Аз съм оптимист
Ще падне работа, но пък ще имаш уникален велосипед.
Като цяло този тип рамки са страхотни - здрави и удобни при каране по пътища с някаква настилка. Колелото от което е взета е било най-вероятно със задна главина с контра и с вътрешни скорости от типа на Шимано Нексус.
От тук идват два пробема - Фабрично няма възможност за задна спирачка и Фабрично няма възможност за жилото на декланшора.
И двата проблема са решими.
Проблема със спирачката може да се реши по три начина:
1. проверява се възможността да се пробие задното мостче /дето е под седалката/, да се набие стоманена втулка и да се монтира шосейна спирачка. Много вероятно е да не пасне на височина т.к. фабрично не е разчетено за такава - така че първо проверка как ще застане спирачката спрямо каплата и после интервенции.
2. заваряват се пивоти за Ви-брейк или уши за дискова спирачка отзад. За прекарването на жилото/маркуча начини има - от свински опашки до гъзарски скоби с лого.
3. Купуваш си и си монтираш един ей такъв кит
https://www.youtube.com/watch?v=-FsgaR2uTeE&list=PLQ0W7E1Mr1Z2a4KMgM9GR03aTe4xwzhwW - най-бързо, най лесно и най-скъпо.
Предполагам, че ще наложи задната главина да е с плътна ос, а не с QR.
Относно декланшора жило може може да се преведе лесно -
Speedmaster™ и
carmo са си направили труда да намерят водачите и стоперите. Имай предви че за водача за жило "под рамка" трябва да се пробива рамката, да се прави резба и предполага декланшор с долно дърпане. За такъв с горно дърпане може да се монтира стопер дето е като скоба за тръбата за да се избегне заваряване.
Аз лично на твое място бих си монтирал скоростна система от типа "1Х...." с един венец на средното и примерно 8 венеца отзад. От една страна избягваш монтажа/заваряване на водачи за жило на декланшор, не купуваш/монтираш команда, олекотяваш колелото и практически не ти трябва. При трекинг каране по стръмно, колкото и предавки да имаш рано или късно каталясваш и слизаш да буташ. Предавките за баир вършат работа за кратко.
П.П. На твое място първо бих проверил дали размера на рамката ми е подходящ. Силно разочароващо е да се хвърли толкова труд за преправяне на колело дето не ти е по мярка и после ще ти е неудобно.