ХАРД колело мнения

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот ss_leo » Сря Фев 04, 2009 1:15 pm

Става ли със Спринт Аполон или да речем с Онт ПРО да се правят дълги преходи по асфалт(дълги-дълги 100-120км маkc) или за предпочитане е офроуд терен?
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот Bolverk » Сря Фев 04, 2009 1:53 pm

Здравей

Нямаш проблем да изкараш такива преходи с тези колелета а ако ги и пригодиш малко за асвалт ще е истинско удоволствие.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот dido85 » Сря Фев 04, 2009 7:42 pm

Става ли със Спринт Аполон или да речем с Онт ПРО да се правят дълги преходи по асфалт(дълги-дълги 100-120км маkc) или за предпочитане е офроуд терен?


Става и още как. Ако основната част от карането ти ще е по асвалт, може да сложиш гуми с по-плътен централен грайфер (тип лента), за по-ниско съпротивление при търкаляне, другото си е ОК. (не че и с Миниън 2,5 не става да се върти по асвалт :evil: , ама все пак ...)

П.П. Въпросните капли с 24 спици, които се обсъждаха в тази тема, според мен въобще не са толкова крехки, чак от едно подпиране да се гънат като баница. Около 8000км изкарах с такива (главно XC) и не съм съгласен, че са толкова скапани, а са преживели, както скокове от по метър, така и централни удари (главно в пънове в тучна пролетна трева). Само задната съм кривил веднъж (дръпнах оли малко по-рано от необходимото и централно в бордюр, после с врътване на 3 спици всичко си беше по старо му). Верно за DH не стават ;)
Аватар
dido85
 
Мнения: 150
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 3:09 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот ss_leo » Сря Фев 04, 2009 8:27 pm

Не се изразих ясно одеве
БЕЗ да пипаш нищо по байка.
Днес да речем асфалт,утре пак а после директно в гората.
Без пит-стопове :D направо атакуваш джунглата :flamethr: :hbang2:

Понеже реално аз с предишното (Лидер ЕВО 9) повече асфалт от колкото офроуд карах ~ 60 на 40 беше да речем.Беше си алуминче де ама пак си тежи и тез преходи по асфалт... :fight:
Та с тези по-горен клас ще има ли разлика или пак си е утрепия.

Накрая да не се откажа от ХСто и да грабна един Индианаполис и аз

Добре щеше да е ако 1 байк можеше и шосе и ХС,пък и ДХ ако праскаше щеше да е патрон :D без пит-стоп де :popcorn:

Ще трабва да се лиша от ХС или от шосе явно.
Понеже ся от един фр и аз се зарибих :D малко де по шосейките.Поне ще караме заедно :beer:
В Пловдив друг с байк не познавам :rofl: е има ги разни чат-пат тук-там насам-натам... :bigeyes:
Е има Крива-спица ще речете ама не съм про...

До ся все само с идин фр двама караме.До Дедево(от Храбрино нагоре още) и до селата наоколо.

Ся като взема някво този месец първо на хижа Върховръх от Перущица пак нагоре то се знае де...височината е 1639м на който му стиска да идва.Надолу ще е Виетнам 69та. :uzi:

Доста се разписах :popcorn: в сесия и само чета и пиша.Ще подам гневно писмо до унито,че от това учене ми се проми главата :rofl:
ss_leo
 
Мнения: 52
Рейтинг: 1190
Регистриран на: Сря Юни 25, 2008 3:29 pm

Мнениеот hitar_potter » Сря Фев 04, 2009 9:01 pm

Аполона си е малко тежичък, може би Зх5 ще ти дойде по-добре за асфалт... ама е повече пари... Иначе припомпваш повече гумите, избираш гума от типа на maxxis highroller semislick и си караш :)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот klimbo » Съб Фев 07, 2009 8:12 pm

azsa-bachinito написа:Честито и много много да го караш. Трябва да си чукнем една среща всички писали в темата, за да направим по едно кръгче с него и да го оценим по достойнство. ;)
Чакам да кажеш как се справя тората, че има намерение да закупувам една такваз.


Днес бе сглобен и го пробвахме. При този модел вилка само може да се регулира твърдостта без да се заключва. Много е приятно за карене, особено след Гризли-то.

На жена ми купихме Mongoose Tyax Comp за подобна сума и също не е лош велосипед за цената си.
klimbo
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 1:42 am

Предишна

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 114 госта