Drunken MadLoud написа:Не разчитай на препоръчителните налягания от Manitou за твоите килограми. Напомпай вилката според твоите предпочитания, като не прехвърляй максимално препоръчаното налягане. Имал съм предимно Manitou вилки, и винаги се е налагало да си помпам вилките повече от техните препоръки, много хора споделят същия опит...все пак това са препоръчителни стойности, но не и най-правилните. Индивидуално е все пак. Ако нещата не се оправят с малко опити относно настройките и налягането, обърни се към "Gepard", те са им представителите за България. По-принцип Manitou са с много добра поддръжка, и ако действително има проблем, най-вероятно ще ти подменят вилката с нова.
Alexi написа:локаута няма никаква връзка с налягането на вилката ,това като важно доуточнение .. дали ще се заключва напълно или ще е някаква компресия само ,е по скоро фабрична настройка и не вярвам да има проблем с вилката ,но не е изключено и да няма достатъчно масло примерно в хидравликата ,добре е да се погледне гаранционно
buferato написа:Били направени така с цел безопасност за колоездача
Drunken MadLoud написа:Честно казано, не мисля че е нормално. Предполагам вилката ти е с Kwik Toggle, и няма дистанционно заключване (това ми беше и другото предположение, за неправилно фабрично инсталиран Remote Lock Out, защото и това е вариант да имаш проблем със със заключването...макар и мижав). Въпреки че съм чувал за подобни проблеми при TPC и ABS+,не знам дали при Kwik Toggle е възможно при положение, че е по-базова и "орязана" версия на гореспоменатите, и общо взето опциите за настройки са доста "спартански".
Ако действително "пропада" с 4-5см. при заключено положение, смятам че не е нормално. Пробвал съм Markhor (не ОЕМ-ски, демек не фабрично инсталиран), и си имаше стандартния за Manitou около 1 см. ход при заключено положение. Не очаквай вилката съвсем да не мръдне при заключено положение. Такава им е системата. Но 4-5 см. потъване е реално не работещо заключване. И действително както и вече Alexi каза, си е до нива на масло. Не искам да казвам лоша дума за въпросния магазин, защото и аз съм пазарувал от тях и за мен са точни, но и вилката със сигурност не трябва да работи по този начин. Аз лично, ако това им е твърдението, бих отишъл да ми долеят масълце примерно в Baze или Jester, и ако тогава няма промяна-рекламация. От Gepard съм с добри впечатления, но преди те да станат дилъри за България, мисля че по-бързо се решаваха проблемите с Manitou EU Support-та. Надявам се да няма обидени. Вилката ти далеч не е лоша особено в този ценови клас, и според мен няма и проблем. Въпрос на коректни нива на масло. Вероятно ще ти е най-малкото и по-малко изнервящо да почерпиш някоя и друга биричка, и за тънки пари да ти я оправят...отколкото да си без колело и да чакаш за разрешаване на проблема от производителя.
Drunken MadLoud написа:По-принцип Manitou са с много добра поддръжка, и ако действително има проблем, най-вероятно ще ти подменят вилката с нова.
zim написа:Drunken MadLoud написа:По-принцип Manitou са с много добра поддръжка, и ако действително има проблем, най-вероятно ще ти подменят вилката с нова.
Това май е било преди време. Преди няколко месеца писах на Manitou EU Support за проблем на нова вилка. Не отговориха и след седмица пак им писах. Пак не отговориха и след още една седмица им писах за трети път. След още няколко дена най-после получих отговор от Гепард, в който без извинение за забавянето и на "ти" ми беше казано да им я пратя да я видят, щото така не ставало. Писах им отново и понеже не отговориха, още едно писмо и т.н. Тези от Гепард са далеч от европейското ниво, жалко за бранда.
Кочо Пирата написа:Някой слагал ли е патрон АБС+ на Маркхор и има ли осезаема разлика с него? Гепард го продават за 109 лв и изглежда лесен ъпгрейд.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 116 госта