sonscp написа:Момче не се занимавай с глупости. Карай си кроса с xcm-a, като се разлуфти след 1-2 години го сменяй... Смяната на здрави работещи части с "нови втора ръка" понякога е просто губене на пари. Карай си частите докато се износят, пък после каквото дойде.. Ще започнеш да сменяш новите си части с уж по-висок клас части втора ръка и накрая байка ти ще стане една купчина различни износени части с странна форма. Освен това, преди да купуваш фокс или каквато и да било част от висок клас, се поинтересувай как и през колко време се профилактира. Фосковете не са като xcm-a да му налееш грес от тубата в гаража и да го набухаш с грес. За него си има специални смазки и части, които се поръчват от специални места, а цената на една профилактика е колкото на сегашната ти вилка, че и отгоре. Ако го зарежеш и не му купиш части просто ще го съсипеш и край..
Djani_Varna написа:Благодаря ... на 20-ти септември да взема участие на състезанието във Варна
е мокри (насапунисва) и се надува повечко 3-4+ бара,
half написа:Може да не отвинтваш спирачния апарат, махаш (незнам как да я нарека) металната пластина която минава през апарата и накладките
точноDa Nail написа: Шплента имаш предвид
half написа:точноDa Nail написа: Шплента имаш предвид
Омазнени накладки само в коша за боклук се оправят, има хора които ги пекът на котлони или с горелки, но до колкото съм чел е малко съмнително. Моите си седят в килера, за да имам с какво да връщам буталата.
uBaH написа:Изпускате регулирането на хлабината в чашките, а там си трябва малко усет, за разлика от болтовете по лапата, които трябва просто да се разхлабят / затегнат
При първата профилактика в магазина, можеш да помолиш да ти обърнат лапата, колкото да видиш дали ще ти е удобно в новото й положение.
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 147 госта