от victortrt » Пон Май 15, 2017 5:24 pm
Това е много добра концепция за младежки градски велосипед /ърбън/. Конкретното изпълнение има някои слабости /бих предпочел спирачки шимано, но за 22 лева всяка ъпгрейдът е лесен/, седалката и педалите са въпрос на вкус и се сменят лесно. Задължително пробвай и двете, защо са с доста различна концепция. Едното е малко като джип, а другото като спортна кола с твърдо окачване. Тоест сприята ще вози доста по-твърдо от ареала, но е и доста по лека и повратлива.
Аз използвам нещо подобно, но преправено старо колело пух със 7 вътрешни скорости с контра, което е с право кормило, няма багажник /калници има нови пластмасови черни sks/, има си предпазител на веригата, допълнително поставен и съм сложил дебели гуми с трекинг шарка и със защита от спукване.
Тъй като имам и хибрид, категорично за честа употреба в града вътрешните скорости са по-удобни заради възможността за смяна в покой, а и с тях веригата почти няма нужда от подръжка, защото не се гъне.
Силата на тези колела обаче са асфалтовите велоалеи и улици, не са за тротоар или разбити алеи в парк.