от gosh6o
Седя си аз и си мътя нали ghetto безкамерните работи. И си мисля де хубаво вътрешна 20. И нали мисля си. Няма ли как нещо по средата на вътрешната да се залепи и да действа като ръб, който да не позволява на бордовете да хлътнат навътре при удар. Едната ми идея върху тая вътрешна да се залепи дебел бандаж, който да е достатъчно тесен, че да може да влезнат бордовете на гумата между него и шината. Дано ми разбереш идеята..
от marsa
Разбирам я на 100% и принципно е интересна. Ми основните проблеми са прецизността на изработка/залепване, както и подходящо лепило, което хем да е качествено и лепи здраво, хем да е и еластично.
Ето и на мен ми хрумва идея. За да няма неточности от вътрешната страна на камерата - видимата част на бандажна (който е вътрешна 20-ка), не лепиш от тази страна, а от другата - която контактува с шината. Също така най-подходящо е да залепиш парче точно от вътрешна гума, защото ще е по-дебело и ще направи по-отчетлив ръб. Може да се помисли над идеята и сигурно може да се получи доста добър резултат.
Ето една скица за обща представа.
No compromise as regards puncture resistance
Flatmo написа:Моя най-голям проблем са тръните. Дали толкова лека гума наистина е достатъчно здрава?
uBaH написа:По-интересно беше положението със самите гуми (пак уточнявам, без никаква боза в тях):
Geax-а, макар и да се раздува много по-лесно, изпуска въздух по цялата площ на страничния борд. Без наличието на сапун (за тази гума не използвах при раздуването) борда буквално се "пени" от множеството балончета въздух.
Schwalbe-то също се "пени", но много по-малко и след раздуване държи налягане в продължение на пъти повече време от Geax-а (поне десетина часа). На снимката, пяната изглежда много, но снимах преди да измия верото.
Протекс ООД гр. Бяла е производител на широка гама изделия от каучук. Фирмата предлага - предпазители за пръсти и латексови ръкавици, вагини за ветеринарни цели
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта