ще стане ли?

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

ще стане ли?

Мнениеот Radostin_Ivanov » Нед Сеп 14, 2008 8:12 pm

Така,започвам с това,че имам крос паралакс,моля не ме опреквайте,не правя темата за това,скоро ще имам заделени достатъчно пари за да си взема спирачка,и тя ще е авид бб5 или бб7,всъщност и отпред и отзад ще слагам,та въпросът ми е дали тази рамка може да се справи със 180мм диск,както и вилката и.Вилката също ще се сменя може би със епикон или дарт 2/3,та въпросът ми е дали сегашната ми вилка би могла да издържи на 180мм диск,известно време докато си взема друга,все пак трябва известно време докато събера пари и отново да написха и отзад искам да знам дали би могло 180мм диск.това е колелото,с малко промени,но не в вилката.... http://crosscycle.com/products/view/46/parallax
Да си смел означава да застанеш на релсите,точно тогава когато тежко товарен влак се е запътил право към теб и ти да му извикаш "пази се,че ще те блъсна"!
Аватар
Radostin_Ivanov
 
Мнения: 34
Рейтинг: 1113
Регистриран на: Съб Апр 26, 2008 5:41 pm
Местоположение: Димитровград

Мнениеот GECKO » Нед Сеп 14, 2008 8:31 pm

Вилката ще ти издържи кратко, но все пак не е хубаво. Рамката... никой не може да каже, но реално твърдата рамка не-винаги има достатъчно сцепление за да осигури пълноценна употреба на един голям диск (тук трябва да кажа, че на моя твърдак не усетих липса на спирачна сила когато минах от 203мм на 160мм)

Моя съвет, е да вземеш спирачки 180мм отпред и 160ммотзад, и максимално бързо да се снабдиш с по-читава вилка. Велосипеда не е лош (даже е доста прилично за продукт от марката), и не бива да се притесняваш от това
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот bacarkata » Нед Сеп 14, 2008 8:31 pm

Не ги разбирам много,но дано да изляза прав.
Това си е евтин клас вилка и според мен ще издържи,но до едно време,после ще се разбие и т.н. :)
едит: преварили са ме :)
Последна промяна bacarkata на Нед Сеп 14, 2008 8:33 pm, променена общо 1 път
Повече няма да слагам големи картинки за подпис. Не са длъжни всички да точат по 1 мегабайт за моите простотии...
Аватар
bacarkata
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1176
Регистриран на: Нед Фев 24, 2008 5:55 pm

Мнениеот Antares » Нед Сеп 14, 2008 8:32 pm

За издържане - вероятно ще издържи известно време, но големия ротор ще разлуфти вилката доста бързо.
А за отзад - имам съмнения - тоест доста скептично съм настроен относно дали рамката е направена достатъчно здрава, за да издържи такава големина на ротора. По-добре не рискувай, защото скъсаш ли й ушите - почва едно ходене по заварчици, теми какво да се прави. Повече от 160mm си е сериозен риск. Същото е доста вероятно да се случи и на вилката, но поне нея ще я сменяш.

Лично моя съвет е (щом толкова държиш да си останеш с кроса) е първо да вземеш вилката, а после комплекта спирачки. И отзад да не слагаш по-голям от 160mm. И след тези покупки да се замислиш за смяна на рамката :D
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

:D

Мнениеот Radostin_Ivanov » Нед Сеп 14, 2008 9:05 pm

Имам още един въпрос-ок отзад е 160мм,но отпред кое би било по добре,авид бб7 с 160мм ротор,или авид бб5 със 180 мм ротор,понеже излизат по този начин горе долу равни по цена....И другото което е коя вилка би била по добра дарт3 или епикон,понеже знам,че рок шок е доста добра марка,а сънтър е първоначален клас вилки,но епикона ми изглежда по читав,но само ми изглежда,надявам се да ми дадете мнение,за този въпрос.
Да си смел означава да застанеш на релсите,точно тогава когато тежко товарен влак се е запътил право към теб и ти да му извикаш "пази се,че ще те блъсна"!
Аватар
Radostin_Ivanov
 
Мнения: 34
Рейтинг: 1113
Регистриран на: Съб Апр 26, 2008 5:41 pm
Местоположение: Димитровград

Re: :D

Мнениеот GECKO » Нед Сеп 14, 2008 9:43 pm

Radostin_Ivanov написа:Имам още един въпрос-ок отзад е 160мм,но отпред кое би било по добре,авид бб7 с 160мм ротор,или авид бб5 със 180 мм ротор,понеже излизат по този начин горе долу равни по цена....И другото което е коя вилка би била по добра дарт3 или епикон,понеже знам,че рок шок е доста добра марка,а сънтър е първоначален клас вилки,но епикона ми изглежда по читав,но само ми изглежда,надявам се да ми дадете мнение,за този въпрос.


Аз бих избрал 2бр BB7х160mm, независимо от вилката (дори и с настоящата). Не забравяй в сметките да си вкараш задна главина за диск, защото се съмнявам настоящата да е подходяща за целта ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Re: :D

Мнениеот SStoeV » Пон Сеп 15, 2008 7:42 am

Radostin_Ivanov написа:...И другото което е коя вилка би била по добра дарт3 или епикон,понеже знам,че рок шок е доста добра марка,а сънтър е първоначален клас вилки,но епикона ми изглежда по читав,но само ми изглежда,надявам се да ми дадете мнение,за този въпрос.

Относно тези две вилки смятам,че Епикона е по-добрия вариант.Аз карам с Епикон със заключване от кормилото,карам го цял сезон вече,карам го по-агресивно от колкото трябва не съм имал никакви проблеми.Отначало се яви един,но лесно го отстранихме(губеше въздуха и наляхме малко гъсто масълце във цилиндъра).За Дарт3 нямам особени впечатления,не съм я карал,но съм виждал как работи и не ми харесва работата и забелязах,че настройките и не работят като хората.По-добре един Епикон и ще караш добра вилка за която няма да дадеш много средства.Друг вариант е Дуро Е,Д.Също са прилични вилки,работят добре и са приблизително на цената на Епикона,дори малко по-евтини. :beer:
Аватар
SStoeV
 
Мнения: 684
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 26, 2007 7:10 pm
Местоположение: София

Мнениеот bored » Пон Сеп 15, 2008 11:01 pm

Имам някакви бегли спомени, че накладките на bb5 бяха доста по-скъпи от на бб7. Нека някой който е наясно с актуалните цени да се включи...
Аватар
bored
 
Мнения: 576
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Нед Авг 08, 2004 7:46 pm
Местоположение: Димитровград.

Мнениеот SStoeV » Вто Сеп 16, 2008 7:07 am

bored написа:Имам някакви бегли спомени, че накладките на bb5 бяха доста по-скъпи от на бб7. Нека някой който е наясно с актуалните цени да се включи...

bb7-35 лв. bb5-33лв. ;)
Аватар
SStoeV
 
Мнения: 684
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 26, 2007 7:10 pm
Местоположение: София

Мнениеот bored » Вто Сеп 16, 2008 3:36 pm

SStoeV написа:
bored написа:Имам някакви бегли спомени, че накладките на bb5 бяха доста по-скъпи от на бб7. Нека някой който е наясно с актуалните цени да се включи...

bb7-35 лв. bb5-33лв. ;)


:I
Аватар
bored
 
Мнения: 576
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Нед Авг 08, 2004 7:46 pm
Местоположение: Димитровград.

Мнениеот Ozzie » Вто Сеп 16, 2008 5:56 pm

При положение, че апарат, преходник (предполагам и болтове за монтаж) и накладки е 69 лв. нов, излиза, че накладките формират ~ 48 % от цената на спирачката...
Лично на мен това не ми изглежда рентабилно.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 107 госта