Здравейте. Появи се един въпрос свързан с верига който не ми го побира акъла от къде се взе. Имаше интервенции по колелото, но понеже се правиха почти веднага след покупката не съм сигурен дали е от тях или така си е било и преди.
Преди да се пипа колелото имаше няколко случая на падане на веригата при превключване(предно) които отдадох на износване същата. След смяна на веригата, касета и заден дерайльор и със стар преден и предни венци падането изчезна но се появи друго. При превключване предните венци(веднъж на десет пъти) веригата не слиза от венеца а се сгъва и продължава да стои намотана докато се заклещи сама в себе си някъде около средното движение. Понеже само преден дерайльор и венци не са пипани по малкото от двете злини ли е или нещо съвсем друго? Изключвам веригата понеже е нова. Възможна ли е някаква несъвместимост? Курбелите и венците са Сънтур, старата верига беше КМС, отзад касетите за 6,7и8 скорости до колкото знам са с еднаква ширина та не би трябвало да влияят. Или нещо свързано с капацитета на предния дерайльор(не мога да намеря данни и за него - неккъв сънтур пак)щото от 28 зъба отзад сега са вече 32 или 34 на най голямата от 8 скорости. Благодаря предварително.