Страница 2 от 2

Re: Задно окачване

МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 5:24 am
от Kobeto
Отделяш съставните части на задното окачване, хващаш всяко лагерче с върховете на двата пръста и въртиш. Трябва да не усещаш хрупане. Хрупат ли - за смяна са. Пък на колко време и на колко километра - божа работа. Зависи как караш, къде караш, какви лагери има сложен, почиствал ли си ги някога, пръскал ли си ги с водоструйката ... Ако само свалиш шока и размърдаш задницата, нищо няма да разбереш. Едно по едно

Re: Задно окачване

МнениеПубликувано на: Вто Ное 07, 2017 8:35 am
от outfaced
Kobeto написа:Отделяш съставните части на задното окачване, хващаш всяко лагерче с върховете на двата пръста и въртиш.

По простия начин - откачаш шока и движиш задния триъгълник. Ако се движи мазно, лесно и без да насича и да има съпротивление, ок е. Това не изключва някои лагери вече да са леко позанимали, но смяна на лагери за спорта и само да са като нови няма технически смисъл. Ако се движи свободно лагерите са достатъчно добре. Но да, ако искаш да си идеален се проверява лагер по лагер дали хрупа и то като се натисне в посоката, в която го натиска болта или оста (ненатиснат може и да си е съвсем ок).