piksun написа: и дискови спирачки за градско колело заслужава ли си
piksun написа:Благодаря на всички за информацията.Взех си Sprint SINTERO Plus man 28
А) Колко му е общата дължина от пресечката лапа-кормило до колчето на седалката (вдигната на max) - при Cross Legend съм постнал примерна схема за дължината L и височината H?
Б) Добре ли са закрепени маркучите и броните на жилата, които минават по долната тръба? Лесно ли се почистват?
В) Превключването на централните зъбчатки на курбела става отдолу(вместо отгоре, както е при Драг) – това по-добро решение ли е?
Г) Тъй като жилото на задния дерайльор минава по стойката на веригата, имаш ли някакви проблеми със замърсяване на жилото на при каране в мокро време (съпоставено с Драг Гранд Каньон-а, при който RD-жилото минава по стойката на седалката)?
vencil написа:От известно време при неравности усещам предницата някак по нестабилна. Днес натиснах предната спирачка и бутах напред на зад колелото и установих че там където са семерингите се получава лек луфт(ботуша леко се клати) . Вилката ли си заминава .
1. Това ремонтира ли се?
2. Ако трябва да я сменям давайте идея с каква, целта е да не се промени геометрията на колелото. В момента е с Suntour NEX HLO http://www.srsuntour-cycling.com/bike/f ... -5092.html само че по-стар модел предполагам.
Мислих да търся някаква твърда ама ще ми падне предницата и явно пак трябва да е такава само че нещо по-издръжливо , не ми се ще всяка година да сменям вилки .
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта