Помощ за избор на градски велосипед: млад мъж, 187 см, 80 кг

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Помощ за избор на градски велосипед: млад мъж, 187 см, 80 кг

Мнениеот Ardbeg » Пон Май 15, 2017 12:25 pm

Привет,

Последният ми велосипед беше Drag One, но е на бая години и искам да го сменя с нещо ново. Не съм притежавал велосипед, който не е Drag, та досега съм разглеждал основно техни модели и тези са ми хванали окото:

Drag Glide Daily 2015
Drag Cruiser Daily
Drag Boulevard 2016
Drag Glide Comp 2015

Отворен съм към предложения на всякаки марки, разбира се. Велосипедът ще се ползва за път до и от работа и разходки из южния парк, борисовата и до Княжево. Бюджетът ми е 600 лева, но бих го качил до 650 ако наистина си струва.
Ardbeg
 
Мнения: 2
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Май 13, 2017 6:36 am

Re: Помощ за избор на градски велосипед: млад мъж, 187 см, 80 кг

Мнениеот carmo » Пон Май 15, 2017 1:19 pm

Третото е неудобно за наклони и става само за разходка, тоест от уравнението трябва да изключиш факторът скорост и съответно време. Не можеш с него да се "набереш ставайки на педалите", а предимството му са вътрешните скорости, изправената поза на тялото, комфортните гуми и седалка, както и че краката ти ще стигат земята без да слизаш от нея. Другите 3 са трекинги и ще ти вършат по-добра работа, но типичният градски велосипед е ърбън тип. Няма подрънкващи калници и багажник (ако не ти трябват) и динамо главина (тежи и оказва леко съпротивление), а осветление може да сложиш на батерии. Вече дали ще е с външни скорости http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... n-mat.html или с вътрешни http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... -3277.html ти си решаваш, но вторите са по-удобни за накъсаният градски трафик, а "мека" вилка не ти е необходима, понеже не тежиш върху нея за да работи, но пък винаги я носиш :) Предложенията ми са просто с добро реноме и висок рейтинг на баланса -цена/качество.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Помощ за избор на градски велосипед: млад мъж, 187 см, 80 кг

Мнениеот Ardbeg » Пон Май 15, 2017 4:55 pm

carmo написа:Третото е неудобно за наклони и става само за разходка, тоест от уравнението трябва да изключиш факторът скорост и съответно време. Не можеш с него да се "набереш ставайки на педалите", а предимството му са вътрешните скорости, изправената поза на тялото, комфортните гуми и седалка, както и че краката ти ще стигат земята без да слизаш от нея. Другите 3 са трекинги и ще ти вършат по-добра работа, но типичният градски велосипед е ърбън тип. Няма подрънкващи калници и багажник (ако не ти трябват) и динамо главина (тежи и оказва леко съпротивление), а осветление може да сложиш на батерии. Вече дали ще е с външни скорости http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... n-mat.html или с вътрешни http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... -3277.html ти си решаваш, но вторите са по-удобни за накъсаният градски трафик, а "мека" вилка не ти е необходима, понеже не тежиш върху нея за да работи, но пък винаги я носиш :) Предложенията ми са просто с добро реноме и висок рейтинг на баланса -цена/качество.


Мерси за отговора! Велосипедът от втория линк много ми допада като дизайн, компоненти и цена, та вероятно ще се насоча към него.
Ardbeg
 
Мнения: 2
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Май 13, 2017 6:36 am

Re: Помощ за избор на градски велосипед: млад мъж, 187 см, 80 кг

Мнениеот victortrt » Пон Май 15, 2017 5:24 pm

Това е много добра концепция за младежки градски велосипед /ърбън/. Конкретното изпълнение има някои слабости /бих предпочел спирачки шимано, но за 22 лева всяка ъпгрейдът е лесен/, седалката и педалите са въпрос на вкус и се сменят лесно. Задължително пробвай и двете, защо са с доста различна концепция. Едното е малко като джип, а другото като спортна кола с твърдо окачване. Тоест сприята ще вози доста по-твърдо от ареала, но е и доста по лека и повратлива.
Аз използвам нещо подобно, но преправено старо колело пух със 7 вътрешни скорости с контра, което е с право кормило, няма багажник /калници има нови пластмасови черни sks/, има си предпазител на веригата, допълнително поставен и съм сложил дебели гуми с трекинг шарка и със защита от спукване.
Тъй като имам и хибрид, категорично за честа употреба в града вътрешните скорости са по-удобни заради възможността за смяна в покой, а и с тях веригата почти няма нужда от подръжка, защото не се гъне.
Силата на тези колела обаче са асфалтовите велоалеи и улици, не са за тротоар или разбити алеи в парк.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта