Настройка на U-turn на Revelation Air/U-turn 409

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Настройка на U-turn на Revelation Air/U-turn 409

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 12:04 pm

Здравейте,
Въпроса ми е следният:
RS Revelation Air / U -turn e с вътрешен U-turn и не можаш да открия никаде, как мога да регулирам хода на вилката си,който според сайта на rockshox е регулируем от 100 до 130мм?В сайта на Rockshox не можах да открия нищо :dunno: .Има само за настроика на външен U-turn.
Аз измерих по най-първобитния начин хода на вилката в момента,като изпуснах въздуха на пружината и я сгънах и беше 115мм.Е защо пък да карам на115 като мога да го направя на 130мм :)
Моля за помощ!
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Redhat » Сря Юли 04, 2007 12:25 pm

Помощ, помощ за образователната система в България!



По темата
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 12:51 pm

Redhat написа:Помощ, помощ за образователната система в България!



По темата

Виждам че си остро умен :rofl: :rofl: :rofl: ,но се пак това нещо съм го чел ече и искам да ми посочиш,копираш или там каквото и да е каде в user manual-a пише за настроика на вътрешния u-turn?????За по-остроумните като теб ще покажа какво пише в това така добре известо ми на мен ръководство на потребителя:


Air U-Turn Travel Adjust (Pike, Revelation, Reba)
To change the travel of your fork, turn the Air U-Turn knob (top left knob on fork). Clockwise rotation
reduces the travel of the fork. Counterclockwise rotation increases the travel of the fork. The new travel
setting can be seen by looking at the travel marking that remains exposed on the left upper tube when not
sitting on the bike. The reduced travel setting will have slightly lower bottom out force, therefore additional
compression damping may be desired
ТИ виждал ли си Revelation air / u-turn 409?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Redhat » Сря Юли 04, 2007 12:58 pm

busted :rofl:
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 1:07 pm

За да съм по точен ще постна и снимки:
Изображение
Изображение
Това е вилката!Като гледам маи към некои сервиз са тръгнали нещата...... :bawling:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Admin » Сря Юли 04, 2007 2:10 pm

Няма вътрешен U-Turn, твоята вилка е с друга пружина (Dual Air), при която промяната на хода става вътрешно чрез едни втулки (спейсъри).
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 2:51 pm

Admin написа:Няма вътрешен U-Turn, твоята вилка е с друга пружина (Dual Air), при която промяната на хода става вътрешно чрез едни втулки (спейсъри).

@Админ купих вилката за 959лв за Air/u-turn който е регулируем от 100 до 130мм,dual air стуваше 799лв(аз всъщност него исках де ,но го нямаха),се си мисля че не са ми продали дуал аир на цената на u-turn?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Admin » Сря Юли 04, 2007 2:57 pm

Не знам ти ли не си разбрал или някой друг, който би трябвало да си разбира, но аз за "вътрешен" U-Turn чувам за пръв път. Такова нещо няма. Това на снимката не е Air U-Turn, а Dual Air.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Сря Юли 04, 2007 4:33 pm

От къде е купена?
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 5:15 pm

Admin написа:Не знам ти ли не си разбрал или някой друг, който би трябвало да си разбира, но аз за "вътрешен" U-Turn чувам за пръв път. Такова нещо няма. Това на снимката не е Air U-Turn, а Dual Air.

съгласен може да е така както казваш! :agree:
дано да си е дуал еир :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Ако е dual air,как и каде да я направя на 130мм?Ти каза за некви сепейсъри,но трябва да се разглабя вилката н,така ли?Тряба ли да си ги купувам тези спеисъри.ако отида в бас ще ми помогнат ли ?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот jivkonik » Сря Юли 04, 2007 5:20 pm

stroker написа:
Admin написа:Няма вътрешен U-Turn, твоята вилка е с друга пружина (Dual Air), при която промяната на хода става вътрешно чрез едни втулки (спейсъри).

@Админ купих вилката за 959лв за Air/u-turn който е регулируем от 100 до 130мм,dual air стуваше 799лв(аз всъщност него исках де ,но го нямаха),се си мисля че не са ми продали дуал аир на цената на u-turn?

Кофти разлика в цената от 160 лв, и то не в твоя полза!!! Търси си правата в магазина, кой е той яко не е тайна? :popcorn:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 5:36 pm

jivkonik написа:
stroker написа:
Admin написа:Няма вътрешен U-Turn, твоята вилка е с друга пружина (Dual Air), при която промяната на хода става вътрешно чрез едни втулки (спейсъри).

@Админ купих вилката за 959лв за Air/u-turn който е регулируем от 100 до 130мм,dual air стуваше 799лв(аз всъщност него исках де ,но го нямаха),се си мисля че не са ми продали дуал аир на цената на u-turn?

Кофти разлика в цената от 160 лв, и то не в твоя полза!!! Търси си правата в магазина, кой е той яко не е тайна? :popcorn:

Сложна работа,за сега отново и пак отново в мен е проблема :rofl: :rofl: :rofl: явно си е дуал еър,въпреки че на кантар е кам 1800гр,което съответства на air/u-turn ,но това не е метода да си знаеш каква ти е вилката хахахаххаха :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
боже колко съм бездарен
иначе вилката не съм я копувал аз а чрез посредник,разбира се от дистрибуторите на РС,но пак казвам мое аз да не съм разбрал,мое всичко :rofl: :rofl: :rofl: ,сори за тъпите въпроси ,утре ще отида до БАС да вида кво мое да се направи по въпроса с 130мм-ход
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот GECKO » Сря Юли 04, 2007 6:56 pm

Dual Air има винтил отгоре ляво и отдолу ляво, а Air U-Turn отгоре освен винтила има и врътка. Твоята е Dual Air и ако си платил за Air U-Turn би било логично да получиш обяснение от магазина. За регулиране на хода, трябва да се отвори вилката за да се отстранят един или повече спейсъри (изпълнява се в сервис от разбиращи хора)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот klmn » Сря Юли 04, 2007 6:56 pm

Абе и Tora се води 130 според сайта на RS,но от Бас казаха че е 125.
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот stroker » Сря Юли 04, 2007 7:56 pm

:bowdown: :bowdown:
Благодаря на всички :beer: :beer: :beer:
Отговорихте на всички мои безумни въпроси!!! :bowdown:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот stroker » Чет Юли 05, 2007 9:42 pm

Последен тъп въпрос,защото не ми се дават 25-30лв за отваряне на вилката.
Така или иначе разбрах че съм идиот и вилката ми е revelation dual air,но сега искам да разбера на какъв ход е в момента.
Питах в БАС и те казаха че незнаят с какъв ход пристига заводски тая вилка.В магазина имаше два revelation-a едната dual air,другата air/u-turn и ми се стори че изглеждаха еднаквои като дължина на тръбите,а air /u-turna беше на 130мм ход.Прилагам и снимка:

може ли някой да предположи дали наистина е на максималния ход настроена или е на 115мм,защото при спуснати въздушни камери се сгъна точно до 115мм,но пък както виждате на снимката разтоянието е около 140мм(но разбирасе е невъзможно да се сгъне до короната)Изображение
Последна промяна stroker на Чет Юли 05, 2007 10:20 pm, променена общо 1 път
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот STOMANCHO » Чет Юли 05, 2007 10:12 pm

От моя скромен опит съм разбрал че остават точно 25 мм до короната при сгъване на макс следователно ако са 140 би трябвало в момента да е на 115 мм :dunno: :)
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Nymphetamine » Чет Юли 05, 2007 10:37 pm

Бахти, кво стърчи изпод короната?! :crazy:
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот stroker » Чет Юли 05, 2007 10:49 pm

Nymphetamine написа:Бахти, кво стърчи изпод короната?! :crazy:

:offtopic: headlock
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот GECKO » Чет Юли 05, 2007 10:58 pm

Не мериш от където трябва, мери се от края на уплътнението до началото на короната, ако там имаш около 137мм (+- 3мм) тогава вилката е настроена на 130мм ход. При мен беше на 138мм за 130мм ход на вилката но със SoloAir система и спадната на макс оставаха точно тези 8мм между края на уплътнението и короната. Премери отново и ще ти стане ясно колко ход е. Не знам какъв стил планираш да караш, но ако това е както изглежда 115мм ход в момента, моето предложение е да си я караш така докато не дойде време за сервизиране. Няма да усетиш тази разлика от сега, а в този си вид е една много... интересна вилка особенно ако рамката е НТ2 както ми изглежда. Ако когато дойде време за сервизиране решиш, че ти трябва малко помощ при спусканията може да си я направиш на 130мм ако решиш че ти трябва малко повече катераческо колело можеш да я направиш на 100 ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот stroker » Пет Юли 06, 2007 9:32 am

GECKO написа:Не мериш от където трябва, мери се от края на уплътнението до началото на короната, ако там имаш около 137мм (+- 3мм) тогава вилката е настроена на 130мм ход. При мен беше на 138мм за 130мм ход на вилката но със SoloAir система и спадната на макс оставаха точно тези 8мм между края на уплътнението и короната. Премери отново и ще ти стане ясно колко ход е. Не знам какъв стил планираш да караш, но ако това е както изглежда 115мм ход в момента, моето предложение е да си я караш така докато не дойде време за сервизиране. Няма да усетиш тази разлика от сега, а в този си вид е една много... интересна вилка особенно ако рамката е НТ2 както ми изглежда. Ако когато дойде време за сервизиране решиш, че ти трябва малко помощ при спусканията може да си я направиш на 130мм ако решиш че ти трябва малко повече катераческо колело можеш да я направиш на 100 ;)

Да наистина си прав че може да изчакам до първото сервизиране,още повече че ще сменям тръби,корона и стержен на тази вилка (поради отрязан по-къс стержен)след около 1 месец като пристигнат,но пък де да знам блазни си ме идеята за 130мм ход :popcorn:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот Nymphetamine » Пет Юли 06, 2007 10:59 am

stroker написа:
Nymphetamine написа:Бахти, кво стърчи изпод короната?! :crazy:

:offtopic: headlock


Ем подрежи ги малко, че ше спука гумата...
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот bikerider » Пет Юли 06, 2007 2:26 pm

stroker написа:
Nymphetamine написа:Бахти, кво стърчи изпод короната?! :crazy:

:offtopic: headlock


:bigeyes: и как така стърчи?????? :dunno:

Леле, сега видях как стърчи... майко мила, жив самоубиец - къде е иконката за кръстенето????
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Nymphetamine » Пет Юли 06, 2007 2:37 pm

Сериозно, тва не е ли опасно... :bigeyes:
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот Brave » Пет Юли 06, 2007 2:52 pm

Мисля, че няма да пипне гумата ако затова се притеснявате, дори вилката да си направи всичките 115 мм ход.
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот stroker » Пет Юли 06, 2007 4:06 pm

:offtopic: Ще го резна споко,просто чера го сглобих и не ми се занимаваше пак разглабяне и рязане,но днес ще го резна,най касно утре ОБЕЩАВАМ :) :) :)
въпреки че не смятам 4е би се свило до краи!
Други предположения за хода освен за моя headlock?
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот GECKO » Пет Юли 06, 2007 7:32 pm

stroker написа:...предположения за хода ...


Разлика от 1.5см не е толкова много не си давай зор ;) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот stroker » Съб Юли 07, 2007 7:22 am

В пинкбайк също смятат че е 130мм,което е доста разочароващо, защото вилката не може да направи повече от 100-110мм ход в реални условия дори при подходящи настроики на позитивната и негативната камера.
Още повече че дори и при напално изпуснати камери хода е 115мм,камо ли в реални условия да ги направи тея 115мм да не говорим за 130 които пишат Рокшокс.
Щом вие казвате че в момента е 130 и в пинкбайк също,значи е 130!!!
Мамка им на рокшокс искам си моито 130мм за които дадох 800лв :bawling: :bawling: :bawling:
ебати проблемите имам :rofl: :rofl: :rofl:
:offtopic: са отивам да режем хедлока че изправих косите на половин форум :rofl: :rofl: :rofl:
stroker
 
Мнения: 558
Рейтинг: 1842
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 11:09 am

Мнениеот klmn » Съб Юли 07, 2007 7:44 am

Аз не съм виждал вилка,която да прави изцяло обявения ход.Моята също е дадена 130мм (Тора),и съм я сгъвал на макс 115 мм,това като скочиш изродски върху нея.При нормално каране се свива около 90.
Нали не искаш да се издънва?
Да ти имам проблемите :D :beer:
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот GECKO » Съб Юли 07, 2007 8:39 am

stroker написа:В пинкбайк също смятат че е 130мм,което е доста разочароващо, защото вилката не може да направи повече от 100-110мм ход в реални условия дори при подходящи настроики на позитивната и негативната камера.
Още повече че дори и при напално изпуснати камери хода е 115мм,камо ли в реални условия да ги направи тея 115мм да не говорим за 130 които пишат Рокшокс.
Щом вие казвате че в момента е 130 и в пинкбайк също,значи е 130!!!
Мамка им на рокшокс искам си моито 130мм за които дадох 800лв :bawling: :bawling: :bawling:
ебати проблемите имам :rofl: :rofl: :rofl:
:offtopic: са отивам да режем хедлока че изправих косите на половин форум :rofl: :rofl: :rofl:


Ти си умопомрачен, не разбра ли, че вилката ти е настроена на 115мм ход, и няма проблем да си направи 130 стига да се пренастрои. Стига рева ами иди и си я оправи :(!:

Плюс това, ако в нормални условия вилката ти реализира целия си ход ти ще се пребиеш а вилката ще се разкоси. И като си дал 800лв за вилка знаеш ли изобщо какво си правил или просто си искал скъпа вилка?!
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Следваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта