Admin написа:И как точно ще го прецакаш, ако го регулираш от врътките, които са сложени там с тази цел?!
Е, ако се регулира с тръбен ключ...
Сериозно - несравнимо по-голям шанс има да счупиш шока ако го караш с бавен рибаунд (например: да го продъниш в серия от неравности при висока скорост) отколкото ако си го настроиш правилно. Изтегли си манюала и виж кое за какво служи, за да знаеш какви ефекти да очакваш. Гадая, но предполагам, че човека който те е посъветвал идея си няма от велосипедни окачвания и не разбира, че за разлика от тези на другите превозни средства, където масата на самата машина обикновенно неколкократно надвишава теглото на полезния товар и затова общо взето няма нужда от корекции в пружините/амортесьорите, то при велосипеда е обратното и затова за всеки отделен колоездач се нуждае от специфични настройки на окачването - твърдост на пружините - оттам и рибаунд и т.н. и това не е глезотия а необходимост.