Въпрос за вътрешни гуми.

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Въпрос за вътрешни гуми.

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 11:38 am

Гледах чзв и не видях нищо което ме интересува....

Та въпроса ми е ще си зимам нови вътрешни гуми / сегашните имат над 20 лепенки / и гледам на пазара се продават с някакъв френски винтил.Има ли нещо общо той със авто-винтилите или е друга система. :popcorn: :beer:
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Albinosko » Нед Юни 17, 2007 11:42 am

Има разлика от тук до небето и обратно. Приликата с авто вентила е че и 2-те се водят вентили. :D
Ако не успееш от първия път, явно не си Чък Норис...
Аватар
Albinosko
 
Мнения: 1260
Рейтинг: 1764
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 12:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот airborneone » Нед Юни 17, 2007 12:10 pm

помпите които са за автомобили са за авто винтил ...
ако толкова често пукаш вътрешна се замисли за двуслойни външни + дебели вътрешни (пр. максис 2.5-2.7)
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Нед Юни 17, 2007 12:23 pm

airborneone написа:помпите които са за автомобили са за авто винтил ...
ако толкова често пукаш вътрешна се замисли за двуслойни външни + дебели вътрешни (пр. максис 2.5-2.7)


По книжка, Schwalbe DH е най-дебела като стена гума, а от опита ми на некъдърен газач бих се насочил към Nokian DH защото издържа повече от Schwalbe, Continental и Maxxis взети заедно. А... винаги има боза ;) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 12:27 pm

airborneone написа:помпите които са за автомобили са за авто винтил ...
ако толкова често пукаш вътрешна се замисли за двуслойни външни + дебели вътрешни (пр. максис 2.5-2.7)


Най-вероятно така и ще стане,но поне да изчакам да свърши годината и тогава.
А иначе коя е най-добрата вътрешна гума с автовинтил или по-точно коя бихте ми препоръчали... :beer: :)
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 12:29 pm

GECKO написа:
airborneone написа:помпите които са за автомобили са за авто винтил ...
ако толкова често пукаш вътрешна се замисли за двуслойни външни + дебели вътрешни (пр. максис 2.5-2.7)


По книжка, Schwalbe DH е най-дебела като стена гума, а от опита ми на некъдърен газач бих се насочил към Nokian DH защото издържа повече от Schwalbe, Continental и Maxxis взети заедно. А... винаги има боза ;) :agree:


Не съм се изнервил достатъчно за да стигна до там :rofl: :)

А иначе нокиана е голям предвид че мойта гума балона е 2,35,така че препоръчайте нещо в тоя диапазон .

А и искам просто да си зема вът. гума защото старата вече за нищо не става и просто гледам да е с авто-винтил защото на другият не му знам начина на вкарване на въздух... :)
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Пища Хуфнагел » Нед Юни 17, 2007 2:07 pm

STOMANCHO написа:... гледам да е с авто-винтил защото на другият не му знам начина на вкарване на въздух... :)


Другият се надува с уста. Той за тва се казва "френски"... :)
Nemo me impune lacessit
Аватар
Пища Хуфнагел
 
Мнения: 68
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Май 15, 2007 8:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 2:13 pm

Пища Хуфнагел написа:
STOMANCHO написа:... гледам да е с авто-винтил защото на другият не му знам начина на вкарване на въздух... :)


Другият се надува с уста. Той за тва се казва "френски"... :)


предполагам се базикаш или греша :rofl: :dunno:
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот SpoileR » Нед Юни 17, 2007 2:52 pm

Френският изпуска след време независимо колко си го стегнал...

Иначе има комплексни помпи, дет им се обръща гумичка една и става и за двата :agree:
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 3:05 pm

айде вече си зех газолди дх 26 за 14 лв
Благодаря на всички писали :bowdown: :bowdown: :beer:
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Нед Юни 17, 2007 4:46 pm

SpoileR написа:Френският изпуска след време независимо колко си го стегнал...

тц
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот GECKO » Нед Юни 17, 2007 6:50 pm

STOMANCHO написа:айде вече си зех газолди дх 26 за 14 лв
Благодаря на всички писали :bowdown: :bowdown: :beer:


A тамън щях да пиша, че карах с такава вътрешна на 2.1 външна. Френския оскъпява всичко с 50 ст, защото толкова ти е преходника. Аз не намирам разлика, освен тази, че през автото може да се пълни боза а през френския става малко по-игриво :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот STOMANCHO » Нед Юни 17, 2007 8:01 pm

Впрочем една боза колко е :)
ИзображениеИзображение
Аватар
STOMANCHO
 
Мнения: 315
Рейтинг: 1660
Регистриран на: Сря Сеп 27, 2006 5:38 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Нед Юни 17, 2007 8:02 pm

STOMANCHO написа:Впрочем една боза колко е :)

толко
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shepo » Нед Юни 17, 2007 8:46 pm

:rofl:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот Nazgull » Нед Юни 17, 2007 9:18 pm

GECKO написа:
STOMANCHO написа:айде вече си зех газолди дх 26 за 14 лв
Благодаря на всички писали :bowdown: :bowdown: :beer:


A тамън щях да пиша, че карах с такава вътрешна на 2.1 външна. Френския оскъпява всичко с 50 ст, защото толкова ти е преходника. Аз не намирам разлика, освен тази, че през автото може да се пълни боза а през френския става малко по-игриво :D

аз пък намирам разлика в това, че винтила много "играе" и моя Нокън газалоди за 1 каране на Витоша му се скъса мястото където винтила е прикрешпен към гумата. Лощото е, че от 4 месеца сигурно, в България не мога да намеря вътрешна гума на нокиан, която не е с френски винтил. За това си взех една на Рубена :bowdown: Засега съм доволен
дойчен комунистен мит трабантен

Последната промяна е направена от Nazgull на 29 Апр 2007 12:39; мнението е било променяно общо 17928 пъти
Аватар
Nazgull
 
Мнения: 885
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 7:17 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот GECKO » Нед Юни 17, 2007 10:43 pm

did написа:
STOMANCHO написа:Впрочем една боза колко е :)

толко


Не си истински!!!!!!!
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот screamBoy » Пон Юни 18, 2007 11:47 am

има 2 основни разлики между френския и авто вентилите
първо френския е по-тесен, което значи че ако отвора в шината ти е за авто ще има малко луфт отстрани
второ самото вентилно устройство - френския има една навиваща се отгоре ... да го наречем гайка, а авто вентила има дюза отгоре изглеждаща като игла
съответно френския се 'обезопасява' като 'гайката' се навие - така се 'заключва' вентила, а обезопасяването на автовентила е че иглата е малко по-навътре, съответно за да се задейства трябва да е някакъв тъничък и остър предмет
при автовентила цялата дюзата се развива, което го прави много удобен за използване с боза
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 125 госта