Не се изразих ясно одеве
БЕЗ да пипаш нищо по байка.
Днес да речем асфалт,утре пак а после директно в гората.
Без пит-стопове
направо атакуваш джунглата
Понеже реално аз с предишното (Лидер ЕВО 9) повече асфалт от колкото офроуд карах ~ 60 на 40 беше да речем.Беше си алуминче де ама пак си тежи и тез преходи по асфалт...
Та с тези по-горен клас ще има ли разлика или пак си е утрепия.
Накрая да не се откажа от ХСто и да грабна един Индианаполис и аз
Добре щеше да е ако 1 байк можеше и шосе и ХС,пък и ДХ ако праскаше щеше да е патрон
без пит-стоп де
Ще трабва да се лиша от ХС или от шосе явно.
Понеже ся от един фр и аз се зарибих
малко де по шосейките.Поне ще караме заедно
В Пловдив друг с байк не познавам
е има ги разни чат-пат тук-там насам-натам...
Е има Крива-спица ще речете ама не съм про...
До ся все само с идин фр двама караме.До Дедево(от Храбрино нагоре още) и до селата наоколо.
Ся като взема някво този месец първо на хижа Върховръх от Перущица пак нагоре то се знае де...височината е 1639м на който му стиска да идва.Надолу ще е Виетнам 69та.
Доста се разписах
в сесия и само чета и пиша.Ще подам гневно писмо до унито,че от това учене ми се проми главата