Явно въпросната пробка е на калипера, който ако е монтиран на чейнстея е под ъгъл към земята.
Почти сигурно не става дума за повреда или дефект, а за недостатъчно затегнат блийд порт, или някакво остатъчно количество масло по външността му. Като съвет мога да предложа да опиташ да дозатегнеш нипела до 6Nm, което е максималното предписано.
Когато затвориш порта, нипела играе ролята на най-обикновена тапа, която затваря отвор в самият калипер метал-в-метал без участието на гумени уплътнения. Лицевата страна обикновено е конусовидна, а насреща има ковък метал. Когато разхлабиш нипела с част от оборота и челото му се отдалечи и отвора, който е запушвал, течността има възможност да потече през страничен отвор в нипела, който продължава надлъжно към външния отвор. За да не излиза течност покрай резбата има гумено уплътнение в края и, чиято единствена роля е по време на обезвъздушаване. Когато затвориш порта в резбованата част остава масло, но тя вече е изолирана от спирачната система. С времето може това масло да излезе покрай уплътнението от друсане и атмосферни условия.
- s-l300.jpg (4.75 KiB) Прегледано 1023 пъти
- bleeder_detail.jpg (10.98 KiB) Прегледано 1023 пъти