pancho_villa написа:Здрасти,скоро имах подобен проблем.В средата на касетата скоростите или не превключваха или се сменяха по две на веднъж даже май за да преместя на следваща трябваше да мина през две позиции на командата. Аз направих следното: опънах жилото горе от врътката на командата ,май по часовниковата стрелка беше..http://www.mtb-bg.com/index.php/special ... -repair009
pancho_villa написа:На миналият пост бях ти изпратил линк към статийка за настройка на дерайльора. Към края е описано,че има значение дерайльора на кво отстояние е от касетата. Погледни да не би там да има нужда да се настрои.
Боян Бановски написа:Най-вероятното решение на проблема- нови брони и жила! Хубави!
largo_hs написа:Аз го имах същия проблем, забавено превключване после при превключване не ставаше нищо, след още едно натискане прехвърляше направо два венеца. С настройки горе от врътката на шифтъра втория проблем го реших, но първия остана. Прави го в 30-40% от случаите не винаги. Според мен проблема е във веригата, защото е на повече от 3000км. и мисля че е разтегната вече. Тия дни ще взема уред да я премеря и ще пиша какъв е резултата. Системата ми е Шимано XT 3/10.
filiar написа:largo_hs написа:Според мен проблема е във веригата, защото е на повече от 3000км. и мисля че е разтегната вече. Тия дни ще взема уред да я премеря и ще пиша какъв е резултата. Системата ми е Шимано XT 3/10.
Моята също мина 3000 км. Утре, ако сколасам с времето мисля да я сменя и ще пиша за резултат.
pancho_villa написа:Един новобрански въпрос: ако веригата е захабена,че да прави проблем при смяна на скоростите, то не можели това да се компенсира чрез опъна на жилото. Не че така трябва да се прави,но ако е възможно колегата все пак си е играл с настройките на жилото а проблемът е останал
filiar написа:П.П. Никой на спомена командите да имат нещо общо. Там дали трябва да се прави някаква профилактика?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта