Страница 3 от 3

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Пет Юли 28, 2017 1:46 pm
от 2WBGST
cnow написа:Предишният (аз и сега го карам от време на време) е Drag ZX 2 с v-br. Не може да се сравнява с Quest-a естествено (то и предназначението им е различно), но за цената си е перфектен.
Щом го караш само по шосе вече имаш мнение за поведението на хидравличните спирачки със 160 мм ротори. Може би в сухо време ще са аналогични на моите V-brake. Моя Cross Areal е с V-brake, но рядко ги ползвам на извънградско каране. Както казва Виктор карам на любителски-max с изключение на някои много стръмни наклони със завои. Спират си много добре. Спрямо стария ми Драг Онтарио(вече е на скраб) Ареала спира по-добре заради по-големите шини 622 мм. Поддръжката и настройките в полеви условия са безпроблемни за V-brake. Трябва да си вземам и втори байк и доста се двоумя (предвид 90% извънградското каране) какви да са му спирачките, та за това беше и питането.

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Пет Юли 28, 2017 4:01 pm
от darki
carmo написа:Вероятно заради дъждовните етапи, а с модерните технологии масата на калиперите не е много по-голяма от тази на стандартния за рейсингите тип -работещ върху каплата. Отделно вилките са твърди и няма опасност от разлуфтването им.


Съвременните карбонови шини на шосейните велосипеди съчетани с калодки за карбонови шини спират превъзходно, сравнено в която и да е дискова спирачка, независимо атмосферните условия и време.

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Пет Юли 28, 2017 6:07 pm
от cnow
darki написа:
carmo написа:Вероятно заради дъждовните етапи, а с модерните технологии масата на калиперите не е много по-голяма от тази на стандартния за рейсингите тип -работещ върху каплата. Отделно вилките са твърди и няма опасност от разлуфтването им.


Съвременните карбонови шини на шосейните велосипеди съчетани с калодки за карбонови шини спират превъзходно, сравнено в която и да е дискова спирачка, независимо атмосферните условия и време.


И аз от това, което съм чел, знам, че спират перфектно с v-br и не заради дъжда, а просто производителите искат да накарат състезателите (а и от там любителите) масово да дадат едни пари..

2WBGST написа:
cnow написа:Предишният (аз и сега го карам от време на време) е Drag ZX 2 с v-br. Не може да се сравнява с Quest-a естествено (то и предназначението им е различно), но за цената си е перфектен.
Щом го караш само по шосе вече имаш мнение за поведението на хидравличните спирачки със 160 мм ротори. Може би в сухо време ще са аналогични на моите V-brake. Моя Cross Areal е с V-brake, но рядко ги ползвам на извънградско каране. Както казва Виктор карам на любителски-max с изключение на някои много стръмни наклони със завои. Спират си много добре. Спрямо стария ми Драг Онтарио(вече е на скраб) Ареала спира по-добре заради по-големите шини 622 мм. Поддръжката и настройките в полеви условия са безпроблемни за V-brake. Трябва да си вземам и втори байк и доста се двоумя (предвид 90% извънградското каране) какви да са му спирачките, та за това беше и питането.


Ами може би дисковете са с една идея по - добри от v-brake (да се има в предвид, че дори не знам каква марка са v-br на Drag-а). Още не съм го карал(съвсем малко) в дъждовно време, за да ги сравня. Предполагам тогава вече ще се усети осезаема разлика.

П.С Когато си взимах Quest-a, Areal-a също ми беше харесал. Той, мисля, че е и по лек (не съм сигурен), основно заради v-br. Направих няколко прехода от по 30 40 км с Quest-a по шосе и си беше супер. Та идеята ми е, защо не използваш Areal-а за извънградско или смяташ за по - начупени терени да го ползваш? Или пък за по - продължително каране?

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Вто Авг 08, 2017 6:48 pm
от adasha
2WBGST написа:Модела който карам е Cross Аreal Urban 2017 г.,, чисто нов (на 10-тина дни). Той е с V-brake 8-speed, задна касета 11-32, курбел 48-38-28 - https://www.youtube.com/watch?v=GYY4Q3HuyeQ. Рамката е 52 cm. Ще го снимам по-късно с нова седалка, с огледало и звънец на Cateye и пр. дрънкулки.
Но явно караш твърдо по шосе и по-тънките гуми са за предпочитане, те се помпят повече - при теб са ОК.
Рамката ми е добре (57,6 cm), но може поне 1 см повече, категоричен съм. Твоя модел е добър, но рамката излиза доста къса спрямо V-brake.
Най-добре е втори байк, мисля че си заслужава и ще вземам отново нещо НОВО и малко по-различно.
А пък като завали, тогава ще пишеш за дисковите спирачки, как се представят, също и новите гуми. :)


2WBGST може ли да измериш ефективната горна тръба на Ареала?
Опитвам се да го сравня със Синтеро риджид 2017 там е дадена ефективната 610 мм за рамка 53.
https://www.sprint-bicycles.com/bg/bike ... -2017.html

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Вто Авг 08, 2017 7:36 pm
от 2WBGST
Tt-e = 60 сm, но лапата при Ареал-а е 8 сm.

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Вто Авг 08, 2017 7:45 pm
от 2WBGST
[quote="cnow"] ..... защо не използваш Areal-а за извънградско или смяташ за по - начупени терени да го ползваш? Или пък за по - продължително каране? /quote] Карам го само извънградско (над 96 %). Ще се опитам да правя по 200 км седмично в рамките на м. Август. Искам да го тествам на макс защото Ареал-а има доста, какво да покаже. :)

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Съб Фев 10, 2018 10:00 am
от cnow
Реших да сменя и Drag-чето с нещо по - добро. Pulse ми харесаха. Падам се на границата между L и XL. Ако и вие сте на границата на два размера и двата ви "пасват" кое бихте избрали?

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Съб Фев 10, 2018 11:48 am
от Boyan1984
Аз бих избрал по-малкия.

Re: Избор на бърз велосипед

МнениеПубликувано на: Съб Фев 10, 2018 4:36 pm
от Alexi
иди и пробвай ,хората си имат и байкпарк .. само така ще направиш правилния избор