Alexi написа:на това му викат "модулация" когато не спира ,докато не стиснеш силно
ЧестоНеадвкватен написа:Бая народ по Рампейдж-а бяха със Сеинт/ХТР, ако за тия откачалки стигат а на мен не, то проблема е изцяло в мен.
Harka написа:ЧестоНеадвкватен написа:Бая народ по Рампейдж-а бяха със Сеинт/ХТР, ако за тия откачалки стигат а на мен не, то проблема е изцяло в мен.
XTR лостчета слагат хората, които не харесват Servo wave-a и усещането, което дава.
ЧестоНеадвкватен написа:Единственото което се сещам е разликата в колелата, старото е 26 новото 29, възможно ли е ЧАК таква разлика да има.
Harka написа:Хмм, аз поне не съм запознат Servo wave лостчетата на Шимано да имат разлика в хидравличния или механичния левъридж. Имаш ли повече подробности?
Harka написа:ЧестоНеадвкватен написа:
Не знам дали го обясних добре. Питай ако нещо не е ясно...
По добро обяснение от това вероятно няма да намеряBi11y написа:Harka написа:Хмм, аз поне не съм запознат Servo wave лостчетата на Шимано да имат разлика в хидравличния или механичния левъридж. Имаш ли повече подробности?
https://www.bikeradar.com/advice/buyers ... sc-brakes/
Мисля, че в този сайт имаше таблица с цифри на сравнение на силата и времена за спиране - не мога да открия конкретното ревю, може и да са го махнали ...
Bi11y написа:https://www.bikeradar.com/advice/buyers ... sc-brakes/
Мисля, че в този сайт имаше таблица с цифри на сравнение на силата и времена за спиране - не мога да открия конкретното ревю, може и да са го махнали ...
на 4 буталните и накладката е с по голяма площ т.е. за един и същ натиск ще има по голямо триене ,което трябва да се сумира към завишената мощност от по голямата площ на буталата ...
Bi11y написа:
https://www.bikeradar.com/advice/buyers ... sc-brakes/
Мисля, че в този сайт имаше таблица с цифри на сравнение на силата и времена за спиране - не мога да открия конкретното ревю, може и да са го махнали ...
Alexi написа:тези формули по горе не са достатъчни да определят спирачната сила .. на 4 буталните и накладката е с по голяма площ т.е. за един и същ натиск ще има по голямо триене ,което трябва да се сумира към завишената мощност от по голямата площ на буталата ... и да не забравяме охлаждането - по голямата накладка се охлажда по добре ( особено модел с радиатор ) което има значение за спирачната сила при продължително натоварване ( всъщност само тя има значение ,от 20 до 0 еднократно ще те спре всяка спирачка )
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Harka написа:Bi11y написа:
........
Какво ще стане ако на апарат А сложа лостче x, y, z и т.н. - са много по-точни от всякакви "усещания".
jayblack написа:Bi11y написа:https://www.bikeradar.com/advice/buyers ... sc-brakes/
Мисля, че в този сайт имаше таблица с цифри на сравнение на силата и времена за спиране - не мога да открия конкретното ревю, може и да са го махнали ...
Тази статия предполагам визираш.
_SoRa_ написа:Harka написа:Bi11y написа:
........
Какво ще стане ако на апарат А сложа лостче x, y, z и т.н. - са много по-точни от всякакви "усещания".
Търся отговор на въпроса от горният цитат: апарата е db08 на Sram, с четири бутала. https://www.sram.com/en/sram/models/db-db8-a1
Не ми харесва лостечто в частност това, че спирането започва вече в самият край на хода му. Т.е спирането става с по-силно и рязко натискане, което на мен лично не ми харесва.
На Драга съм с тази спирачки и съм много доволна.
https://www.bike24.com/p2300139.html Много по-лесно спирам, завивам, балансирам за по-дълго време.
Има ли какво да направя за да подобря работа и усещането на лостчето?
Спирачките на sram са с минерално масло и ако реша да сменям нещо и да правя, трябва да купя и специален комплект за обезвъздушаване. (50-60 евро).
_SoRa_ написа:Търся отговор на въпроса от горният цитат: апарата е db08 на Sram, с четири бутала. https://www.sram.com/en/sram/models/db-db8-a1
Не ми харесва лостечто в частност това, че спирането започва вече в самият край на хода му. Т.е спирането става с по-силно и рязко натискане, което на мен лично не ми харесва.
На Драга съм с тази спирачки и съм много доволна.
https://www.bike24.com/p2300139.html Много по-лесно спирам, завивам, балансирам за по-дълго време.
Има ли какво да направя за да подобря работа и усещането на лостчето?
Спирачките на sram са с минерално масло и ако реша да сменям нещо и да правя, трябва да купя и специален комплект за обезвъздушаване. (50-60 евро).
Harka написа:
Сора говори за Срам спирачките си, а не за Шиманотата.
ЧестоНеадвкватен написа:..... Направих всички процедури които има, от "bed-in" до обезвъздушаване (нямаше въздух).....
_SoRa_ написа:Изобщо не спират тия мои спорачки.Трябва да натисна изключително силно лостчетата за да блокирам задното колело, предната не смея да я натисна така силно. Не знам дали аз защото не съм свикнала по този начин да натискам спирачките и така да спирам или те толкова си могат. Ръцете ме заболяват да натискам. Тия дни ще мина през вело-сервиза да видя дали и какво може да се направи.
Пробвах да приближа лостчето по-близо до ръкохватката, но така е още по-зле.
_SoRa_ написа:Изобщо не спират тия мои спорачки.Трябва да натисна изключително силно лостчетата за да блокирам задното колело, предната не смея да я натисна така силно. Не знам дали аз защото не съм свикнала по този начин да натискам спирачките и така да спирам или те толкова си могат. Ръцете ме заболяват да натискам. Тия дни ще мина през вело-сервиза да видя дали и какво може да се направи.
Пробвах да приближа лостчето по-близо до ръкохватката, но така е още по-зле.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта