ЧестоНеадвкватен написа:Това със банята ми се струва малко прекалено, няма ли да остане много излишно и да събира боклици?
victortrt написа:Добре, и аз не искам да влизам в спор, затова само ще кажа, че газта за осветление е керосин - по-силна е от бензина и се изпарява доста бързо /е, чакаш малко/. Според мен водата не е добра идея поначало, защото може да остане вътре и в досег с масло го разваля.
А защо потъмнява двигателното масло толкова бързо всъщност /винаги ми е било любопитно/.
А иначе всички тези дилеми се решават с две машинки за почистване на верига, като с едната само почистваш, а с другата смазваш с масло /четчиците го вкарват и вътре/
victortrt написа:Ами какво толкова - отварачка за бутилки на известна марка, производител на велоинструменти и други такива. Малко е скъпа, но гъзарията си има цена.
Явно са преценили, че има търсене на този артикул от онези, които ще си купят бира някъде на майната си от магазин и няма да могат да си я отворят с подръчни средства като например щанга за гуми или колче срещу паркиране без горната тапа.
Accept написа:Човек, който не може да си отвори бирата с подръчни средства, не заслужава да я пие.
bigchicken написа:Хубаво си хортувате, лошото е, че някой ще го прочете...
bigchicken написа:Издухването на боклуците от веригата (вкл. и от вътре в звената) с водоструйка и последващо смазване с подходяща смазка и гарантира максимален живот.
Accept написа:Веригата не се разтяга...
subritual написа:Accept написа:Веригата не се разтяга...
Колега, струва ми се, че като навлизаш от автомобилите към велосипедите, морето ти се струва до колене.Харесва ми как мислиш нещата, ала има някои неща, които само практиката може да подскаже.
То и затова има разлика между продуктите за моторни вериги и тези за велосипедни.
bikerider написа:"Колега", вместо да четеш лекции си купи проникващ спрей за верига за офроуд мотор и приключи с тая сага, че се уморих да ви чета лакардиите. Ако искаш да използваш масло, използвай гъсто масло, устойчиво на високо налягане. За да го кажа на твоя "автомобилен" език - коректния авто-аналог не е двигателното масло, а такова за трансмисия (ск.кутия, диференциал и прочее).
Accept написа:Вероятно идеалният вариант е измиване с обезмаслител и маслена баня в загрято трансмисионно масло - то е достатъчно гъсто, за да е течливо и да не изкапва от гравитацията.
did написа:Е т'ва е тема, в която доказана във времето пратика се оТровергава от планински "колоездач" с нулев отит с това, което коментира.
Accept написа:bikerider написа:"Колега", вместо да четеш лекции си купи проникващ спрей за верига за офроуд мотор и приключи с тая сага, че се уморих да ви чета лакардиите. Ако искаш да използваш масло, използвай гъсто масло, устойчиво на високо налягане. За да го кажа на твоя "автомобилен" език - коректния авто-аналог не е двигателното масло, а такова за трансмисия (ск.кутия, диференциал и прочее).
Колега, не знам какво си чел и от какво ти е дошла умората, но това го написах още във втория си пост и за мен въпросът се изчерпа:Accept написа:Вероятно идеалният вариант е измиване с обезмаслител и маслена баня в загрято трансмисионно масло - то е достатъчно гъсто, за да е течливо и да не изкапва от гравитацията.
Четенето и гледането на текст са различни неща. Твоите физически състояния не са задължителни за никой тук, както и тази тема за теб.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта