Drag Hacker - възможности за ъпгрейд?

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Drag Hacker - възможности за ъпгрейд?

Мнениеот lsforce » Съб Юли 12, 2008 12:21 am

Здравейте!

Взех си вчера един Хакер, много съм доволен, но искам малко да го облагородя - да сменя твърдата вилка и седалката. Ползвам го в града, за около 10, 15 км дневно. Та въпроса ми е следния - каква вилка може да му се сложи - четох, че има няколко размера, но в книжката нищо не пише... Може ли да ми предложите хубава вилка до около стотина лева? За сега разглеждам втората ръка, за нова хубава няма май да ме огрее... За седалка, като гледам ще трябва да се смени и колчето, нали?
Също да питам, рамката със сменяемо ухо ли е? Могат ли да се сложат дискови спирачки на нея?

Извинявам се ако питам някви умнотии, ама знам само устройството на автомобила, сега трябва да влезна малко в час и с това на колеото, щото с тея цени на горивото прекалиха...
lsforce
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Юли 10, 2008 8:06 am
Местоположение: София

Мнениеот Bolverk » Съб Юли 12, 2008 1:06 am

Първо поздравления за избора на превозно средство. Дано ти донесе много и все приятни изживявания.

Сега за Хакера - Отново поздравления за избора доста добър е в този може би най-нисък ценови клас. Сега Хакера има възможност за поставяне на дискова спирачка отзад отпред всичко зависи от вилката. Принципно последните версии на Хакера са и Oversize, което ще направи избора ти по-лесен. Тук обаче идват и лошите новини - Хакера няма сменяемо ухо на рамката и другото трудно ще си намериш евтина амортисиорна рамка която да не струва минимум колкото половината колело. Пробвай да отидеш в магазина на Веломания на бул. България и разпирай за вилки могат евентуално да ти намерят някой Зуум или нещо от сорта, което като цяло са недобри вилки, но за нуждите на градското каране са достатъчни.

Сега принципно в града изобщо не ти трябват дискови спирачки. От една страна ще се охарчиш повече за дискови от друга страна са по-тежки и от трета В-брейк спират достатъчно добре. Евентуално тези спирачки който ги има на колелото можеш да ги подмениш с по-висок клас В-брейк, но първо те съветвам да видиш наличните как се справят. Това на което можеш да заложиш в колелото за момента са аксесоарите. Светлини, калници, бидонче с вода и ако не ти харесва наличната седалка - нова. Тези са нещата, който ти трябват на първо време. Друго ако ти трябва ще излезе само в процеса на каране. Я нови педали защото пласмасовите се хлъзгат я нещо друго. За всеки си е индивидуално така, че с каране се определя.

Ако имаш още въпроси питай ще ти отговоря а предполагам и съфорумниците в границите на нашите възможности.

П.П. За седалката не би трябвало да ти се наложи да смениш колчето. Повечето са универсални. Само дето от снимката не мога да разбера какво върви в оргиналната окомплектовка на колелото ама карай. Иначе разглеждай за втора ръка продажбите в този форум. От време на време изпадат почвти нови или нови вилки, нисък клас свалени от колелата понеже притежателите им искат нещо по-сериозно.

Успех
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот lsforce » Съб Юли 12, 2008 2:28 am

То принципно идеята е да събера малко, по малко по-добри части и накрая да си събера второ колело... За вилка, четох за зуум, ама ми се дават пари един път, та затова реших да си взема нещо малко по скъпо... Като гледам във втората употреба има доста предложения за около 90 -100 лева... Но принципно събирам информация, за момента. За дисковите спирачки питах от любопитство, тези засега ме спират добре, а пък не съм и много тежък. Светлини ще си взема при всички положения, както и бидонче... скоро. Проблема е, както винаги древен - финиикиски. За сега си взех каска, щото ме е шубе да карам в София без...
lsforce
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Юли 10, 2008 8:06 am
Местоположение: София

Мнениеот eatmycock » Съб Юли 12, 2008 8:34 am

Не ти трябват дискови спирачки.
Това е моят съвет ;)
Карай си с в-брейка.
Аватар
eatmycock
 
Мнения: 25
Рейтинг: 1262
Регистриран на: Нед Май 18, 2008 8:40 pm

Мнениеот Bolverk » Съб Юли 12, 2008 8:59 am

Добре щом си решил така ще ти дам две предложения за вилки. Те са идеални за града. От теб зависи вече с какви екстри ги искаш.

Първо - http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=187 - вилката е много добра за цената си с малко екстри, но с добра работа.

Второ - http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=587 - това е доста по-сериозна вилка. С нея можеш да се качиш и в планината за малко XC. Пък и повечко.

Разгледай как ти се държат скоростите. Принципно Търни са достатъчни за градски условия и се държат стабилно, но може да не отговаря на твойте изисквания. За спирачките - всички спирачки и скорости и като цяло повечето компоненти на ново колело след около месец каране се разцентроват (понякога става и по-рано). Когато стане това отиваш на сервиз за центровка. Ще го направят бързо и евтино. Това разцентроване да не те плаши. Просто това означава, че колелото се наглася към стила ти на каране. Втори път ще стане някакво разцентроване доста по-трудно.

Поздрави.
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот lsforce » Нед Юли 13, 2008 10:00 am

За вилката ще е втората, но след месец :)
За скоростите, имам малък яд: не ми се вкл. 1 от предните, но предполагам е до настройка, защото самия превключвател е малко капризен. Ще ги разгледам тези дни :)
lsforce
 
Мнения: 4
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Юли 10, 2008 8:06 am
Местоположение: София


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 94 госта