от Hristian Dimitrov » Съб Авг 11, 2018 11:49 pm
Относно каплата:
За да си сигурен, че не е сложена на криво, обърни колелото на обратно, тоест седалката и кормилото да са на земята. Свали предната гума и я сложи отново. Отгледай остта от 2те страни, приложи лек натиск върху гумата за да си сигурен, че е на равно разтояние между 2та ботуша на вилката. Стегни скобата/завий гайките на оста равномерно. Ако продължава да е криво, значи или остта не е в ред или е крива шината.
Относно спирачния диск:
Щом се чува шум и спира и се появява отново предполагам е крив спирачен диск. Отново се обръща колелото на обратно, откачаш жилото на спирачния апарат такаче да отдръпне накладките от диска и завърташ гумата равномерно. Ако докато се върти диска променя разтоянието си спрямо накладките значи е крив. Впорчем докато колелото е в тази позиция провери дали наладките не са износени, може да скърца защото спираш на метал?
Също така регулирай спирачния апарат. Ако е хидравличен с 2 или 4 бутала роторът трябва да е точно посредата между двете накладки. Ако е евтин механичен има вероятност само едната накладка да се мести, в такъв случай измести апарата такаче диска да е по- близо до накладката която не се мести. При правилно регулиран спирачен апарат се постига равномерно износване на накладките и минимална вероятност за изкривяване на диска.
"По-добре да откриеш една грешка в себе си, отколкото хиляди в някой друг"
Skype: darkest_hour_bg