galin_krastev написа:Когато имаш ръкохватка работеща с минерално масло и запазиш при нея да е работи с този фулид, но нарушиш от другата страна на спирачният апарат флуида от DOT 5.1 да заработи евентуално със това на ръкохватката. Трябва ли да се сменят евентуално уплътнения и така нататък в апарата. Или ако вземем че уплътненията са предвидени да работят с DOT ще издържат със маслото. Тази хибридизация ако някой е реализирал и няма проблеми може да даде личен пример.
няма как да смениш уплътненията, защото те не се продават отделно или са на цената на един спирачен апарат настаро.
в примерът, който ти дадох ... е правено със спирачка, която работи на DOT да мине изцяло на минерално масло. както виждаш всичко е бомбок. демек твоя калипер най-вероятно за нищо няма да става след подобен опит.
слагал съм уплътнения от shimano в DOT5.1 и не издържа много.
това е другата тема за която ти говорех.
viewtopic.php?f=28&t=189325 в нея има един xls-ски файл с площа на буталата. това също е от значение и трябва да се провери, защото коефициента на усилване може да ти падне и др. подобни.
най-добре кажи какви са ти точно компонентите, за да може някой друг евентуално да ти даде акъл.