nimhan написа:Много благодаря за предложението! Влиза ми в бюджета и ми харесва, ще го обмисля сериозно. Няколко въпроса:
1. Доколкото виждам е с проходна ос на курбелите и с QR на предната и задната главина, нали така?
2. Какво означава дерайльор със заключване, какви са предимствата?
3. Единственото, което ме притеснява на тези скоростни системи с 1 венец отпред е, че по асфалт няма да мога да развивам по-висока скорост. Това основано ли е според вас?
4. За Cross GRX 9 в магазина ми обясниха, че командите и спирачките са на 1 компонент, което е проблем, понеже ако го повредиш трябва да се смени цялото. Това тук не е така, нали?
1. Да, но разстоянието между дропаутите отзад е 141 мм или Boost, което ти позволява да сложиш по-добра главина в бъдеще.
2. Най-общо казано, поддържа веригата достатъчно опъната, така че да не прескача по венците или да се удря в рамката (разбира се в определени граници) при подскачане на задното колело, като същевременно осигурява възможност за гладко превключване на скоростите.
3. За любители колоездачи е напълно достатъчно. Ако ще караш основно по асфалт не купувай планинско колело
4. Да, спирачките са базовите хидравлики на Шимано, но за цената си са достатъчно добри. Превключвателя си е отделен компонент. Аз съм чупил такъв, но с доста зор