Страница 1 от 1

Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 4:55 pm
от nonkapo
Паркър 1 2008 така както го купих, с почти стандартните компоненти.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 4:56 pm
от arney
Супер колелце за въртене и преходи :agree:

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 5:06 pm
от nonkapo
Благодаря. Има си и кусури ама това да е само. Поодраскано тук там, малко тежичко е ама като има кинти само за втора ръка така ще е.
Надявам се с помощта на форумци да поработя върху теглото с минимум инвестиции;-)

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 5:10 pm
от DonDanito
Браво, и на мен ми харесва! :beer:

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 7:50 pm
от _SoRa_
Много хубаво това "животно".
:beer:
Колко е тежичко? А това, че е поодраскано не е никакъв кусур.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 7:56 pm
от lusi5001
Честито :)

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 8:04 pm
от Fallout
Честито, много е добро! А колко точно килограма е? Аз залагам на 13-13.5 кг. :D

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 15, 2011 8:57 pm
от madurttoo
ЧНБ само хубави моменти с него и безаварийно!!! :beer: :beer: :beer:

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Чет Май 19, 2011 9:18 pm
от nonkapo
_SoRa_ написа:Колко е тежичко? А това, че е поодраскано не е никакъв кусур.

Благодаря. Смятам да го "доодраскам" ;-). 16 килца е за сега. Обмислям мероприятия по олекотяване но едва ли ще успея с повече от две кила. Освен ако не сложа наред с всичко друго вилка на въздух, но то си е сериозна инвестиция а и пак под 14 трудно. Ако беше твърдак... да ;-)

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Пет Май 20, 2011 1:13 pm
от ИНОПЛАНЕТЯНИН
Яко дзверче :) :beer: Безаварийни емоции само :peace:

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Пет Май 20, 2011 8:51 pm
от _SoRa_
Не знам колко тежи твоята рамка заедно с шока, но моя Iron Horse MK3 Elite го докарах до 13 кг без да да слагам скъпи компоненти. Ako имах излишни 500лв щях да смъкна още 300- 400 гр.
Първоначално тежеше около 16 кг с нисък клас компоненти и вилка Fox Vanilla.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Пет Май 20, 2011 10:19 pm
от Fresh
ЧНБ машина.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Нед Май 22, 2011 5:39 pm
от nonkapo
Въпрос на бюджет ;-).
Ето и няколко снимки на еволюцията.
1. Royce Union DTX650;
2. Classic.

Не е смешно... Това позволяваха средствата за момента :-).

P.S. Класика е по скоро за рубрика "Мъка за окото" ама поради липса на такава го сложих тук. Ако не друго добро беше за фитнес. Качване до третия етаж за релеф :rofl: и сваляне за маса.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 3:27 pm
от nonkapo
След 6 години и непрестанна борба с "бюджетният дефицит" ето го и резултата :beer: .
Открийте разликите :D. За съжаление инвестицията вече надскочи цената на колелото :bawling:

Не съм го теглил след промените, но предполагам само около кило, кило и половина максимум съм успял да смъкна.
Вилката е с около 300 грама по малко, гумите са по тежки с около 600 грама, джантите - по леки с около килограм. Няколко грама от новите спирачки и това е. Следващата стъпка - Иншааала след още 6 години.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 3:31 pm
от Alexi
какви са тия сликове дето си му обул :D

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 4:01 pm
от nonkapo
Alexi написа:какви са тия сликове дето си му обул :D


Това са му градските обувки :D Швалбе Сити Джет - стария протектор. Д**а всяка тежи почти кило-като маховици са :D . Изпаднаха ми изгодно, за това ги купих. Писах на Швалбе, но според тях било рисковано да ги карам безкамерни?!? Иначе това е следващата стъпка от която май трябваше да започна. Поне се търкалят леко и не шумят.

Набива ли се в очи че вилката е 27,5? Аз почти не виждам разлика - това е Пайк 160 -27,5

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 4:57 pm
от Alexi
ми ако не те кефи мога да я изкупя ,че търся няква такава вилка :D

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 5:55 pm
от Lucky Loser
nonkapo написа:Набива ли се в очи че вилката е.. 160...

Много даже :)

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 27, 2017 7:19 pm
от nonkapo
Lucky Loser написа:
nonkapo написа:Набива ли се в очи че вилката е.. 160...

Много даже :)


Ееее то излезе че се хваля :D . Имах предвид дали си личи че не е 26. От там дето я пазарувах изтървах един Фокс за малко по малко пари който беше 26, но пък 150 и май с по тънки тръби.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 28, 2017 8:42 am
от hitar_potar
Тая рамка не реализира ли нещо от рода на 120-130мм ход на задницата? Ако да, не се ли получава малко странно с вилката 160мм ход? минах по тоя път с 1 мек Бордман и го усещах малко странно, затова питам. :)

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 28, 2017 1:01 pm
от nonkapo
hitar_potar написа:Тая рамка не реализира ли нещо от рода на 120-130мм ход на задницата? Ако да, не се ли получава малко странно с вилката 160мм ход? минах по тоя път с 1 мек Бордман и го усещах малко странно, затова питам. :)

Рано е да се каже градски. Като го разтрия по нависоко ще мога да споделя впечатления. Като градски велосипед няма как да го усетя,а останах само със служебен джип та планината ще почака. Иначе до колкото съм наясно и съм чувал колкото е хода отзад,толкова и отпред трябва да е. Боя се даже че твърде много си му дал - мисля отзад да е само 100 или поне с въпросния стоков Рок шок Бар с който го мъча.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 28, 2017 5:12 pm
от nonkapo
Току що отворих спецификациите и проверих - отзад 100мм отпред 85 до 130 за Паркър I. Паркър II и III са стандартно с Лирик и Домейн регулируеми от 115 до 160мм. Рамката Дакар от същата година отзад хода е 150. И макар че Паркъра е базиран на Дакар, не мисля че може повече от 100. Поправете ме ако греша.

Re: Ей го накрая и моето "животно" ;-)

МнениеПубликувано на: Пон Юли 02, 2018 2:29 pm
от nonkapo
Още малко му пипнах на дзвера, че имаше разни "вкусотийки"на разпродажба. Truvativ Holzfeller 730mm с 40mm издигане
че ме заболяваха рамената от старото а и си беше тесничко. Един по къс стем Easton ea70 17 градусов и ново 400мм колче Fizik Cyrano R1 400мм. Като тегло общо едва ли съм спечелил повече от 150 грама. Повечето неща ги смених заради удобство. 350мм колчето ми беше съвсем малко над критичната линия на излизане а аз понякога съм параноик;-).
Едни безименни нови грипове сложих че WTB то ми остана един ден залепнало за ръцете:-). След близо 10 години в тия жеги гумата им се разпадна. Преден диск 203 чака да му дойде реда че ми объркаха заявката за преходник а така и не мога да намеря оригинален(за това е тая смешка с 160мм диск отпред).В кутиите очакват включване нова касета и средно движение с курбелите,но все още чакам един преден дерайльор с по голям капацитет който беше грешно пакетиран в драгзоната, а отпуската междувременно свърши. Иначе мога да потъркалям окталинка докато средното му съвсем сдаде багажа и чак тогава да сменям. Снимки тия дни.