Sprint SINTERO Plus man 28"

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

 Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Вто Дек 08, 2015 8:15 pm

Здравейте колеги.Има доста информация тук за велосипеда Sprint SINTERO man 28" но не намирам мнения за по високият клас велосипед Sintero Plus man 28.Ще ми е приятно ако си изкажете мненията за сравнение на въпросният модел срещу Drag Grand Canyon Pro.Предлагат ми ги Sprint Sintero plus Man 28- 710лв,Drag Grand Canyon 660 lv
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Сря Дек 09, 2015 10:05 am

Има мнения и за този спринт, мисля, че колегата vencil беше споделил в своя тема за него.
Според мен като цяло спринта си заслужава разликата в цената с драга най-малкото заради по-хубавата вилка и гумите със защита от спукване.
Той е по оф роуд ориентиран от драга.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Сря Дек 09, 2015 10:49 am

Благодаря victortrt .Аз до колкото виждам вилките са едни и същи.Иначе като оборудване Спринта е по добър с изключение на задния дерайльор.Никога не съм карал Спринт и това малко ме притеснява,а и дискови спирачки за градско колело заслужава ли си .Предното ми колело беше Драг Гранд Каньон про бях доволен и си мислех да си взема същото сега.Но като видях Спринта с 100 лева надолу от първоначалната му цена се разколебах дали да не е той.Посещенията ми в различните магазини допълнително ме объркаха.Преобладаващо мнение на магазинерите е че въпреки че Драгът е с по ефтини части велосипедът върви по добре от Спринт.Видях че като килограми са едни и същи .Бях решил да си купя Спринт ,но вчера ми дадоха добра оферта и за Драг 650 лв,,50 лв надолу от цената му" и тотално ме объркаха.Надявах се някой да ми помогне с това как вървят двата велосипеда по пътят.Така или иначе аз карам само по асфалт
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот L&R » Сря Дек 09, 2015 11:12 am

piksun написа: и дискови спирачки за градско колело заслужава ли си


Излишна тежест и усложняване, по добре вместо дискове по-качествен монтаж. За вилката също твърда си е най-добре за града, но не всеки е склонен да търпи на вибрации :D
Аватар
L&R
 
Мнения: 163
Рейтинг: 1310
Регистриран на: Нед Юли 12, 2015 9:01 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Сря Дек 09, 2015 11:14 am

Трябваше да постнеш линк на драга, че има два модела от 2014 и от 2015 г. с различни вилки. Явно сме гледали различни, аз видях този от 2014 г., който беше с вилка без заключване, сега видях, че новия модел е със хидравлично заключване, тоест еднакъв като на спринта.
За шосе драга с едни по читави гуми според мен е ОК.
Аз карам ТЕ варианта му и по шосе, и през паркове и черни пътеки без какъвто и да било проблем засега, но все пак при него вилката, скоростите /задният дерайльор най-вече/ и главините са друг клас и са предвидени за по-екстремно каране.
Би трябвало Про варианта да е оптимизиран за градско и шосейно каране.
А защо не помислиш за Драг Блейд - шосеен велосипед с право кормило.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Сря Дек 09, 2015 11:29 am

Аз споменах че предното ми колело беше Драг Гранд Каньон Про.За мене хибридния велосипед е колелото, за това твърдо съм решил.Държа вилката да омеква и да се заключва,то асфалтовите пътищата в България са като лек офроуд.Мисълта ми беше.При тези цени за които ми предлагат велосипедите как ви се струва по удачният вариант.Оборудването на велосипеда Спринт а и като цяло велосипеда заслужава ли си тези 60 лв от горе.Карам само в градът по 30 км на ден и на седмица по 60-100 км извън градът
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот ЕAngel » Сря Дек 09, 2015 12:01 pm

За 60 лева разлика няма какво да му мислиш.
Аз бих избрал Спринта.

Главините са Шимано, курбелът е на шлиц, седалката е много добра.
ЕAngel
 
Мнения: 178
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Сря Юни 19, 2013 8:58 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Сря Дек 09, 2015 3:08 pm

Благодаря на всички за информацията.Взех си Sprint SINTERO Plus man 28 :beer:
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот ЕAngel » Пет Дек 11, 2015 9:00 am

piksun написа:Благодаря на всички за информацията.Взех си Sprint SINTERO Plus man 28 :beer:


Честито! Със здраве и кеф да си го караш. И да споделиш впечатления, като се понатрупат.
ЕAngel
 
Мнения: 178
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Сря Юни 19, 2013 8:58 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Чет Май 26, 2016 2:23 pm

Колеги след близо 6 месечно 5500 km каране на велосипеда Sprint Sintero Plus man 28 реших да си споделя мнението.Както по горе бях написал предният ми велосипед беше Драг Гранд Каньон Про версията за това сравнението ми ще е с него.В началото Спринта ми беше някак не много удобен спирачните апарати бяха много близко до ръкохватките на кормилото ,китките ми се уморяваха защото несъзнателно ги въртях понеже кокалчетата ми на пръстите ми опираха в спирачните апарати.Всичко се оправи когато ги раделечих.Като се замисля до онзи ден това беше единственият проблем който съм имал с велосипеда.Пиша до онзи ден защото преди няколко дена се опитаха да го крадат и след като не са успели са го ритали, изкривили са задният спирачен диск,задната капла и ухото.Както и да е.Бях изключително доволен от старият си велосипед Драг и имах леки притеснения когато си купих Спринта,но трябва да ви кажа че според мене Спринта е доста по добър .Не мога точно да кажа къде,може би най осезателно се чуства в скоростите,,смяната им".Велосипеда някак си върви по стегнато ,всичко е някак си по синхронизирано.Скоро покарах велосипед на мой приятел новият Драг Гранд Каньон Про. Велосипедът върви по разхлабен ,,не мога да намеря точната дума"не че върви лошо перфектен е и той.Но когато от единият се качиш на другият все едно се качваш на доста по ефтин велосипед.Даже моят приятел когато се качи на Спринта ми ми каза че все едно се качваш на току що купен велосипед,,а все пак са минали 5000 км с него".Какво бих искал от Спринта, може би да съм малко по приведен когато педалирам може би малко по дълга да е рамката, другото е че аз съм свикнал кормилото ми да е право а на Спринта не е такова.Казах че ми направи много добро впечатление скоростната система и работата и,за спирачките не мисля че работят кой знае колко по добре от v brake на Драга има разлика но за мене е малка.Предната вилка не усещам някаква разлика от старото ми велосипед.Определено Спринта е по офроуд нагоден.Ако го сравните на живо според мене Спринта изглежда по масивен и по мускулест,въпреки че според мене даже е по лек.По характеристики мисля че са равни като килограми.Лично аз го карам само по асфалт,смених му офроуд гумите с градски такива.А да ви кажа оригиналните гуми са Континентал,задната много бързо се изтри след 1000 км почти и изчезнаха грайферите.Гумите му определено не са за асфалт.Нещо ако ви интересува питайте
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Чет Май 26, 2016 3:08 pm

Доста добро ревю, дано е полезно за други хора, макар вече моделът май да е изчерпан. За сметка на това има подобни предложения на Шокблейз и ферини.
Като цяло е добре, че велосипедът е това, което се очаква от него.
Според мен разликата във вървежа с драга идва от главините, а разликата в скоростите се дължи на факта, че спринта е с цялостна група асера, включително курбели и команди, докато драга е малко компилиран.
За гумите беше ясно, то моделът е такъв за трекинг оф роуд /според самите спринт/ и затова гумите му са за черно, защото с гуми за асфалт не може да се кара по черни пътеки, когато са кални, а обратното е възможно, но не е удобно. Тъй като няма пълно щастие и напълно универсални гуми, това са малки ядове.
По отношение на спирачките сигурно това за спирането е така, но старите гранд каньони си бяха със ви-брейк шимано 422, които са доста добри.
Разликата между двата вида спирачки ще се усети при малко вода по каплите. Тогава ви-брейкът пак спира, но малко по-бавно и скърца зверски.
Отделно при дълги или стръмни спускания дисковата спирачка има предимство, защото може да се ползва по-често и интензивно, при нея няма риск да изтъркаш или прегрееш каплите, те са по-леки заради липсата на борд за спирачка /което се компенсира от теглото на самата спирачка, диска и по-тежката главина за него, но това тегло е в центъра на въртящата се маса, не в периферията/.
Аз лично смятам, че има една зависимост между широчината на гумата и адекватната спирачка заради площта, с която се придава спирачното усилие към настилката. При много тясна гума мощната спирачка бързо ще я блокира и гумата ще почне да се влачи по земята и поднася и обратно. Та на твоите гуми, ако са и гладки и по-тесни от оригиналните, дали ще спираш с дискова или ви-брейк е все едно, защото с дисковата инстинктивно спираш полека, за да не поднесеш. Ако се кара с оригиналните гуми по черно, може би ще има разлика, защото те са с изразен грайфер.
Но това са хипотетични разсъждения.
Със здраве да си караме хибридите и кой каквото кара :beer:
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот 2WBGST » Чет Май 26, 2016 3:46 pm

Първо поздравления за много добрия избор на велосипед – класически кросов хибрид!
Интересно е да отбележиш какъв № е рамката и дали пасва на твоя ръст по височина и дължина?
Понеже казваш че си малко по-приведен като караш, дано поне за височина (SH) да ти удобен.
(Ако си с 53 № рамка би трябвало SH да е около 81 см, а пък реалната горна тръба около 57 см)
Прави впечатление, че от Драг 2016 слагат спирачки Promax, но аз предпочитам Simano.
А) Колко му е общата дължина от пресечката лапа-кормило до колчето на седалката (вдигната на max) - при Cross Legend съм постнал примерна схема за дължината L и височината H?
Б) Добре ли са закрепени маркучите и броните на жилата, които минават по долната тръба? Лесно ли се почистват?
В) Превключването на централните зъбчатки на курбела става отдолу(вместо отгоре, както е при Драг) – това по-добро решение ли е?
Г) Тъй като жилото на задния дерайльор минава по стойката на веригата, имаш ли някакви проблеми със замърсяване на жилото на при каране в мокро време (съпоставено с Драг Гранд Каньон-а, при който RD-жилото минава по стойката на седалката)?
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Чет Май 26, 2016 8:01 pm

И аз давам един голям + за Sintero Plus след вече почти година каране и малко над 4000км :^: . Нещото което ме накара да си купя точно този модел е че целият му монтаж е от една серия Асера и то от 2015г. и цената разбира се. Аз също смятам че е пъргаво, маневрено и приятно за каране колело.
Към piksun как успя за 1000км. да изтъркаш грайфера на гумата :bigeyes: и с какви ги замени. Моите също вече са към края на живота си ама нищо чудно поне още едни 1000км. да изкарат което ще направи едно 5000км.(идея си нямам това нормален пробег ли е), вече си взех Continental Speed Ride но съм решил първо да изтъркам тези до край и след това да сменям така че не мога да дам впечатление за тях въпреки че добри неща изчетох http://www.continental-tires.com/bicycl ... speed-ride
Оригиналната седалка я изтраях първото каране около 30км. и я смених, не и дадох повече време да се докаже че е за моят гъз :D
Минал си 5500км. браво за което сменял ли си накладки до сега, моите като ги гледам едва ли ще изкарат толкова :crap: . Обаче набарах доста на сметка и си купих два комплекта и ме е яд че ни си взех още два да имам ама не е късно де :D . Понеже си брат по колело http://belbike-bg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B ... -b01s.html .
При по-дълги преходи и аз усещах че искам от време на време да променям позата на ръцете си въпреки че чак болки и схващания съм нямал. Взех си едни малки и леки рога обаче не ги монтирах в края на кормилото ами от вътрешната страна на грипа, веднага до спирачката. Бях много скептичен но оказа се супер инвестиция, така поставени толкова пози ми се отвориха на ръцете че не е истина. Хем не изглежда зле така хем е супер удобно, пробвай няма да съжаляваш(гледам имаме еднакъв стил на каране). http://www.decathlon.bg/roga-pravi-cher ... 03954.html
2WBGST
А) Колко му е общата дължина от пресечката лапа-кормило до колчето на седалката (вдигната на max) - при Cross Legend съм постнал примерна схема за дължината L и височината H?
Б) Добре ли са закрепени маркучите и броните на жилата, които минават по долната тръба? Лесно ли се почистват?
В) Превключването на централните зъбчатки на курбела става отдолу(вместо отгоре, както е при Драг) – това по-добро решение ли е?
Г) Тъй като жилото на задния дерайльор минава по стойката на веригата, имаш ли някакви проблеми със замърсяване на жилото на при каране в мокро време (съпоставено с Драг Гранд Каньон-а, при който RD-жилото минава по стойката на седалката)?

Аз мога да ти отговоря за Б) Да и на Г) И аз си мислих че това е по лошият вариант но до сега няма никакви проблеми.
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот piksun » Чет Май 26, 2016 8:52 pm

Относно спирачките.Както писах, онези кавали крадците като ми наритали велосипеда сега е в ремонт.От сервиза ми казаха че са му сменили накладките.Утре като си го взема ще пиша дали при ударите нещо са ги повредели,,накладките" или са били изтрити от употреба.Но да ви споделя нещо без да ме бъзикате.На старият ми велосипед Драг бях с v brake, на 15 000 км бях с оригиналните гумички на спирачките tektro ,имаха още съвсем малко живот.В сервиза не вярваха че съм минал толкова километри.По принцип карам много внимателно и си пазя велосипеда ,явно при правилна употреба спирачките изкарват дълго време.Сега със Спринта с дисковите спирачки до злополучната вечер си работиха перфектно.Нямам опит с дискови спирачки и не знам кога се разбира накладките заминали ли са.Относно жилата.И аз малко се учудих в началото че жилата са сложени от долната страна на рамката и има опасност от замърсяване ,но никога не съм имал проблеми от такова естество.Пак ви напомням че карам велосипеда само по асфалт,не съм го карал по кал.Относно големината на велосипеда.На рамката пише 48,аз съм 175 см .Но колеги идеята на тези велосипеди е да се карат предимно в градовете .Скоро четох статия за различните видове велосипеди където се обясняваше че точно хибридните туристически велосипеди стойката трябва да е лекооооооооо приведена,комфортните традиционни градски велосипеди стойката трябва да е почти права,а шосейните то там вече е ясно че трябва да е силно приведена,,аеродинамична".Идеята на първите 2 вида велосипеди е велосипедиста да има добра видимост в градските джунгли.Аз съм от град Варна и тука имаме някакви велоалеи,но постоянно по тях вървят пешеходци.Представям си ако съм много приведен и на всеки 2 минути трябва да се изправям и да се разправям с хората.Благодаря за предложението и аз обмислям варианти с рога :).За гумите какво да кажа грайфера на задната едвам се вижда,не е изтрита тотално гумата но не очаквах така бързо да замине.Сега съм си взел http://niko.bike/product/maxxis-overdrive-700c/ само че не е на 40 а 38 или 36 по тънки са.От години използвам тези външни гуми и съм доволен вършат ми работа
piksun
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Мар 24, 2011 12:52 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот Bashmaistora » Вто Май 31, 2016 5:45 pm

Ни съ прудава у Филибето 2016!? Кви стойки, кви чупки в кръста дъл монументалну изправен ил надупен ша карш коллото!
Заводи има пък кулно нема - тва спирнт, крос па и драг се на таз върбъ са мятат. Пък вий плещете кой колку бил шарок колко бил височък и къв му бил четалът.
Амчи то НЕ СА ПРУДАВЪ въф Бългериа Майнъ! http://bikesport.bg/bg/products/2367-велосипед-sprint-sintero-28_quot_-plus--хибридни-велосипеди_
Сичко за навънка (по 1000-до бройка партидката) тука само раздухвание и тематичну подухване от тоя ил оня опитния баш байкър.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Пет Юни 24, 2016 3:36 pm

След вече 11 месеца каране на колелото стигнах до извода че голямата плоча на курбела която е 48Т ми идва малко големичка :look: . Реално с нея не използвам най-малката зъбчатка на касетата 11Т и много рядко използвам следващата 13Т :crap: .

Обмислям вариант да заменя голямата с 44Т обаче не мога да преценя до колко ще имам положителен ефект от 4 зъба по-малко :crazy: . Според вас струва ли си труда и инвестицията в подобно начинание. Смятах с калкулатора и въпреки всичко реално не мога да си представя какъв ще е ефекта, някой който е правил подобни замени може ли да сподели приблизително на какво мога да се надявам.

Имам още 1-2 питания ама те са свързани от това дали ще сменям плочата с по-малка.
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Пет Юни 24, 2016 4:21 pm

Ти все още ли караш с оригиналните гуми.
Ако е така, може би едни по тесни и гладки ще променят нещата, защото ще ти позволят да караш най-голямата плоча с най-малките два венеца.
Не съм сигурен дали е удачно да се смени само една плоча с нова с различен брой зъби най малкото заради декланшора, но може и да няма проблем, а само нужда от настройка.
Отделно на хибридите точно това, че имат голяма плоча с много зъби им е хубавото.
По нанадолнище или равен терен, не ползваш ли най-бързата предавка.
Аз съм май /не съм го гледал точно/ със същия като модел и брой зъби курбел на Драг гранд Каньон ТЕ и нямам проблем да го карам на най-тежката предавка, но моите гуми са такива - http://screambikes.eu/bg/vnshni-gumi-28 ... d-326.html.
Разликата с твоите стокови е доста голяма според мен, защото твоите са излишно широки и рошави като за асфалт.
Иначе разликата между 48 и 42 зъба е, че при по-голямата плоча имаш предавателно отношение 4, а при малката 3.5, тоест 12.5% разлика /ако не съм сбъркал в сметките/.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот 2WBGST » Пет Юни 24, 2016 7:33 pm

Напълно подкрепям Виктор 48-38-28 е класика в жанра за хибридите! При шосейките е 50-40-30, а при МТБ според дебелината на гумите 40(42;44)-32-22.
Значи при равен терен и по надолнище яко ще гребе това колело. Например що не се спуснеш около с. Ягода към Казанлък (има наклон) с 48х11 да видиш за какво става въпрос? 48-ка гребе без проблеми и е напълно достатъчен. ПОМНИ ЧЕ ДА ИМА В АВАНС Е МНОГО ПО-ДОБРЕ, ОТКОЛКОТО ДА НЯМА, когато ти потрябва. :)
2-Wheels-BG-STreet
2WBGST
 
Мнения: 273
Рейтинг: 1255
Регистриран на: Съб Окт 10, 2015 9:30 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Пет Юни 24, 2016 9:35 pm

Сега като ви прочетох мненията разбирам че нещата не са толкова зле колкото си мислих, така че на този етап спирам да мисля за смяна на плочата с по-малка. За 48*11 ми трябва поне 3% наклон за да мога не само да поддържам някаква скорост а и да мога да ускорявам, което се оказва че не е чак толкова зле. Аз по скоро мислих че щом не мога да я въртя на равното значи е излишна :D . Спестявате ми главоболие и пари за което :beer: .

На Синтерото курбела е 48 /36 /26 Замяната на плочата с друга по-малка не би трябвало да е никакъв проблем, естествено с уговорката че ще трябва нова настройка на деклашора и скъсяване на веригата.

Карал съм по пътя за който казва 2WBGST ама то там леко като ускориш и не ти трябва повече да въртиш педалите :D . Нямам навик по наклон когато колелото само ускорява да въртя педалите с изключение на първоначалното ускорение, ама и него пропускам по някога.

Още износвам както се казва оригиналните гуми, грайфера на ходовата част сигурно вече е под 0,5мм и е въпрос на време да ги сменя. Повече от месец имам нови и ми е голям мерака да ги слагам ама скоро ще да е ;) . След доста чудене, вайкане и четене реших да си взема гуми с шарка с която до сега никога не съм карал и имах желание да я изпробвам. Естествено че не само желанието за експеримент беше водещо а и като цяло останах с впечатление че е доста харесана гума Speed Ride
Изображение
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Пон Юни 27, 2016 10:34 am

Тази предавка може да се върти на равното, ако преди това си въртял на нея по леко или по голямо надолнище и съответно си набрал инерция и преди всичко каданс.
Идеята да се засилиш по надолнището е после да имаш пауър /скорост и каданс/ за по-равните участъци или нагорнищата. Тест въртиш надолу на най-тежката предавка и вече малко преди баира качваш 2-3 венеца отзад и при нужда смъкваш на средна плоча отпред. Особено ако пътят е прав и имаш видимост напред, това е най разумния начин на каране.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Вто Юли 12, 2016 8:17 pm

От известно време при неравности усещам предницата някак по нестабилна. Днес натиснах предната спирачка и бутах напред на зад колелото и установих че там където са семерингите се получава лек луфт(ботуша леко се клати) :crap: . Вилката ли си заминава :crazy: .
1. Това ремонтира ли се?
2. Ако трябва да я сменям давайте идея с каква, целта е да не се промени геометрията на колелото. В момента е с Suntour NEX HLO http://www.srsuntour-cycling.com/bike/f ... -5092.html само че по-стар модел предполагам.

Мислих да търся някаква твърда ама ще ми падне предницата и явно пак трябва да е такава само че нещо по-издръжливо :banghead: , не ми се ще всяка година да сменям вилки :crap: .
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот hatamoto » Вто Юли 12, 2016 10:22 pm

Потърси Rock Shox Paragon. Мисля, че го има с въздушна пружина. Доста е по-лек от твоя сънтур, считам, че ще бъде и по-здрав.
hatamoto
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1230
Регистриран на: Пон Юли 08, 2013 11:45 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот fryer » Сря Юли 13, 2016 12:03 am

vencil написа:От известно време при неравности усещам предницата някак по нестабилна. Днес натиснах предната спирачка и бутах напред на зад колелото и установих че там където са семерингите се получава лек луфт(ботуша леко се клати) :crap: . Вилката ли си заминава :crazy: .
1. Това ремонтира ли се?
2. Ако трябва да я сменям давайте идея с каква, целта е да не се промени геометрията на колелото. В момента е с Suntour NEX HLO http://www.srsuntour-cycling.com/bike/f ... -5092.html само че по-стар модел предполагам.

Мислих да търся някаква твърда ама ще ми падне предницата и явно пак трябва да е такава само че нещо по-издръжливо :banghead: , не ми се ще всяка година да сменям вилки :crap: .


Много лек луфт в предната вилка при натисната предна спирачка е нормален.В упътването за експлоатация Сънтур дават до 1мм.Ако се вместваш в тази граница,нямаш поводи за притеснения.Също така след всяко каране забърсвай стеншъните,след всяко по-дълго такова смазвай,а след 100 часа каране е желателно вилката да се сервизира основно. :beer:
fryer
 
Мнения: 24
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Мар 19, 2010 8:32 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Сря Юли 13, 2016 6:17 pm

Ами то този луфт до 1мм си е чисто хлопане вече, те май го дават колкото да не можеш да си търсиш гаранцията :smash: . Моят по преценка е по-малък но при определени случаи доста се усеща и си е гадно, а и явно с времето ще става по-голям така че ще трябва да се сменя.

Лошото е че по нашите магазини не откривам нищо подходящо с какво да е заменя :crap: . Някой има ли наблюдения за този SR Suntour SWINGSHOCK http://www.srsuntour-cycling.com/bike/f ... -4982.html майната и на амортизацията дали е читава ме интересува да не се разхлопа и тя след 1г.

Някой ако има идея с каква да я подменя да споделя че :confused:
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот carmo » Пет Юли 15, 2016 10:04 am

Вътре има пластмасови втулки, които може да се сменят -ако намериш. Иначе този "суинг шок" е отдавнашна идея, но не смятам че се е наложила с времето, понеже рядко съм срещал вело брендовете да я ползват. Може би заради странната кинематика при която предната ос освен нагоре отива и напред. Със сигурност е и по-ниска от сегашната ти, и ще промени геометрията.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот vencil » Пон Юли 18, 2016 7:52 am

Отидох да я погледне майстор и той каза че е тръгнала да си заминава въпреки че има още доста каране в нея. Посъветва ме да се обадя в Спринт понеже колелото има още 1г. гаранция. Разговарях със Спринт но се оказа че трябва луфта да е по-голям(от колкото е моят) за да ми я заменят, знаят за проблема не съм бил първият :crap: . Вариантите са два, карам без да имам големи претенции докато се скапе още и подлежи на рекламация или се оправям сам(купувам си нова).

Разгледах по нашите магазини какво се предлага и бързо установих че такъв размер 28" и 63мм. ход не се продава въпреки че масово ги използват при сглобяването на хибридни колелета. 27,5 или 29 на 100мм. е най-близкият размер който се намира спокойно.

Възникнаха няколко въпроса на които не мога да си отговоря сам:
1. 27,5 става ли за гума с размер 700 X 42C: 28x1.60 /42-622/ или трябва да се оглеждам за 29
2. От къде да намирам информация за височината на вилката до стержена за да мога да сметна до колко ще ми се промени геометрията на колелото и ще мога ли и до колко да компенсирам с премахването на спейсърите на вилката и нова лапа ако се наложи :crazy: .
3. На каква вилка да заложа, отново с пружина или въздушна. При въздушните няма ли да ми се наложи повече да помпя за да регулирам налягането от колкото да карам, кое зло е по-малко :crazy: .

Чудя се за http://koleloto.bg/product/1144/vilka-s ... -t100.html но реално не мога да преценя дали ще е подходяща, някакви съвети и предложения :confused:

След една година каране и изминати почти 6000км. разбрах че май съм сбъркал в избора си на колело :crap: . Както казват старите хора опитът е най-добрият учител, вярно взима скъпо но за сметка на това обяснява разбираемо :D . М/и това е бил моят велосипед http://www.crosscycle.com/bg/catalog/ur ... st-91.html да ама вече е късно :dontknow: .
Аватар
vencil
 
Мнения: 190
Рейтинг: 1245
Регистриран на: Чет Май 28, 2015 6:05 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот victortrt » Пон Юли 18, 2016 3:12 pm

victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот L&R » Пон Юли 18, 2016 3:54 pm

Тук гледам че са по две за лев, кеф ти твърда , кеф ти с пружина.
http://olx.bg/ad/novo-evtini-i-izgodni-tseni-vilki-28-tsi-standartni-ID5UqMa.html#43367c1f5e
Ако минеш на твърда ще приключиш със смените :)
Аватар
L&R
 
Мнения: 163
Рейтинг: 1310
Регистриран на: Нед Юли 12, 2015 9:01 pm

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот carmo » Пон Юли 18, 2016 5:02 pm

Тея твърдите (с мостчето) са си далавера. Само премери мм от оста на главината до основата на стержена на твоята вилка и искай да ти кажат аналогичния размер на твърдата.
carmo
 
Мнения: 1266
Рейтинг: 1930
Регистриран на: Пет Юни 27, 2014 8:28 am

Re:  Sprint SINTERO Plus man 28"

Мнениеот fryer » Вто Юли 19, 2016 9:13 am

Дали може да се намери от някъде същата твърда вилка като на Cross Quest?И мен много ме блазни мисълта да мина на твърда вилка :confused:

Също си мисля,че нови втулки за вилката могат да се направят при стругар,само не знам от какъв материал трябва да са.Със сигурност ще изчезне всякакъв луфт....
fryer
 
Мнения: 24
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Мар 19, 2010 8:32 am

Следваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта