Избор на хибрид

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Сря Май 03, 2017 7:20 pm

gramly написа:Последно реших , да си взема МТБ , но кой от тези три варианта да бъде?

Drag > Sprint > Cross. Drag&Sprint са доста по-яки при челната тръба от Cross Grip. Също така жила и маркучи минават по горната тръба(по-чисто е). Вилките им също по-ми допадат от Cross Grip. Смятам, че този Cross Grip e доста надценен.
P.S. Все още SPRINT Apolon 2017 не е показван. Мисля, че ще има някой бонус пред конкуренцията. :)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот carmo » Чет Май 04, 2017 1:53 pm

От трите избора (на автора) Драг-а никога не бих сложил на първо място. Виж му спирачките, да не говорим за главините (които въобще не ги пише). За "окабеляването" не знам защо споменаваш, понеже и на 3-те е аналогично -скоростите под горната, хидр. маркуч под долната. Кормилните колони също са еднакви, просто Драг-овата долна тръба е най-масивна и засичането и с горната е малко повече, което всъщност зависи от това какъв размер рамка ще вземе, понеже челните тръби са различно високи. Не съм чувал за строшена Грип рамка, а със сигурност е най-леката, отделно питащият не е с "наднормено" тегло.
Моята теза бе че на Грип-а най-добре ще му стоят по-тънки гуми, заради най-малката разлика в тръбите на предната част, спрямо тези на задницата. С тях колелцето ще набира по-леко, а мах. скорост безспорно ще е нисичка, но в града трудно се кара продължително на най-външните венци, така че ако не за хибрид, поне отчасти за ърбън ще става. Обрязах малко периметъра, колкото да се види приблизително как би изглеждал със стандартни трекинг гуми 700х42 (сегашните са с балон 57).
Прикачени файлове
GRIP29-2017-urban.gif
(178.34 KiB) 172 пъти
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот Alexi » Чет Май 04, 2017 7:22 pm

https://scontent.fsof2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17436309_1152237538219030_2174933464439241378_o.jpg?oh=b484fbffbf59b78121b49d56c0acacfe&oe=59778DC5
ето как изглежда моя Крос с гуми 37с .. според мен дори е елегантен ,а как леко се кара по шосе ( 11.4 кг е в тоя вид ) ,просто удоволствие ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Чет Май 04, 2017 7:41 pm

На Drag рамката в ниския клас е най-добра като геометрия и като конструкция за каране по черни пътища и за извънградско каране.
Малко по-слаба откъм долна тръба е тази на Sprint Apolon. Рамките на Sprint MTB са по дизайн(копия) на Stevens.
И при двете рамки (Drag, Sprint) жилата (за централен и заден дерайльор) са по-горната тръба, което си е много голяма чистота (говоря от личен опит – 8 години).
Вилката Drag и Sprint не стърчи с един пръстен(spacer) нагоре, както е при Cross. А това има значение при 29”.
И двете рамки(Drag и Sprint) са леки, но по-здрави(надеждни) от тази на Cross Grip. Говоря като човек, който е чупил рамка. Тази на Grip не ми допада и не бих й се доверил. Е ако се кара от по-леки хора 60-70 kg – OK бива.
Да спирачките Promax са зле. Много жалко, че от Drag са ги сложили на тази хубава рамка.
Сложих на Drag-a №1 заради рамката, но и голяма част от техните модели ми допадат.
Като цяла окомплектовка бих класирал Sprint>Drag>Cross.
В момента от Драг дават 9-speed оферта с 42 зъба курбел, която бие всички хибриди, но е скъпа (https://dragzone.bg/velosipedi/planinsk ... -base-2017)
Това което показваш за Cross Grip не е вярно ето ги двата варианта на този паркетен модел: 1) https://www.youtube.com/watch?v=9P0O3TRFZTk ; 2) синият вариант https://www.youtube.com/watch?v=m8KWfP71qzQ
При това положение по-добре Sprint Sintero Plus man 9-speed, от Cross Grip.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Чет Май 04, 2017 7:47 pm

Alexi написа:https://scontent.fsof2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/17436309_1152237538219030_2174933464439241378_o.jpg?oh=b484fbffbf59b78121b49d56c0acacfe&oe=59778DC5 ето как изглежда моя Крос с гуми 37с .. според мен дори е елегантен ,а как леко се кара по шосе ( 11.4 кг е в тоя вид ) ,просто удоволствие ..

Хубаво е, но му трябва един курбел 48-38-28(48-36-26). Обаче, рамката на Cross-a, (който и да е МТБ-модел) не позволява. Можеш да му качиш до 44 зъба. Така, че най-добре е 1 бр. хибрид и 1 бр. МТБ.
Карай си байка добре е, дори е много запазен (като нов) щом те кефи да сменяш гумите(каплите). Аз се убедих, че трябва да са 2 велосипеда - 1 МТБ и 1 Хибрид. :)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот Alexi » Чет Май 04, 2017 8:37 pm

то ако са 2 велосипедите вместо хибрид трябва да е шосейка ,никой не кара хибрид по шосе :) това е градски велосипед + леки пътечки ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Избор на хибрид

Мнениеот gramly » Пет Май 05, 2017 12:41 am

carmo написа:Ако пък си "твърдо" за МТВ, може и 27.5" да обмислиш. Щом си стигнал 8 стотака, виж и долното от майската им промоция http://mtb-bg.com/index.php/other/comme ... s-may-2017 Струва си парите.


Днес мериx grip- a , но просто 29'' ми идват леко височко бях се спрял на 29'' поради факта , че онзи ден мерих два драга който ми паснаха добре , а и някъде четох че е по добре за градско. От grip- a 27,5 " нямаше рамка за моя ръст. Премерих 27,5'' fusion , който ми препоръча, пасна ми идеално. Продавача ме убеди , че в началния клас МТБ това е най- добрия избор.Единствена разлика с grip -a e е курбела 42/34/24T всички останали компоненти са 1 клас нагоре.Теглото ми не е баш в нормата,но не вярвам рамките на cross да са толкова хилави :lol:
gramly
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 19, 2017 9:52 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот iL Diavolo » Пет Май 05, 2017 7:21 am

Рамката ще издържи няма какво да се притесняваш :) .
!!! със скотовете съм !!!
Аватар
iL Diavolo
 
Мнения: 85
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Съб Сеп 10, 2011 5:55 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот carmo » Пет Май 05, 2017 8:43 am

Еми, честито gramly! Фюжъна наистина е добра сделка и принципно достатъчно добър байк.
Единствената причина МТВ29" да е по-подходящо за града (спрямо другите 2 мтб размера) е че на неговите джанти можеш да обуеш по-тънки гуми. Но виж как е постъпил Алекс (бравос за ентусиазма му), който си е взел втори сет 28" колела с тънки гуми и ги е събрал в 27.5" рамката на Тракшъна, която всъщност е първоначалният Грип. Именно заради слим тюбинга на рамката стоят добре, както и на "осакатената" от мен по-горе картинка :D
Към 2WBGST: Принципно задната част на Харди рамката ми харесва, а и общата и геометрия е по-състезателно ориентирана, но други неща и цена като "издишат" :crap: За "окабеляването" на Грип-а явно си прав -гледал съм снимката по сайтовете, а реално в магазина се продава последната версия, но аз пък повече харесвам всичко да е отдолу, или вътре. Това са модерните подходи за "изчистеност" на рамката, особено с "вътрешно" монтиран заден спирачен апарат. Дали самата рамка е здрава -Алекс да каже. С тея компоненти и оф-роуд уил сет-а, едва ли жали байка по чукаците.
Иначе и аз имам МТВ и хибрид, но за градско карам по-подходяща машинка.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот victortrt » Пет Май 05, 2017 9:38 am

Alexi написа:то ако са 2 велосипедите вместо хибрид трябва да е шосейка ,никой не кара хибрид по шосе :) това е градски велосипед + леки пътечки ..

Абе зависи от шосето. Аз имам градско и хибрид и последния често го карам по шосе, но докато стигна до него минавам през паркове или доста разбити пътища.
С хибрида може да се направи и една готина лятото /заради сянката/обиколка на града през парковете и между тях /Борисова, Ловен парк, Южен парк, алея по Г. Делчев, алея по Борис ІІІ/. Може и с планинско, де , но не и с шосейно.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот Alexi » Пет Май 05, 2017 10:31 am

впрочем и аз се пускам по шосенце докъм 100-120 км :D но ми иде леко малък курбела че е планински ,то по принцип колелото ми е подготвено за черно и се кара без жалене колкото сила има в краката ,изглежда запазено на снимката щото е току що измито и е малко тъмна :D другия ми сет капли е тюблес направен с ноби ник ево 2.25 да има ГРИП
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6308
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Избор на хибрид

Мнениеот gramly » Нед Май 07, 2017 3:01 pm

Мерси ,ама не съм го взел още :D понеже леко ми надвишава бюджета тези дни ще е .Въпроса ми е дали ще може да му сложи 44/32/22 курбел понеже стоковия е 40/30/22 или да си питам направо в магазина? Не че гоня някаква скорост просто да знам дали е възможен ъпгрейт след време , а и имайки предвид че ще се кара основно градско. Все пак рамката е МТБ и не позволя повече от 44/32/22 доколкото разбрах , но пак е нещо. :dontknow:
gramly
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 19, 2017 9:52 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Нед Май 07, 2017 4:55 pm

Може да му се сложи до 44 зъба курбел + централен дерайльор + удължаване на веригата. = + 100-тина лева набутване! Гледах Cross fusion става за извънградско каране, но не съм впечатлен от него. По-хилавичък е спрямо Cross X-treme eco. Ти обаче искаш МТБ за градски цели! Затова не давай излишни пари, а си вземи едно 8-speed mtb с 42 зъба.
Само Sprint GTS 29" има рамка за курбел 48-38-28. Модела, както и рамката обаче са смотани като окомплектовка. Дамска е рамка само с един размер - 43 см.
При 29"(27,5") за 42х11 зъбa изминаваш 8,82(8,38) m. Аз с 26" при 48х11 изминавам 9,05 m. На 11х48 се кара рядко, трудно, за кракто време, трябва добър наклон и липса на насрещен вятър. Тук не коментирам възможностите на карача, терена и атмосферните условия, окомплектовката и типа на байка, гумите и т.н..
Предстои новата колекция на Sprint. Новия Apolon ще е 8-speed, с по-мускулеста рамка, жилата са по-горната тръба, по-добра вилка спрямо Cross Grip. Ето виж един клип (https://www.youtube.com/watch?v=FARupqGfbGg) на едно момче със Спринт аполон 27,5 и си направи заключението цена качество и възможности на този байк. Все пак 29" газят по-добре спрямо 27,5"
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот gramly » Пон Май 08, 2017 1:53 pm

2WBGST написа:Предстои новата колекция на Sprint. Новия Apolon ще е 8-speed, с по-мускулеста рамка, жилата са по-горната тръба, по-добра вилка спрямо Cross Grip.


Знаеш ли кога точно ще се появи този модел?
gramly
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 19, 2017 9:52 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Пон Май 08, 2017 9:11 pm

Питах по телефон, не знаят, нe се уточнява. Все пак ще се появят и в БГ към средата или края на м. Май.
От сайта им: http://www.maxcombike.com/bg/news/489-% ... 1%82%D0%B8
“В категорията MTB Hardtail попадат и велосипедите от семейството на Sprint Apolon. Моделите се предлагат в актуалните на пазара размери 27,5” и 29”, с прецизно подбрани компоненти и обещаващи, че има много какво да покажат както на любителите на планински терени, така и на по-напредналите колоездачи.”
В румънските сайтове дават това (за 9-speed):
за Sprint Apolon: https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicic ... -2017.html
за Sprint Apolon Pro: https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicic ... 017-c.html
P.S. на 29" Спринт Аполон и 29" Крос Грип - румънците им дават слаба маневреност - 30%...Но това е за яко каране по планински пътеки, както тука админа тества определени модели. За градско са си ОК.
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот gramly » Пон Май 08, 2017 10:37 pm

Еми ще изчакам още няколко дни да го видим този аполон, но не вярвам компонентите да са така както ги дават румънците.Маневреността не е смятам че ще е толкова от значение за някой черен път или горска пътека. Мерси за информация :beer:
gramly
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 19, 2017 9:52 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот carmo » Вто Май 09, 2017 12:00 pm

Ти в дълбока чуденка се заплете. По-добре вземи нещо и трупай впечатления + опит карайки, отколкото да се чудиш дали няма да се прекараш с покупката на нещо. Винаги ще има по-нови модели, компоненти, цени. Светът се развива и колелото (макар открито отдавна) се усъвършенства ежедневно. :)
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Чет Май 11, 2017 8:56 pm

gramly написа:Еми ще изчакам още няколко дни да го видим този аполон, но не вярвам компонентите да са така както ги дават румънците.Маневреността не е смятам че ще е толкова от значение за някой черен път или горска пътека. Мерси за информация :beer:

Ето го Аполона 2017 и в БГ: https://velomen.bg/planiniski-velosiped ... on-29-2017 . Определено си заслужава чакането.... :)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот bcdd » Пет Май 12, 2017 8:56 pm

да, щом ти харесва 15кг колело с монтаж tourney
bcdd
 
Мнения: 290
Рейтинг: 1170
Регистриран на: Сря Май 07, 2014 11:11 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот warstomp » Пон Май 15, 2017 7:55 am

Мога да споделя малко впечатления. Купих си този модел: https://www.shockblaze.com/bg/bikes/CRO ... B4154.html
Плюсовете са много. Върви чудесно по шосето, много лека рамка, хубави компоненти. От минусите прави впечатление че педалите сигурно тежат 1кг, с много малка площ и за да си задържа крака върху тях петата ми постоянно се опира в курбела. Седалката се сменя веднага, това е ясно. Педалите също ще ги сменя по-нататък, но има нещо което не мога да преживея: удоволствието от офроуда клони към 0. Предполагам е от гумите, но усещането е все едно се возиш на лагерница. На тях пише че се помпят 3.5-6 бара, което май нямам как да е комфортно извън пътя. И монета може да усетиш на задника си, да не говорим за постоянните неравности. Като си сменихме колелата с моя човек и си припомних какъв кеф е да карам извън пътя. Неговото е с широкит гуми 29" mtb. Вярно е че после на асфалта моята гума опира само около 1.5см в широчина върху асфалта, а неговата към 3-4см, следователно повече триене, но очаквах хибрида да е наистина хибрид, а то се оказа градско колело с предавки на mtb. Не искам да имам две колела. Исках едно за всичко.

Сега помагайте. Има ли гуми за него, които да наподобят возията извън пътя като на mtb? Ще компенсирам с гладък грайфер по средата за шосето. В момента са 700x38c. Трябва ли да сменям и каплите?
warstomp
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 9:10 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот carmo » Пон Май 15, 2017 10:34 am

Колелото си е с типични предавки за хибрид (голям венец 48Т), а от трекинга е махнато излишното оборудване и така е получен този тип. Ако му сложиш 29" гуми с балон над 2" просто ще вози малко по-меко, но няма да върви като МТВ по чукаците. Тези колелета са за "бели и черни"пътища и асфалта е с приоритет като возия и енергоспестяване. И с моя съм газил филц и камънаци, но силата му е в компромиса при нормални покрития и терени/наклони.
Няколко колеги бяха доволни от тоя модел http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... -ride.html -лек и с подходящ за смесено протектор. Джантите няма нужда да сменяш, а по-широка гума едва ли ще събере рамката отзад, а дори и да влезе, може да се наложи да сваляш/слагаш задното колело спадайки налягането, ако опира в мостчетата. Има риск да опира и в предния дерайльор (в пантографа или странично във водача). Моите гуми също са 700Сх38 и като карам по гладък асфалт ги помпя на 4 атм, но той е не навсякъде и обикновено карам задната на 3.5 атм., а предната 3 атм. можеш малко да ги спаднеш, но стигайки до участъци с остри камъни си е риск. Карал съм ги и с атмосфера по-ниско, но върви осезаемо по-трудно и предпочитам да ми друса, отколкото да се моря. Седалката ми е твърда, но сложих амортесиращо колче под нея и върши работа.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот victortrt » Пон Май 15, 2017 5:16 pm

Аз съм доста доволен от рубена флаш, 42 мм, най-голямата защита от спукване и лонг уей модификация. Няма ги нещо в наш сайт с читаво описание. Ето тук чак на другия край на земята са правили ревю - http://cycletraveller.com.au/australia/ ... stop-thorn
На абсолютно твърдо колело /стомана/ с дунапренени грипове без особени неприятни усещания минах два пъти Борисовата от стадиона до ул. Незабравка в това число и по черните пътеки с корени. Беше обаче сухо.
Най голямото достойнство на тези гуми е невероятната им защита от пробиване, газят стъкла без проблем, вадил съм кабърчета, които не са пробила защитата, но и тя е пластмасова ивица, която е много твърда.
На хибрида съм със стоковите швалбе делта круизър 35 мм и на сух черен път са добре, но друсането е логично.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Пон Май 15, 2017 8:42 pm

Този хибрид си е 75 % за асфалт и 25% по обикновен неасфалтиран селски път.
1. Как е вилката при 63 mm ход? Би трябвало да върши работа.
2. Гумите колкото са по-тънки се помпят на повече атмосфери. Ако са 700х38С - поне 4,5-5 atm.
3. На тази рамка можеш да сложиш гуми широки 44 mm до 47 mm (4-4,5 atm). Не може да се сложат 50 mm.
Както и да се увърта хибрида не е МТБ, обаче на шосе е по-добре от МТБ.
За конкретния тип гуми има голям избор за 28".
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот warstomp » Вто Май 16, 2017 7:20 am

2WBGST написа:Този хибрид си е 75 % за асфалт и 25% по обикновен неасфалтиран селски път.
1. Как е вилката при 63 mm ход? Би трябвало да върши работа.
2. Гумите колкото са по-тънки се помпят на повече атмосфери. Ако са 700х38С - поне 4,5-5 atm.
3. На тази рамка можеш да сложиш гуми широки 44 mm до 47 mm (4-4,5 atm). Не може да се сложат 50 mm.
Както и да се увърта хибрида не е МТБ, обаче на шосе е по-добре от МТБ.
За конкретния тип гуми има голям избор за 28".

Благодаря за полезния отговор. И аз като гледам има доста място за по-широка гума. Готов съм да жертвам от търкалянето по асфалт и да стане малко по-комфортно извън пътя. Иначе да, карам само по пътеки, просто някои са много друсащи. Дори асфалтови велоалеи след 3 ремонта вече друсат яко в нашия край. Точно това си мислех и аз, да сложа малко по-широка гума, която да се помпи на по-малко атмосфери. Варианти може би има много, но незнам дали ще станат на моите капли. Ако може няколко предложения за гуми, които ще паснат.

Ето тази мисля, че е точно за мен:
https://www.bike24.com/p239855.html
http://www.chainreactioncycles.com/bg/e ... prod143783

Ще пасне ли на каплата, въпреки че едва ли ги има в България.

victortrt написа:Аз съм доста доволен от рубена флаш, 42 мм, най-голямата защита от спукване и лонг уей модификация. Няма ги нещо в наш сайт с читаво описание. Ето тук чак на другия край на земята са правили ревю - http://cycletraveller.com.au/australia/ ... stop-thorn
На абсолютно твърдо колело /стомана/ с дунапренени грипове без особени неприятни усещания минах два пъти Борисовата от стадиона до ул. Незабравка в това число и по черните пътеки с корени. Беше обаче сухо.
Най голямото достойнство на тези гуми е невероятната им защита от пробиване, газят стъкла без проблем, вадил съм кабърчета, които не са пробила защитата, но и тя е пластмасова ивица, която е много твърда.
На хибрида съм със стоковите швалбе делта круизър 35 мм и на сух черен път са добре, но друсането е логично.

Тези гуми не са за мен, защото нямат стърчащи грайвери по краищата и ще се пребия 100%. Минавам и през едни пътища, в които има коловози и без тях не мога да се измъкна, а спирачки рядко ползвам. Само като спирам. Никога за да намаля. :roll2:
warstomp
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 9:10 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот victortrt » Вто Май 16, 2017 9:11 am

Значи си бил за чисто мтб 29 цола, но при това положение поне търси гуми за циклокрос или нещо подобно - http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... ter-3.html.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот 2WBGST » Вто Май 16, 2017 7:56 pm

victortrt написа:Значи си бил за чисто мтб 29 цола, но при това положение поне търси гуми за циклокрос или нещо подобно - http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... ter-3.html.

Мдааа точна така се оказва - 29" МТБ на 44 зъба курбел. Но хибридът си е много добре оборудван, а гумите трябва да са 42-622; 44-622; 47-622.
Виж CrossTravel man - гуми Continental At Ride, 700x42C.
Виж https://www.cube.eu/2017/trekking/curve ... lack-2017/ гумите са с по-кросова(рошава) шарка - 44-622.
Виктор също предлага хубава (по-тънка) гума, повечко е за шосе, но пък шарката и по черен път става.
Интересно ми е Victor на колко атмосфери си кара Гранд каньона? :)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re: Избор на хибрид

Мнениеот warstomp » Сря Май 17, 2017 8:22 am

victortrt написа:Значи си бил за чисто мтб 29 цола, но при това положение поне търси гуми за циклокрос или нещо подобно - http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... ter-3.html.

Тази гума, не е ли по-тънка от моята? Иначе добре изглежда.
warstomp
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 9:10 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот victortrt » Сря Май 17, 2017 8:45 am

На около 4 атмосфери го карам
Иначе твоите гуми от линка на велосипеда не пише колко са широки, може и да са повече от 35, но е важна и формата. Тези, които съм предложил са по-широки долу и имат грайфери отстрани.
Стандартните трекинг гуми имат овален профил и на земята стъпва малка част от гумата, тоест и да е 40 мм, допир с терена имат около 10 мм.
Моите рубени определено са по-високи отколкото широки
Циклокросовите гуми имат по яйцевиден профил с широката част надолу.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот carmo » Сря Май 17, 2017 10:49 am

warstomp написа:
victortrt написа:Значи си бил за чисто мтб 29 цола, но при това положение поне търси гуми за циклокрос или нещо подобно - http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... ter-3.html.

Тази гума, не е ли по-тънка от моята? Иначе добре изглежда.


Този модел има и версия с по-голям балон http://velosiped.bg/29-x-2-0-50-622-con ... ter-3.html но премери дали ще се събере отзад без евентуалните проблеми за които споменах в предния си пост. Алтернативен вариант може да се окаже и този https://www.bike-discount.de/en/buy/sch ... 58?lang=en ако го намериш нейде.
Относно модела http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... -ride.html който ти препоръчах горе, виж и тая тема viewtopic.php?f=30&t=188015 , а ако искаш обмени опит с автора и. Дано намериш разумната граница и не я прекрачиш в посока МТВ, губейки предимствата на хибрида.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re: Избор на хибрид

Мнениеот victortrt » Сря Май 17, 2017 12:57 pm

И аз имах спомен, че я има и по-широка, но явно единият размер е в гуми 28 цола, а другият в 29 и затова не съм я видял.
По - широката вече идва доста широка според мен.
Да се сложи на 29 - ка мтб за по-хибриден пърформанс - да, но на хибрид за повече проходимост, по скоро не е добре.
Дори да не опира, при първото кално каране ще стане много весело.
Отделно 950 грама едната е доста
Гледам, че и при този модел - http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... act-2.html
по тясната е малко над 600 грама, а по-широката е около 900, което явно е закономерна тенденция с оглед количеството материал по гумите.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mozz и 6 госта