На
Drag рамката в ниския клас е най-добра като геометрия и като конструкция за каране по черни пътища и за извънградско каране.
Малко по-слаба откъм долна тръба е тази на Sprint Apolon. Рамките на
Sprint MTB са по дизайн(копия) на
Stevens.И при двете рамки (Drag, Sprint) жилата (за централен и заден дерайльор) са по-горната тръба, което си е много голяма чистота (говоря от личен опит – 8 години).
Вилката Drag и Sprint не стърчи с един пръстен(spacer) нагоре, както е при Cross. А това има значение при 29”.
И
двете рамки(Drag и Sprint) са леки, но по-здрави(надеждни) от тази на Cross Grip. Говоря като човек, който е чупил рамка. Тази на Grip не ми допада и не бих й се доверил. Е ако се кара от по-леки хора 60-70 kg – OK бива.
Да
спирачките Promax са зле. Много жалко, че от Drag са ги сложили на тази хубава рамка.
Сложих на Drag-a №1 заради рамката, но и голяма част от техните модели ми допадат.
Като цяла окомплектовка бих класирал Sprint>Drag>Cross.
В момента от Драг дават 9-speed оферта с 42 зъба курбел, която бие всички хибриди, но е скъпа (
https://dragzone.bg/velosipedi/planinsk ... -base-2017)
Това което показваш за Cross Grip не е вярно ето ги двата варианта на този паркетен модел: 1)
https://www.youtube.com/watch?v=9P0O3TRFZTk ; 2) синият вариант
https://www.youtube.com/watch?v=m8KWfP71qzQПри това положение по-добре Sprint Sintero Plus man 9-speed, от Cross Grip.