Sasho_snegorina написа:Да, мисля че това се използва за напомпване, но ще е в пъти по-удобно да се монтира преходник към обикновен "shrader" вентил.
ами гледай какво прави пак същият агент ->
http://www.huckingkitty.com/forums/view ... f=11&t=680пиниза е, че аз не мога да намеря чертеж на твоят шок и да го разгледам добре.
та може да направиш следната схема.
1. сваляш онзи стопорния болт, който затваря IFP камерата.
2. измерваш резбата с шублер и резбомер.
3. купуваш автомобилен вентил за безкамерна гума.
4. нарязваш му резбата, която си измерил.
5. монтира и караш.
проблемите са следните:
1. като свалиш болта ще загубиш налягането и ако искаш да караш междувременно трябва да го напомпаш с тази игла, за която ти говоря.
2. най-вероятно резбата ще е цолова и ще ядех голям кYр да намериш такава плашка за да нарежеш резба върху автомобилния вентил.
и другото е че тази камера според мен се помпи само при ремонт на шока. не е нужно да променяш постоянно това налягане и мисля, че когато е в нормалните то не влияе върху характеристиката на шока.
сега да ти обясня ли как да си направиш игла ?!?
игла за помпа.
игла за спринцовка.
поялник.
припой.
и кисел флюс (гасена солна киселина).
2 лв + 5-10min работа = IFP игла