На Type 2.0 клъчът може да се настроива сравнително лесно, като просто се махне пластмасовата капачка и се завърти гигантският торкс.
При Type 2.1 има пин, който държи въпросният гигантски торкс застопорен и който изкъртва резбите, ако тръгне да се върти без да се махне.
Въпросът е как се вади този пин?? На XX1, който имам, пинът се показва едва едва и няма как да се захване дори с пинсети.
Вътре във въпросният голям торкс, като че ли има отвор, в който е краят на пина, но не мога да бръкна с нещо, така че да го избутам.
Някой ако е правил подобна операция ще се радвам за насоки.
Иначе самият дерайльор си работи чудесно, но искам да натегна една идея клъча - в момента е осезаемо по-слаб от шимански, каквито съм имал.