да бъркам, а па мое и да не баркам...отново това е хипотетично и си4ко ще се разбере като се отвори вилката за профилактика,за сега са ми допстатачни тези 115мм ход!
Но просто си ми беше интересно ,а и човек винаги си се надява!
Съжалявам ако дразна некои с моито заяждания за 15мм ход!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот GECKO » Нед Юли 15, 2007 6:34 pm

stroker написа:...!


Няма заяждане просто спор, а Dual Air системата позволява регулиране на негативната и позитивната камера по отделно, което от своя страна значи, че може да се посгъне, ако налягането на негативната е по-голямо от това, което съответства за позитивната. Отвори я и виж какво става вътре, това е най-точния начин, но отваряй само ако си сигурен в уменията си :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот stroker » Нед Юли 15, 2007 7:14 pm

GECKO написа:
stroker написа:...!


Няма заяждане просто спор, а Dual Air системата позволява регулиране на негативната и позитивната камера по отделно, което от своя страна значи, че може да се посгъне, ако налягането на негативната е по-голямо от това, което съответства за позитивната. Отвори я и виж какво става вътре, това е най-точния начин, но отваряй само ако си сигурен в уменията си :agree:

Виж,GECKO мен ми стана ясно че със сигурност може да се разбере на какъв ход е настоеена вилката в момента чрез отваряне в сервиз ,което Админ каза в 3-4 пост в темата!
Но аз изрично посочих че искам да спестя 30лв за отваряне на вилката(далеч съм от мисълта да я отварям сам) и да потърся съвет от вас/форума(то тои е за това нали ? :popcorn: ) на колко е настоена в момента ако янкои знае и има опит в това!
Иначе ми е пределно ясно че наи лесния на4ин е да отида в сервиза!
Иначе в момента разтоянието от края на праховия маншон ли предпазител ли е незнам до короната е 133мм,но си прав че в момента негативната камера е доста по напомпана от позитивната и това има зна4ение както ти сам каза!
Но както се разбрахме всичко ще стане ясно при ходенето в сервиза!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Admin » Вто Юли 17, 2007 2:45 pm

stroker написа:...... секи мойе ........... сгава ........но се пак мое и да бъркам, а па мое и да не баркам... си4ко ..... дразна некои с моито заяждания


Моля те, пиши по-грамотно, че иначе ще трябва да ти чезнат постове в бъдеще.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот kirka » Нед Юли 22, 2007 3:49 pm

Gecko, няма ли престанеш да сравняваш всичко с Recon-a си ?
И аз карам астра, ама не е като спийдстър ;)

Revelation Dual Air може да си прави целия ход - всичките 130 мм - по време на каране без никаква допълнителна опасност от пребиване. При максимално сгъната вилка разстоянието между короната и уплътнението е 2-3 мм.

Мерейки по този начин нищо няма да разбереш, защото въпросните спейсъри не скъсяват вилката, а ограничават хода.
Т.е. ако изпуснеш въздуха от двете камери, прибереш до край и измериш разстоянието между короната и уплътнението, и извадиш това от разстоянието между короната и уплътнението при максимално разгъната вилка (добре е да бъде напомпана малко само позитивната пружина/горната камера) ще получиш максималния ход.


А къде продават стержен+корона+тръби за тази вилка ?
kirka
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 5:28 pm

Мнениеот GECKO » Нед Юли 22, 2007 4:15 pm

kirka написа:...Мерейки по този начин нищо няма да разбереш, защото въпросните спейсъри не скъсяват вилката, а ограничават хода...


Интересно... я си помисли пак ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот stroker » Вто Юли 24, 2007 4:28 pm

kirka написа:Gecko, няма ли престанеш да сравняваш всичко с Recon-a си ?
И аз карам астра, ама не е като спийдстър ;)

Revelation Dual Air може да си прави целия ход - всичките 130 мм - по време на каране без никаква допълнителна опасност от пребиване. При максимално сгъната вилка разстоянието между короната и уплътнението е 2-3 мм.

Мерейки по този начин нищо няма да разбереш, защото въпросните спейсъри не скъсяват вилката, а ограничават хода.
Т.е. ако изпуснеш въздуха от двете камери, прибереш до край и измериш разстоянието между короната и уплътнението, и извадиш това от разстоянието между короната и уплътнението при максимално разгъната вилка (добре е да бъде напомпана малко само позитивната пружина/горната камера) ще получиш максималния ход.


А къде продават стержен+корона+тръби за тази вилка ?

Баце от твоята уста в Божите уши(или поскоро в краката на моита вилка :rofl: )
Иначе корона с тръби и стержен не съм и поръчал точно аз,а приятел на мои роднина,които продава колела Рам,така че предполагам е от Onedistribution.Питай на телефона който им е в саита!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 111 госта