Здравейте колеги.
Накратко рецептата е 70мл грунд розов (задължително) боро контакт и 2 супени лъжици настъргана вътрешна гума - дозата е за едната гума.
Смесват се заедно, иска много бъркане защото първаноначално гумата на прах само плува на повърхността, аз смесвам с дрелка и миша опашка на нея.
Гумата я стържа за 10 мин на дрелката слагам диск и шкурка 100 и едно парче от вътрешна гума.
Може да се комбинира силата на натиск за да се постигнат и дребни и едри частици гума за всякакъв вид дупки.
След това аз вкарвам бозата със спринцовка, защото тубички и други се запушва маркуча и няма сила тубичката а спинцовката може да се приложи повече сила и налягане.
Трябва по вереме на стърженето да се махнат едрите частици гума, защото може да запушат маркуча при вкарването на бозата.
Има само няколко особенности при употребата:
След като гумата се спука от трън или кабарче, пирон, какво е там, след като го извадите трябва да завъртите гумата 10-20 пъти.
Ако е по време на колоездене, около тръна избива леко пяна и е добре да се извади и да се кара напред да се върти гумата.
Ако го видите и извадите вкъщи на другия ден, защото пак когато има трън се запушва дупката и не се забелязва всеки път,
след вадене пак въртете на място 10-20 пъти. Иначе само излиза розова пяна и няма кое да запуши дупката.
Бозата си работи като истинска и няма други проблеми.
Тази боза става за всички вътрешни гуми, на големи велосипеди, детски велосипеди които са особено с вътрешна гума и др.
Бозата е на водна основа и няма опаснонст да втвърди в гумата.
След като частиците гума запушат, течноста втвърдява при дупката но запазва своята еластичност, благодарение на полимерните лепиза в борото.
Аз използвам най-евтините вътрешни гуми.
Не съм сигурен, но като гледам ефекта мисля че бозата може да се използва и за безкамерни гуми.
Който иска може да пита.
Поздрави.